Hertog Jan.High Definition wrote:2 Woorden, 9 letters
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
Heb laatst nog een oude gebrande CD gevonden. Stond een nummer op (ripje van FearFM) met dezelfde melodie erin. Is sowieso 4/5 jaar oud. Vocals waren iets met 'lift me up' geloof ik. Ik gok op The Vision of Frequencerz maar heb nog niets gevonden op Youtube.
Zal die CD nog eens zoeken en dat nummer even uploaden.
Is dat toevallig, gejat of is het een bekende melodie?
Zal die CD nog eens zoeken en dat nummer even uploaden.
Is dat toevallig, gejat of is het een bekende melodie?
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
vrij triest eigenlijk, eerst dingen beloven en vervolgens niks nakomen.
-
D
Komt hij helemaal niet meer dan? 
-
SArtiest
- 1805 posts member since 2010
- last seen Oct 2025
van de week nog gevraagd aan 'm, zijn nog geen plannen voorDysphoria wrote:Komt hij helemaal niet meer dan?
-
DHardtraxxer
- 405 posts member since 2011
- last seen Jun 2012
Deze komt zeker niet meer?

-
NHardtraxxer
- 342 posts member since 2011
- last seen Jul 2013
Even googlen, deze is volgens mij al vrijgegeven. Zo te zien is tie er al full.
nee.Nebuto wrote:Even googlen, deze is volgens mij al vrijgegeven. Zo te zien is tie er al full.
-
J
2000 Likes op Facebook geeft ie hem weg.
Maar of we dat moeten geloven.
Tis maar een koekenbakker, zou die een half jaar geleden al.
Maar of we dat moeten geloven.
Tis maar een koekenbakker, zou die een half jaar geleden al.
-
I
niet echt goed getimed!
van mij hoeft het niet meer..
van mij hoeft het niet meer..
-
A
Komt niet meer
-
MHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
hij gaat met pensioen, begint nu eindelijk tot hem door te dringen dat hij niks toevoegt in deze scene.Style wrote:Bron?Almighty wrote:Komt niet meer
Haha ultimate koekwaus die Shockerz. Had hem maanden geleden nog gezegd op Facebook dat hij een kneus is dar hij iets belooft en niet nakomt. Heeftie geeneens op gereageerd. Loser.
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
Er zou wel iets achter zitten hij gaat hem denk ik niet expres zo lang uitstellen.Gangsterdwerg wrote:Haha ultimate koekwaus die Shockerz. Had hem maanden geleden nog gezegd op Facebook dat hij een kneus is dar hij iets belooft en niet nakomt. Heeftie geeneens op gereageerd. Loser.
-
D
Bij 2000 Facebook likes geeft hij hem gratis weg. Momenteel heeft hij er 1951.
Eerst zien, dan geloven.
Eerst zien, dan geloven.
-
MHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
je krijgt er een goudvis bijemmerick wrote:Er zou wel iets achter zitten hij gaat hem denk ik niet expres zo lang uitstellen.Gangsterdwerg wrote:Haha ultimate koekwaus die Shockerz. Had hem maanden geleden nog gezegd op Facebook dat hij een kneus is dar hij iets belooft en niet nakomt. Heeftie geeneens op gereageerd. Loser.
Heb hem gewoon van youtube geript, leuk plaatje maar gaat redelijk snel vervelen!
-
A
1950 nuDysphoria wrote:Bij 2000 Facebook likes geeft hij hem gratis weg. Momenteel heeft hij er 1951.
Eerst zien, dan geloven.
-
D
doe eens een zippy van die rip want die likes komen toch nietThe Indicator wrote:Heb hem gewoon van youtube geript, leuk plaatje maar gaat redelijk snel vervelen!
-
A
Haha ik denk dat jij dat ook wel kan, ff met youtube downloaderCase Dj wrote:doe eens een zippy van die rip want die likes komen toch nietThe Indicator wrote:Heb hem gewoon van youtube geript, leuk plaatje maar gaat redelijk snel vervelen!