Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 16:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt echt lekker live :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 15:19 
 
Hardtraxx Addict

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... VcjuKD6Cu8
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 09:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Analoxx schreef:


tis wel moeilijk he


OT: leuk plaatje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 14:50 
 
Hardtraxx Addict

Kettingzaag schreef:
Analoxx schreef:


tis wel moeilijk he


OT: leuk plaatje!



oops vergeten alles achter de & weg te halen xd wou ff snel erop gooien maar niet echt gekeken of ik wel goed deed haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 01:39 
 
Hardtraxx Veteran

Deze track mag van mij nu wel een release krijgen

Wat een traag kut label is fusion zeg, bijna nog erger dan Tillt!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 01:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Deze track mag van mij nu wel een release krijgen

Wat een traag kut label is fusion zeg, bijna nog erger dan Tillt!!!

Ik kreeg te horen dat Toneshifterz bezig is met een 2e album :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 11:06 
 

iMark schreef:
Deze track mag van mij nu wel een release krijgen

Wat een traag kut label is fusion zeg, bijna nog erger dan Tillt!!!


Dit, al een paar weken niks.

Ze moeten ook voor elke track zo'n pauper artwork hebben waar niemand op zit te wachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 17:00 
 
Hardtraxx Elite

JEFSKIII schreef:
iMark schreef:
Deze track mag van mij nu wel een release krijgen

Wat een traag kut label is fusion zeg, bijna nog erger dan Tillt!!!


Dit, al een paar weken niks.

Ze moeten ook voor elke track zo'n pauper artwork hebben waar niemand op zit te wachten.


Spreek voor jezelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 18:25 
 

Heb jij liever die artworks om je kamer te kunnen behangen ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze staat al mooi full op de IQON CD :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 18:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Een album? Zou kunnen maar waarom uploaden ze alleen Time to be free? Dan zou ik toch eerder meerdere previews verwachten..

Vind het trouwens wel een dikke plaat :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dennis Lambregts schreef:
Een album? Zou kunnen maar waarom uploaden ze alleen Time to be free? Dan zou ik toch eerder meerdere previews verwachten..

Vind het trouwens wel een dikke plaat :clap:

Toneshifterz zijn al als het goed weg bij Fusion en zijn nu bij WE Records. :)
Ik snap alleen niet waarom ze daar zo moeilijk overdoen, daar al wel releasen maar nog niks zeggen over het label zelf, echt krom. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2013 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Totaal over het hoofd gezien deze plaat, hij is erg lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2013 17:01 
 
Hardtraxxer

Fusionmania schreef:
Dennis Lambregts schreef:
Een album? Zou kunnen maar waarom uploaden ze alleen Time to be free? Dan zou ik toch eerder meerdere previews verwachten..

Vind het trouwens wel een dikke plaat :clap:

Toneshifterz zijn al als het goed weg bij Fusion en zijn nu bij WE Records. :)
Ik snap alleen niet waarom ze daar zo moeilijk overdoen, daar al wel releasen maar nog niks zeggen over het label zelf, echt krom. xd


Volgens mij zijn ze nog niet weg hoor, dan zou Code black ook weg moeten...
Ze staan nog steeds op de Fusion site en Nitrouz niet meer... Waarom Nitrouz weg is weet ik niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2013 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Code Black is al een tijdje weg bij Fusion hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2013 18:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
Code Black is al een tijdje weg bij Fusion hoor.


Waar hangt die dan uit dezer dagen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2013 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij dat We R label ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2013 17:22 
 
Hardtraxxer

Fusionmania schreef:
Dennis Lambregts schreef:
Een album? Zou kunnen maar waarom uploaden ze alleen Time to be free? Dan zou ik toch eerder meerdere previews verwachten..

Vind het trouwens wel een dikke plaat :clap:

Toneshifterz zijn al als het goed weg bij Fusion en zijn nu bij WE Records. :)
Ik snap alleen niet waarom ze daar zo moeilijk overdoen, daar al wel releasen maar nog niks zeggen over het label zelf, echt krom. xd


idd man, daarom komt er de 19e weer een nr van hun uit op Fusion Records... Je moet niet zomaar mensen na-praten
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2013 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ofcourse schreef:
Fusionmania schreef:
Dennis Lambregts schreef:
Een album? Zou kunnen maar waarom uploaden ze alleen Time to be free? Dan zou ik toch eerder meerdere previews verwachten..

Vind het trouwens wel een dikke plaat :clap:

Toneshifterz zijn al als het goed weg bij Fusion en zijn nu bij WE Records. :)
Ik snap alleen niet waarom ze daar zo moeilijk overdoen, daar al wel releasen maar nog niks zeggen over het label zelf, echt krom. xd


idd man, daarom komt er de 19e weer een nr van hun uit op Fusion Records... Je moet niet zomaar mensen *napraten

Lol dude, je moet echt mond houden als je er niks van snapt.
1. Praat ik mensen hier na? Nee, ik was de eerste in dit topic die met deze info kwam.
2. Binnenkort komt Last night op WE R
3. Anthems krijgen voorrang
Denk de volgende keer ''na'' voor dat je iets post, dank.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks