Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Vazard

Track(s): Feel Immortal

Sample/video:

@24:23

Bron:
Tracklist Decibel 2015
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze plaat is zo ontzettend vet. :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kicks :drool:

Vazard heeft zulke lekkere platen liggen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 20:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Man man man wat vet zeg :woot:

Edit: Heb hem gelijk even geripped

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 22:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zieke snares ertussen. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2015 02:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus wat vet bizar vet weer dit :lol: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2015 09:17 
 

:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2015 14:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Superdik!

Vocals komen hier vandaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2015 16:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2015 21:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelofelijk goed weer, lijkt wel of het met de plaat beter wordt terwijl je denkt dat het haast al niet beter meer kan. :loving: Die kicks, de sfeer, zo uniek stijltje waarvan je gelijk denkt "dat is van Vazard" . Alles klopt weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 12:55 
 
Hardtraxx Elite

Vazard altijd +1 :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik moest er even aan wennen, maar dat is volledig bijgetrokken. Beest van een plaat :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2015 08:40 
 

Daveytl schreef:
Ik moest er even aan wennen, maar dat is volledig bijgetrokken. Beest van een plaat :loving:

Dit :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2015 08:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als deze vanavond door Delete of Main Concern op Q-base door die bunkers gepompt wordt kun je mij naar de EHBO brengen. :drool:

edit: nou dat is gvd gebeurt. Man man man wat een gigantisch vette track. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 22:15 
 
Hardtraxx Veteran

Godverdomme mooi man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 22:52 
 

Rickzel schreef:
Als deze vanavond door Delete of Main Concern op Q-base door die bunkers gepompt wordt kun je mij naar de EHBO brengen. :drool:

edit: nou dat is gvd gebeurt. Man man man wat een gigantisch vette track. :yay:

Was fucking vet, hoopte tijdens sound of victory dat ie voorbij kwam, en 2 minuten laten mixen ze hem in :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 23:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had je 2 jaar terug toch niet kunnen voorstellen dat dit soort tracks door die Hangar zouden blazen. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2015 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na een aantal keer gehoord te hebben (ook live) is dit uitgegroeid tot mijn favoriete plaat van het moment. Wat een gigantisch dikke atmosfeer en kracht zit erin. Vazard zijn beste werk tot nu toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2015 09:42 
 

Jordi schreef:
Na een aantal keer gehoord te hebben (ook live) is dit uitgegroeid tot mijn favoriete plaat van het moment. Wat een gigantisch dikke atmosfeer en kracht zit erin. Vazard zijn beste werk tot nu toe.

Eens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2015 12:29 
 
Hardtraxx Veteran

Wat eeeeeen plaat weer! Intro lijkt op die van Absolute Terror. Maar dat is totaal niet erg
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2015 23:40 
 
Artiest
Avatar gebruiker

iRon schreef:
Zieke snares ertussen. :drool:


Zo te horen hieruit geript.


Saaie en lege track overigens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 00:25 
 

Saai en leeg? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 07:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jay Reeve schreef:

Saaie en lege track overigens.

Verklaar je nader :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 09:02 
 

bloemkool schreef:
Saai en leeg? :lol:


Ben het wel met hem eens hoor! Ik hou hier ook niet van en klinkt mij ook niet fijn in de oren.. Zitten voor mij te weinig elementen in die het voor mij interessant maken! Misschien dat het ook wel door de kicks komt die ik ook niks vind, want daar draait het volgens mij bij deze tracks om.. Ik kan hier op een feest ook niks mee! Maar het is volgens mij vloeken in de kerk op dit forum om Vazard, Delete, Spoontech enz niet mooi te vinden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 09:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
Ik kan hier op een feest ook niks mee!

Oh? heb je hem al live gehoord dan?
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks