Eindelijk.. 
Related topics
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
- View the latest post: Headhunterz - Psychedelic (Monochromatic Edit)
- View the latest post: RUTGER VAN BARNEVELD - ZWOELE ZOMERNACHTEN (THE VISION HARDSTYLE BOOTLEG)
Moderators
Nee, echt he-le-maal niks voor mij dit.
-
A
Ook nog slecht gemasterd ook..
Hoor hem nu pas voor het eerst, dat mensen hier zo lang op gewacht hebben.. vind het maar niks.
ja had ik ook niet verwacht inderdaad klinkt belabberdAlmighty wrote:Ook nog slecht gemasterd ook..
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Schokkerzzzzzz meuk 
Vanaf het begin af aan al een hekel gehad aan dit nummer.
De vocals alleen al!
De vocals alleen al!
-
THardtraxxer
- 80 posts member since 2011
- last seen Oct 2012
Niks aan als je het mij vraagt..
Ik had hem van Youtube geript en daar klonken de kicks(in MQ) wel oke. Maar nu klinken ze meer als een natte scheet... beetje jammer hahaCase Dj wrote:ja had ik ook niet verwacht inderdaad klinkt belabberdAlmighty wrote:Ook nog slecht gemasterd ook..
vind alleen de outro kick slecht, de andere kick klinkt gewoon goed naar mijn mening
Is het niet dezelfde kick?Delt-A wrote:vind alleen de outro kick slecht, de andere kick klinkt gewoon goed naar mijn mening
nee?BuzzLightyear wrote:Is het niet dezelfde kick?Delt-A wrote:vind alleen de outro kick slecht, de andere kick klinkt gewoon goed naar mijn mening
Ja ik heb heb 1x ofzo geluisterd dus vandaar. Maar ik hoor het nu inderdaad.Case Dj wrote:nee?BuzzLightyear wrote:Is het niet dezelfde kick?Delt-A wrote:vind alleen de outro kick slecht, de andere kick klinkt gewoon goed naar mijn meningluister maar goed.
ja die outro kick KLINKT wel aardig alleen komt er voor geen meter uit.
-
BHardtraxxer
- 135 posts member since 2010
- last seen Sep 2013
Verschrikkelijke afmix dit..
teveel hoog
teveel hoog
-
A
knotsjebilly wrote:Ik snap echt helemaal niet waarom dit nummer de hemel ingeprezen wordt. Vooral met al dat gezeiks wat erom heen is geweest. Nee jakkiebah!
weuw dat heeft ook iets met het nummer te maken :s
nummer
Het is net alsof er een a4-tje voor de speaker werd gehouden tijdens het afspelen van een lage frequentie en dát geluid is nu de kick geworden.
Heeft iemand deze geweldige track nog?
http://www7.zippyshare.com/v/I2yMMaDE/file.html
Here you go.
Here you go.
-
S
Kan me niet herinneren dat ik deze plaat ooit gehoord heb. Erg fijn plaatje, geweldig die vocalen ook