Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ook maar even los geüpload

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zo lekker deze :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2015 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kippenvel, met name het outro! :love: Hans Zimmer sowieso eindbaas! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2015 17:20 
 
Hardtraxx Addict

In een tijd dat in zo'n beetje iedere track een kickroll zit, is het toch heerlijk om een keer een track te horen met kicks die onafgebroken doorbeuken met zo'n prachtige melodie erbij :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2015 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kwisniks schreef:
In een tijd dat in zo'n beetje iedere track een kickroll zit, is het toch heerlijk om een keer een track te horen met kicks die onafgebroken doorbeuken met zo'n prachtige melodie erbij :loving:


Verrek, maar idd, de "simpel"heid van deze track maakt hem zo vet. Alleen die geniale melodie van Time met die loeizware kicks. Heerlijk :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2015 21:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Traantje weggepinkt toen deze gedraaid werd en dat meen ik echt :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2015 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Traantje weggepinkt toen deze gedraaid werd en dat meen ik echt :worship:

Ik ook ja, zo mooi. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2015 22:26 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vind de originele versie mooier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het zou toch wat zijn als we Noisecontrollers en Hans Zimmer voor een week kunnen opsluiten in een megastudio incl het Prague Philharmonic Orchestra.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 15:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

FRArnold schreef:
Het zou toch wat zijn als we Noisecontrollers en Hans Zimmer voor een week kunnen opsluiten in een megastudio incl het Prague Philharmonic Orchestra.


Je bedoelt Vazard :)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 15:46 
 

gewoon allemaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2015 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
FRArnold schreef:
Het zou toch wat zijn als we Noisecontrollers en Hans Zimmer voor een week kunnen opsluiten in een megastudio incl het Prague Philharmonic Orchestra.


Je bedoelt Vazard :)?


Nop, gewoon NC. Bij de beste componist hoort de beste HS producer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2016 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe kom je aan deze full?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2016 15:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb ook t idee dat er een andere kick onderzit? die eerste kick lijkt op degene in Seeker of Fire
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks