Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2019 19:18 
 
Hardtraxx Veteran

Vertile - Eyes Closed (SPQ016)

Label: Speqtrum
WEB release: 14/11/2019

Tracks:
Vertile - Eyes Closed

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2019 23:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2019 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2019 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie of wat is Vertile? Heb ik iets gemist?

Net zoals meerdere raw acts. Wel leuk tot dat de kicks komen. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2019 15:35 
 
Hardtraxx Veteran

Helicaze schreef:
Wie of wat is Vertile? Heb ik iets gemist?

Net zoals meerdere raw acts. Wel leuk tot dat de kicks komen. :sick:


MelvinFR schreef:
Zie ineens Vertile op de line-up staan, hij zou de DJ-contest hebben 'gewonnen'. Heel toevallig nadat hij ineens op Defqon & Impaqt stond en release heeft op Next. Heeft ook niet eens een contest-mix hiervoor online staan.

Kun je toch echt niet maken richting de amateur DJ's die wel veel moeite hierin steken om een vette contest-mix te maken. Feest zal wel slecht hebben gelopen en probeerden hiermee wat meer exposure te behalen. Q wordt echt met de week een sneuere organisatie zeg...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2019 16:23 
 
Hardtraxx Veteran

Goeie naam wel trouwens. Nu wachten op Invertile.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2019 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Wie of wat is Vertile? Heb ik iets gemist?

Net zoals meerdere raw acts. Wel leuk tot dat de kicks komen. :sick:


Ook laatste stukje van gezien tijdens defqon, indigo stage zelfs. Echt nooit van die naam gehoord, had schijnbaar 1 iof 2 releases? En stond al op indigo :P Mooie connecties heeft ie dan wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2019 17:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Best toffe plaat, alleen die kicks op het einde slaan echt nergens op. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2019 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Helicaze schreef:
Wie of wat is Vertile? Heb ik iets gemist?

Net zoals meerdere raw acts. Wel leuk tot dat de kicks komen. :sick:


Ook laatste stukje van gezien tijdens defqon, indigo stage zelfs. Echt nooit van die naam gehoord, had schijnbaar 1 iof 2 releases? En stond al op indigo :P Mooie connecties heeft ie dan wel.


Ik was op HDE dit jaar en daar was een keynote of "Succes". Daar waren blijkbaar hele management bureaus aan het verkondigen dat zij hele plannen schrijven voor artiesten, met evenementen bureau's rond de tafel zitten en daarbij het niet belangrijk vinden of je daadwerkelijk kan produceren en/of draaien. Het gaat er puur om of jij iets bezit wat verkoopt. Dus weet niet perse of het met connecties te maken heeft... Vooral met: Ben je bereid een hoop geld te betalen om beroemd te worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2019 10:25 
 
Hardtraxx Newbie

Hekzitter schreef:
makrooy schreef:
Helicaze schreef:
Wie of wat is Vertile? Heb ik iets gemist?

Net zoals meerdere raw acts. Wel leuk tot dat de kicks komen. :sick:


Ook laatste stukje van gezien tijdens defqon, indigo stage zelfs. Echt nooit van die naam gehoord, had schijnbaar 1 iof 2 releases? En stond al op indigo :P Mooie connecties heeft ie dan wel.


Ik was op HDE dit jaar en daar was een keynote of "Succes". Daar waren blijkbaar hele management bureaus aan het verkondigen dat zij hele plannen schrijven voor artiesten, met evenementen bureau's rond de tafel zitten en daarbij het niet belangrijk vinden of je daadwerkelijk kan produceren en/of draaien. Het gaat er puur om of jij iets bezit wat verkoopt. Dus weet niet perse of het met connecties te maken heeft... Vooral met: Ben je bereid een hoop geld te betalen om beroemd te worden.



Wel knap dat jullie zo snel een oordeel hebben over iemand terwijl je zijn of haar achtergrond niet eens weet. Chordinatez of te wel ''Vertile'' Maakt al langer muziek dan jullie denken maar alleen omdat hij het onder een andere naam doet is het ineens verdacht of klopt het niet? Ik wist dat jullie zoutig waren maar kom op jongens, jullie moeten beter weten. Ik denk trouwens ook dat Vertile momenteel een van de veel belovende artiesten is ook omdat de vocalen die je hoort in Eyes closed ook van de beste man zelf komen, dit heeft hij ook in zijn oude project al gedaan

Link1: https://www.youtube.com/watch?v=DUJbtoGOeRU
Link2: https://www.youtube.com/watch?v=KPdPJr20loE

Ik snap zeker dat jullie zo denken na wat er tegenwoordig gebeurt dus ik hoop jullie via deze weg wat info te hebben gegeven,
Fijne dag! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2019 10:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Chordinatez, nooit van gehoord. Hij heeft zo te zien in het verleden ook maar een keer onder die naam ergens gedraaid, op een lokaal feest in Arnhem. Als je kijkt naar de views en listens is het niet heel gek dat we nooit van hem hebben gehoord. Maar blijkbaar hadden we hem moeten kennen. Klinkt in mijn oren meer als een gevalletje ik vind hem geweldig dus jullie moeten hem ook geweldig vinden.

En nu na een naamsverandering meteen 3x op een Q feest draaien in het laatste kwart jaar. Nee dat is inderdaad compleet normaal. Zelf vocalen maken zegt echt niks over veelbelovendheid. Vocalen zijn by far niet het belangrijkste element van een hardstyleplaat.

De platen die hij hier laat zien zijn ook gewoon 13/12 raw.

Je kan ons wel er van betichten "zuur" te zijn. Maar het is niet heel gek te denken dat hij goede connecties heeft omdat hij ineens van stap 1 naar stap 100 is gegaan. Wat Hekzitter verder zegt is ook compleet waar, hij zegt niet dat Vertile dat heeft gedaan, maar gewoon dat de scene zo werkt tegenwoordig. Is ook niet heel raar, zijn zat artiesten die nu groot zijn maar wel via connecties de scene in zijn gekomen, zoals Act Of Rage en Radical Redemption.

Het gaat tegenwoordig niet meer per se om productiekwaliteit, vernieuwend of uniek. Maar om streams, sales en marketing, zolang het maar geld in het laatje brengt van de labels, organisatoren e.d. Uitzonderingen daargelaten. Er zijn nou eenmaal ook daadwerkelijk goede producers/dj's waar je gewoon niet omheen kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2019 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TehXinz schreef:
Ik wist dat jullie zoutig waren maar kom op jongens, jullie moeten beter weten.

Ik vond het een leuk verhaal tot en met deze zin.

Wij moeten beter weten. xd Gast kijk ff onder mijn username, ik ben Hardtraxx Veteran.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2019 11:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:


Wij moeten beter weten. xd Gast kijk ff onder mijn username, ik ben Hardtraxx Veteran.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2019 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar inderdaad wel heel snel gegaan om na 3 optredens (incl. aliassen) op Defqon (Indigo!), Decibel (Hangout), ImpaQt, Rerbelion gedraaid te hebben en ook nog zo op Loudness. Maar dat zal er wel mee te maken hebben dat de vocalen door hem zelf gedaan worden.

https://partyflock.nl/artist/119509:Vertile Hier staat dat ie naast DJ ook zanger is dus het bewijs is geleverd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2019 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TehXinz schreef:
Ik denk trouwens ook dat Vertile momenteel een van de veel belovende artiesten is ook omdat de vocalen die je hoort in Eyes closed ook van de beste man zelf komen, dit heeft hij ook in zijn oude project al gedaan

Wat een argument xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2019 20:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

track verneukt met die bout kicks. lekker bezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2019 12:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
TehXinz schreef:
Ik denk trouwens ook dat Vertile momenteel een van de veel belovende artiesten is ook omdat de vocalen die je hoort in Eyes closed ook van de beste man zelf komen, dit heeft hij ook in zijn oude project al gedaan

Wat een argument xd


Objectief gezien is dit een prima argument om iemand veelbelovend te vinden. Ook al kan hij in dat geval dan beter aan The Voice meedoen. Met jouw zin "wat een argument" voeg jij niks nuttigs toe in ieder geval.

Ik vind het verder maar een saaie 13/12 rawplaat en niet echt onderscheidend. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2019 13:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Kaasstaaf schreef:
THArdstyler schreef:
TehXinz schreef:
Ik denk trouwens ook dat Vertile momenteel een van de veel belovende artiesten is ook omdat de vocalen die je hoort in Eyes closed ook van de beste man zelf komen, dit heeft hij ook in zijn oude project al gedaan

Wat een argument xd


Objectief gezien is dit een prima argument om iemand veelbelovend te vinden. Ook al kan hij in dat geval dan beter aan The Voice meedoen. Met jouw zin "wat een argument" voeg jij niks nuttigs toe in ieder geval.

Ik vind het verder maar een saaie 13/12 rawplaat en niet echt onderscheidend. ^^


Dus iemand is een veelbelovende hardstyle artiest omdat hij een goede zanger is. Inderdaad objectief een geweldig argument, snap niet hoe Almighty daar nou bij komt.

Vind persoonlijk Jannes ook een veelbelovende rapper omdat hij goed kan zingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2019 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaasstaaf schreef:
THArdstyler schreef:
TehXinz schreef:
Ik denk trouwens ook dat Vertile momenteel een van de veel belovende artiesten is ook omdat de vocalen die je hoort in Eyes closed ook van de beste man zelf komen, dit heeft hij ook in zijn oude project al gedaan

Wat een argument xd


Objectief gezien is dit een prima argument om iemand veelbelovend te vinden. Ook al kan hij in dat geval dan beter aan The Voice meedoen. Met jouw zin "wat een argument" voeg jij niks nuttigs toe in ieder geval.

We zitten hier op een hard dance forum, dus veelbelovend wordt dan ook in die context geplaatst. Inderdaad hetzelfde als de laatste zin die BB formuleert. Kan er wel een heel verhaal over typen, maar het is gewoon een kul argument op een hard dance forum (vocalen zijn een klein gedeelte van een track), dus kort en bondig gehouden :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2019 13:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Wel leuk tot dat de kicks komen. :sick:

.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2019 15:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
We zitten hier op een hard dance forum, dus veelbelovend wordt dan ook in die context geplaatst. Kan er wel een heel verhaal over typen, maar het is gewoon een kul argument op een hard dance forum (vocalen zijn een klein gedeelte van een track), dus kort en bondig gehouden :thumbup:


Bedankt voor de nuance en dat klopt ja. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2019 18:55 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2019 14:06 
 
Artiest

Komt de 14e uit.
https://www.facebook.com/vertilemusic/v ... 785059458/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2019 18:03 
 
Hardtraxx Elite

Dikke kicks (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wessel hoeist pik
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle