Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2014 12:53 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Vazard

Track(s): Zimmersion (2014 Edit)

Sample/video:

@15:42
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2014 15:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Verwarrende melodie als je het origineel gewend bent. Stuk minder ook overigens, al is de kick wel vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2014 17:51 
 
Hardtraxx Veteran

Kick is cool. Track klinkt zo echter te traag. Denk niet dat dit op een feest echt genieten is, echt een luisterplaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2014 18:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dit was zo'n dikke track gisteren avond, ik was zo verbaasd toen die edit er in kwam. ik vond het echt een van de grootste verassingen van de set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2014 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ordinary Joe schreef:
Verwarrende melodie als je het origineel gewend bent. Stuk minder ook overigens, al is de kick wel vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2014 20:18 
 
Hardtraxx Newbie

Dit zal dan een 2013 Edit zijn; hij opende z'n defqon set er ook mee:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2014 20:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kippenvel gehad gisteren gezien het einde van Inception me best greep toentertijd en omdat ik dit nummer uberhaupt nog niet kende.. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2014 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Super :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2014 20:00 
 
Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
Ordinary Joe schreef:
Verwarrende melodie als je het origineel gewend bent. Stuk minder ook overigens.

Oneens met beide zinnen.

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2014 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kauwgombal schreef:
Wat een afschuwelijke kick :sick:


hier ben ik het nou zwaar mee on eens... :P

en ik ben ook best dom trouwens, leg nu de link tussen Hans Zimmer en Zimmersion pas >.<

heb die plaat ook niet heel vaak geluisterd ofzo, maar wel heel gaaf dit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2015 21:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2015 21:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Deze is zo heerlijk. :love:

Betekent dit dat de rest van de set online staat? Bij het deel van 30 minuten staat deze er namelijk niet tussen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2015 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iRon schreef:
Deze is zo heerlijk. :love:

Betekent dit dat de rest van de set online staat? Bij het deel van 30 minuten staat deze er namelijk niet tussen.


jawel het 2e nummer ... De tracklist staat erbij
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2015 22:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:beer:
provehito schreef:
iRon schreef:
Deze is zo heerlijk. :love:

Betekent dit dat de rest van de set online staat? Bij het deel van 30 minuten staat deze er namelijk niet tussen.


jawel het 2e nummer ... De tracklist staat erbij

Bedoel de Decibel 2015 set. :P Ik hoor namelijk Ultimate Reality aan het einde en dat komt overeen met de tracklist van de set van Vazard, Delete en Main Concern. Hoopte dat heel die set misschien online zou staan door deze sample. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2015 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

30 minuten van de Decibel set staan online vanaf Sound Of Victory, waar Zimmersion 2.0 dus ook in zit (het tweede nummer van die 30 minuten). Dat stuk van de set staat trouwens sinds de dag na Decibel in de liveset sectie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2015 00:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dus de track heet niet (2014 edit) maar Zimmersion 2.0?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2015 11:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heerlijk nummer, denk dat ik deze zelfs beter vind dan de oude :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2015 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De originele is zo gruwelijk, hopelijk komt vazard snel met een ep
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2015 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een ongelofelijk dikke track :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2015 12:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Dus de track heet niet (2014 edit) maar Zimmersion 2.0?


Dat klopt Zimmersion 2.0 word de naam!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2015 19:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

deze krijgt dus wel gewoon een release op spoontech?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2015 11:43 
 

Kippenvel to the max :worship: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2015 12:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heerlijk ^^ Vazard altijd top :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


34:36

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 13:56 
 

Perfectie :loving:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks