wat was da een gruwlijke space plaat
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
Moderators
-
NHardtraxxer
- 123 posts member since 2008
- last seen Jul 2015

Ik ken hem niet.
OT: Redelijke plaat, niet meer dan dat. Maar denk niet dat het een track van BH is idd.. In ieder geval niet alleen van hem.
-
M
- 4 posts member since 2012
- last seen Apr 2012
nee die op 4:00 is de volgende alDaveytl wrote:Volgens mij is dat een nieuwe track. Ik ken hem in ieder geval niet
Tenzij je de track bedoelt die op 4:00 ook nog speelt, dat is Wasted Penguinz & Code Black- Activated.
-
M
- 4 posts member since 2012
- last seen Apr 2012
ja ik ben nieuw hier was al wel ff aant het rondkijken op de site ma was benieuwd naar de titel van de trackXtD wrote:
Ik ken hem niet.
OT: Redelijke plaat, niet meer dan dat. Maar denk niet dat het een track van BH is idd.. In ieder geval niet alleen van hem.
Onbekende tracks --> Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
jwaarom kijk jij en reageer jij uberhout nog bij deze platen, altijd hetzelfde gehuil bij jou....Lyst wrote:Dertien in een dozijn mainstream plaat.
Toneshifterz & S Dee - Voice Of Creation
Bron:
Top 10 Brennan Heart + je hoort de vocals ook duidelijk
Bron:
Top 10 Brennan Heart + je hoort de vocals ook duidelijk
-
J
Je haalt de woorden uit me mond.roberttt wrote:jwaarom kijk jij en reageer jij uberhout nog bij deze platen, altijd hetzelfde gehuil bij jou....Lyst wrote:Dertien in een dozijn mainstream plaat.
Ik heb hem ook al een keer voorgesteld niet meer te luisteren naar de nieuwe hardstyle. Toch post hij hier bij iedere nieuwe track weer dat hij het kut vindt.roberttt wrote:jwaarom kijk jij en reageer jij uberhout nog bij deze platen, altijd hetzelfde gehuil bij jou....Lyst wrote:Dertien in een dozijn mainstream plaat.
Je kunt je je maar ergens druk om maken zeg.....
Jah dat doe ik inderdaad, je hoeft toch niet te kijken/reageren bij platen waarvan je sowieso al weet dat je hem niks aan vind...wootum wrote:Je kunt je je maar ergens druk om maken zeg.....
En mr. Lyst klaagt ook op mensen die het wel mooi vinden, vaak genoeg gezien.. Wou het gewoon een keer zeggen nu ..
Tja zelfde kan ik ook wel van jullie zeggen, je hoeft toch niet te kijken naar mijn posts waarvan jullie blijkbaar sowieso al weten dat je je er aan stoort. Toch moeten jullie mij er iedere keer weer op wijzen.
Is precies hetzelfde, maar om op je vraag in te gaan, er stond dat dit een vette track was van Brennan Heart, nou dan ben ik wel benieuwd, maar schijnbaar is een Brennan Heart track tegenwoordig al vet als er geen BH synth en Face the Enemy melodietje in zit.
Is precies hetzelfde, maar om op je vraag in te gaan, er stond dat dit een vette track was van Brennan Heart, nou dan ben ik wel benieuwd, maar schijnbaar is een Brennan Heart track tegenwoordig al vet als er geen BH synth en Face the Enemy melodietje in zit.
Ik stoor me er niet aan, wat mij part blijf je zo doorgaan. Het is meer het idee dat je zelf geen ruk meer aan de muziek vindt maar toch elke keer weer blijkt te luisteren.
Over de track aub. Niet over elkaar.
Eerste post heeft een update gehad.
En terecht (blijkt achteraf)Ricardo1991 wrote:Wel mooi dat altijd hier mensen lopen te zeiken dat die keer wat anders moet maken, Maakt die een keer iets anders(als het klopt dat van hem is) Gelooft niemand het
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
toch geen BH 
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
Eerst Party down en nou dit! 
-
SHardtraxxer
- 233 posts member since 2011
- last seen Jan 2014
Intro screech doet me denken aan Zero Hour van Project One, melodie is wel catchy 
-
CHardtraxx Addict
- 1375 posts member since 2011
- last seen Aug 2016
Klinkt zeker lekker!

-
RHardtraxxer
- 471 posts member since 2009
- last seen Feb 2017