Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Vazard

Track(s): TBA

Sample/video


Bron:
Mijn gehoor :whistle:

https://forum.hardtraxx.com/hardstyle-releases/vazard-chapter-ii-perception-spoon125-t63410.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

prachtig, dreunde ook heerlijk door. muzikaal genie deze man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poaaah wat was dit genieten. Grandioos!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 18:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Holy shit! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Man man man man.

Waarschijnlijk gewoon een Vazard track, maar als dat nog niet bevestigd is, zou het ook niet een nieuwe Infirium kunnen zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Man man man man.

Waarschijnlijk gewoon een Vazard track, maar als dat nog niet bevestigd is, zou het ook niet een nieuwe Infirium kunnen zijn?

Misschien als Infirium met Vazard zijn soundbank aan de slag is geweest, maar deze track schreeuwt echt op iedere mogelijke manier Vazard, van de synth tot de snares tot aan de typerende kicks toe. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze was zo heerlijk live, ik vroeg me al af welk nummer dit was. Die kick dreunde lekker door, heel apart, alsof er een dubbele gate in zat of zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 00:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vazard overtreft zichzelf weer eens en ik kan niet wachten tot dat de release komt. :love: :love: Wat zou ik toch graag de Spoontech uurtjes op Defqon overdoen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 09:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Deze kicks gingen zo bizar hard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fluxion schreef:
Deze kicks gingen zo bizar hard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2016 14:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Was zo hard genieten dat uurtje :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2016 17:40 
 
Hardtraxxer

https://m.mixcloud.com/Q-dance/vazard-i ... -festival/

Eerste plaat. Wat een kicks :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2016 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Even ertussenuit geknipt. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2016 21:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Benieuwd naar die kicks in HQ. :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2016 22:47 
 
Hardtraxxer

Subliem weer, wat kan deze man toch produceren..
:bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2016 15:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haha dit was live zo absurd dik :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 19:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit is toch geen track die in de vergetelheid gaat geraken hoop ik? Ik vind hem persoonlijk veel vetter dan My Jam, maar ik heb hem live nog nooit gehoord...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fucking bizarre plaat. Midintro of eerste climax is 1 van de meest bizarre stukken muziek die ik in mijn leven heb gehoord, heb de tranen in de ogen staan. Wat een emotie en gevoel zit hier in zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 23:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Top 3 platen van dit jaar als deze nog uit komt. Wat een wereldplaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 23:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Top 3 platen van dit jaar als deze nog uit komt. Wat een wereldplaat.


Poah, zeg dat wel, dat ie maar mooi op de punch patrol geknalt mag worden. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2016 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Daveytl schreef:
Top 3 platen van dit jaar als deze nog uit komt. Wat een wereldplaat.


Poah, zeg dat wel, dat ie maar mooi op de punch patrol geknalt mag worden. :drool:

Ben eigenlijk bang van niet. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2016 13:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ben zelfs bang dat deze niet meer uitkomt. Op Q-base is hij niet gedraaid en ik had zeker verwacht dat Main Concern hem in hun setjes gingen opnemen. Niet dus, enkel My Jam en Seeker Of Fire worden gedraaid. Ik hoop uit de grond van mijn hart dat ik mis ben, want ik vind dit bij far z'n beste plaat eerlijk gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2016 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zou doodzonde zijn als deze niet meer uitkomt. :( vind dit echt een zieke plaat.

met zn allen vazard dood spammen over wat er met deze track gaat gebeuren? weet die iniedergeval dat er veel animo voor is :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2016 17:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hij is pas op Defqon voor het eerst gedraait, no stress :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2016 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als deze niet meer uitkomt word ik echt gek.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks