Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 10:47 
 

Kippenvel, heerlijke track :worship:

Zullen we dan een 4-pack release krijgen? :drool:

Time To Be Free, About The Music, Carte Blanche Remix en deze?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 10:48 
 
Hardtraxx Elite

Jezus Christus, wat een belachelijk slechte plaat xd Die vocals zij echt de meest vreselijke die ik heb gehoord, vooral dat woohoohohoooohohohohoohoohooo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 10:50 
 

Ik vind de vocalt wel wat hebben, vind de lyrics ook goed.

Hoor deze liever dan die van flikkerbibpske Niels Gazeuzebroek
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 11:12 
 

:loving: :loving: misschien ook die tekst omdat die heel ziek was??
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 12:25 
 
Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
Kippenvel, heerlijke track :worship:

Zullen we dan een 4-pack release krijgen? :drool:

Time To Be Free, About The Music, Carte Blanche Remix en deze?

Dan hoop ik ook nog op Playing With Fire, Power of Emotion en Leap of Faith. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sinds tijden niet meer zo een slechte plaat gehoord! Nee helemaal niks voor mij dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 13:43 
 
Hardtraxxer

Na Carte Blanche en All About the Music komen ze met dit.. Sorry, maar zwaar onder Toneshifterz' niveau.

En dan ook nog dat ge'ooohooo' :')!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 14:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vind hem niet heel verkeerd, ik vind de vocalen wel vet gedaan zeker met die ziekte achter de rug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 14:22 
 
Hardtraxxer

Eindelijk :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 14:51 
 
Hardtraxx Elite

hou normaal wel van mainstream platen met zang breaks, maar van dit krijg ik spontane diaree :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 15:13 
 
Hardtraxxer

Mwah, vind hm juist wel fijn! Melodie blijft mooi hangen.. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 15:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nee niks voor mij! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 15:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nee, ik word hier ook niet heel erg warm van..

Cruelty schreef:
doe mij dan maar About The Music.


:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 18:53 
 
Hardtraxxer

Wat is dat trouwens met die hippe drums vlak voor de climax. Zaten ook al in o.a. My Life en Never Break Me. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 19:44 
 
Hardtraxx Addict

Qlown schreef:
JEFSKIII schreef:
Kippenvel, heerlijke track :worship:

Zullen we dan een 4-pack release krijgen? :drool:

Time To Be Free, About The Music, Carte Blanche Remix en deze?

Dan hoop ik ook nog op Playing With Fire, Power of Emotion en Leap of Faith. :$

:drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 07:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Serieus, kap nou eens met dat verschrikkelijke kattengejank in hardstyleplaten. >.< En kap überhaupt met breaks van 2 minuten, wetende dat ze 0,0 toevoegen... Bah!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 11:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Niks voor mij ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 11:44 
 
Hardtraxx Veteran

Vind platen van Toneshifterz altijd wel leuk, maar dit gaat nergens over!
Mag trouwens ook wel eens tijd worden dat ze wat releases krijgen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 19:20 
 
Hardtraxx Veteran

Nee doe mij maar harder/duister.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 19:23 
 

Destination schreef:
Nee doe mij maar harder/duister.

Sneller dus?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 19:36 
 
Hardtraxx Newbie

Ik snap niet waarom niemand dit wat vind!?

Ik weet dat de meeste mensen hier raw zijn maar dit is toch echt een hardstyle anno 2012 nummer?

Staat bij mij behoorlijk op het lijstje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 20:11 
 

koer schreef:
Ik snap niet waarom niemand dit wat vind!?

Ik weet dat de meeste mensen hier raw zijn maar dit is toch echt een hardstyle anno 2012 nummer?

Je geeft al antwoord op je eigen vraag
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 20:13 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

koer schreef:
Ik snap niet waarom niemand dit wat vind!?


koer schreef:
maar dit is toch echt een hardstyle anno 2012 nummer?

En daarom vind niemand dit wat
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 20:14 
 

Was dat nou nodig, Wootum?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 20:15 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

koer schreef:
dit is toch echt een hardstyle anno 2012 nummer?

Nu je het zegt, nu klinkt de plaat ineens een stuk beter :thumbsup:
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks