bloemkool schreef:
Saai en leeg?
Ben het wel met hem eens hoor! Ik hou hier ook niet van en klinkt mij ook niet fijn in de oren.. Zitten voor mij te weinig elementen in die het voor mij interessant maken! Misschien dat het ook wel door de kicks komt die ik ook niks vind, want daar draait het volgens mij bij deze tracks om.. Ik kan hier op een feest ook niks mee! Maar het is volgens mij vloeken in de kerk op dit forum om Vazard, Delete, Spoontech enz niet mooi te vinden

Kan het heel goed begrijpen dat je dit niks vindt. Ik vond de stijl van Vazard eerst ook niet zo vet en ik vond zijn tracks ook leeg.