Ofcourse schreef:
Fusionmania schreef:
Dennis Lambregts schreef:
Een album? Zou kunnen maar waarom uploaden ze alleen Time to be free? Dan zou ik toch eerder meerdere previews verwachten..
Vind het trouwens wel een dikke plaat

Toneshifterz zijn al als het goed weg bij Fusion en zijn nu bij WE Records.
Ik snap alleen niet waarom ze daar zo moeilijk overdoen, daar al wel releasen maar nog niks zeggen over het label zelf, echt krom.

idd man, daarom komt er de 19e weer een nr van hun uit op Fusion Records... Je moet niet zomaar mensen
*napratenLol dude, je moet echt mond houden als je er niks van snapt.
1. Praat ik mensen hier na? Nee, ik was de eerste in dit topic die met deze info kwam.
2. Binnenkort komt Last night op WE R
3. Anthems krijgen voorrang
Denk de volgende keer ''na'' voor dat je iets post, dank.