Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2016 21:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Seeker Of Fire schreef:
Hij is pas op Defqon voor het eerst gedraait, no stress :P


Daarom ben ik er bang voor. Dat is bijna 4 maanden geleden en sindsdien nergens meer gehoord...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2016 22:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoezo zou die niet uitkomen? Misschien was die plaat nog niet helemaal af oid..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2016 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Super mooie plaat inderdaad. Ben benieuwd wat er mee gaat gebeuren. Hopen op een Vazard 3-tracker release met daarop Seeker of Fire, My Jam en deze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2017 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gezien de geruchten stiekem toch weer de hoop en de verwachting dat we deze nog gaan horen. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2017 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij zit in de teaser, komt dus op het album :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2017 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/vazard.dj/videos/vb.33774087077/10154613557402078/?type=2&theater&notif_t=video_reply&notif_id=1496755049530176
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2017 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2017 16:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Omgomg Vazard album insta kippevel
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2017 18:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hype :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2017 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een jaar vol fantastische albums en dan nog Vazard erbij #HYPETRAIN
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2017 20:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2017 20:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit gaat heel vet worden, HYPE :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2017 21:00 
 
Hardtraxxer

Sluit me erbij aan. Heel benieuwd hier naar
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2017 09:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JAAAAAAAAAAAAA wat baas (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2017 09:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chrypt0n schreef:
Heel benieuwd hier naar
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2017 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg vet deze! Lekker mee schreeuw gehalte ook :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2017 21:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan echt niet wachten om deze parel weer live te mogen horen. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2017 19:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Ik kan echt niet wachten om deze parel weer live te mogen horen. :cry:

:aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2017 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nummer heet wss Anxiety Crash
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2017 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Nummer heet wss Anxiety Crash

Klopt, maar ik laat er gewoon TBA staan totdat dit officieel is bevestigd. :thumbup: Then again, als het eenmaal bevestigd is dan zal er vast al wel een albumtopic zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2017 01:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Seeker Of Fire schreef:
yannickvk schreef:
Ik kan echt niet wachten om deze parel weer live te mogen horen. :cry:

:aww:


Gvd
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks