yeah right, hij komt gewoon nooit aan die 2000 likes en dat weet hij zelf dondersgoed. Maar waarom we er dan weer 2 weken op moeten wachten is me een raadsel.
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Laat nu maar eens een keer komen deze free release... 
Zul je zien dat het in HQ flink zuigt nadat sommige (including me) toch best wel lang hebben gewacht om deze eens te horen.
-
KHardtraxxer
- 116 posts member since 2011
- last seen Feb 2014
Hij komt binnen 2 weken online, was grapje van hem ;-)(Wat een paar posts terug al staat)Millard Fillmore wrote:yeah right, hij komt gewoon nooit aan die 2000 likes en dat weet hij zelf dondersgoed. Maar waarom we er dan weer 2 weken op moeten wachten is me een raadsel.
Code: Select all
''ShockerzMedia Wesley Fanger
hahah guys, just wanted to see ur reactions. Within 2 weeks it's online:)''dat zegt hij toch ook? :')kipsaté wrote:Hij komt binnen 2 weken online, was grapje van hem ;-)(Wat een paar posts terug al staat)Millard Fillmore wrote:yeah right, hij komt gewoon nooit aan die 2000 likes en dat weet hij zelf dondersgoed. Maar waarom we er dan weer 2 weken op moeten wachten is me een raadsel.Code: Select all
''ShockerzMedia Wesley Fanger hahah guys, just wanted to see ur reactions. Within 2 weeks it's online:)''
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Inderdaad, iets beter lezen._Padam wrote:dat zegt hij toch ook? :')kipsaté wrote:Hij komt binnen 2 weken online, was grapje van hem ;-)(Wat een paar posts terug al staat)Millard Fillmore wrote:yeah right, hij komt gewoon nooit aan die 2000 likes en dat weet hij zelf dondersgoed. Maar waarom we er dan weer 2 weken op moeten wachten is me een raadsel.Code: Select all
''ShockerzMedia Wesley Fanger hahah guys, just wanted to see ur reactions. Within 2 weeks it's online:)''
-
KHardtraxxer
- 116 posts member since 2011
- last seen Feb 2014
Auwwww,, ja haha, mijn excuses 
-
A
heeele leuke
perfecte zomer plaat eigenlijkj
-
J
Heerlijk plaatje, nu maar hopen dat ie snel komt! 
-
DHardtraxxer
- 247 posts member since 2011
- last seen Jun 2016
Heerlijk zomers plaatje, i want!
-
RHardtraxxer
- 471 posts member since 2009
- last seen Feb 2017
Is dat hier niet mag vragen,
Maar heb nu wel beetje voorbeeld,
Waarom is de plaat die ze online gooien altijd langzamer dan op het feest waar hij toen draaide??
Waarom is de plaat die ze online gooien altijd langzamer dan op het feest waar hij toen draaide??
Op een feest verhogen ze bijna altijd de BPM, creëert wat meer drive.Ricardo1991 wrote:Is dat hier niet mag vragen,
Wait for it... Lyst?Hidden Source wrote:Op een feest verhogen ze bijna altijd de BPM, creëert wat meer drive.Ricardo1991 wrote:Is dat hier niet mag vragen,
-
RHardtraxxer
- 471 posts member since 2009
- last seen Feb 2017
Waarom dan niet gewoon zo, Haalt wel de drive der uit wat je zegt
Versnel hem dan zelf.Ricardo1991 wrote:Waarom dan niet gewoon zo, Haalt wel de drive der uit wat je zegt
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 12 hours ago
Vind dit echt een lekker plaatje!
lol.Ricardo1991 wrote:Waarom dan niet gewoon zo, Haalt wel de drive der uit wat je zegt
beloofde veel goeds, vind hem toch wat minder uitvallen 
Laat hem deze over een maand of 6 maar gratis weggeven, nu gewoon nog even op YT luisteren. Anders zijn we hem dan al weer vergeten! Lekker plaatje
.
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
oeh lekker nummertje