Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 19:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind 'm wel lekker klinken! Leuke synth, goeie vocal, catchy! Benieuwd naar een release (Zal wel oktober worden ofzo ;))
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 22:40 
 
Hardtraxx Veteran

Weer een lekker nummer van de Toneshifterz!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 22:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klonk live erg lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 12:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Is het nu alweer carnaval?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 10:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker


:love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deenite schreef:
Supernatural schreef:
hahahaha "drie planeten verder schiet" :lol:


Buzz Lightyear to da rescue!

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 23:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Is dit nu Toneshifterz of Brennan Heart?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 07:12 
 
Hardtraxx Addict

Squid schreef:
Is dit nu Toneshifterz of Brennan Heart?

als je 3 posts naar boven gaat dan weet je het ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 10:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ook deze track van Toneshifterz doet me niet veel. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 20:58 
 

Onder de grote rode streep gaan we weer ON-TOPIC!


----------------------------------------------------------------

Dit is dus van Toneshifterz begrijp ik en niet van Brennan Heart.
Plaat klinkt Ok, maar wil hem wel Live Horen voor hoe en wat
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 10:27 
 
Hardtraxx Veteran

ONTOPIC! :list:
Waarschuwing voor de volgende die weer af komt met commentaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 10:38 
 
Hardtraxxer

Volgens mij is dit weer een prima plaatje van Toneshifterz
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zomers plaatje met een goede drive, weinig op aan te merken eigenlijk. Vind de kicks ook zeker niet storend. Echter vind ik persoonlijk de melodie te akelig hoog, dat doet me niet zoveel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2012 15:36 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2012 20:18 
 
Hardtraxxer

Saai. Nee, ben niet zo'n fan van Toneshifterz :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2012 20:24 
 
Hardtraxxer

:love:
Geweldige melodie en lekker kick (L)
Die filtered kicks van hun zijn ook altijd geweldig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2012 00:10 
 
Hardtraxx Elite

Lekker plaatje! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2012 01:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Onder de grote rode streep gaan we weer ON-TOPIC!


----------------------------------------------------------------

Dit is dus van Toneshifterz begrijp ik en niet van Brennan Heart.
Plaat klinkt Ok, maar wil hem wel Live Horen voor hoe en wat

Open sollicitatie voor moderator? xd
Vind het nummer maar matig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2012 13:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als ik eerlijk ben vind ik er echt geen ene fluit aan. Melodie vind ik gewoon ronduit irritant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2012 21:29 
 
Hardtraxxer

Vet zoals elk nummertje van Toneshifterz, groot fan van hun! Hun kick ook zo lekker (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 18:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een heerlijk nummer! :love: Die melodie en kicks zijn super! Heerlijk zomers nummer :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 18:22 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

(mid)intro vind ik leuk (niet speciaal), de break en climax zijn ronduit saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best een lekker nummer! Toneshifterz kunnen mij de laatste tijd steeds vaker bekoren. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 17:42 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Heerlijk plaatje eindelijk weer van TS
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker plaatje van TS :thumbsup: Kan ze altijd wel waarderen en nu ook weer :thumbup:
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks