Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 18:58 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Yellow Claw & LNYTNZ

Track(s): Last Night Ever (Isaac Remix)

Sample/video:


Bron: Twitter
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 19:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:
Artiest: Yellow Claw & LNYTNZ

Track(s): Last Night Ever (Isaac Remix)

Sample/video:
http://instagram.com/p/ijZqxihhCa/

Bron: Twitter


Hier kan ik dus niks uit opmaken. Ik ga wachten op 'n preview, kan best 'n aardig plaatje zijn imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2014 21:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2014 21:20 
 
Hardtraxx Veteran

:sick: :sick: :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2014 21:23 
 
Hardtraxx Veteran

Wat is het verschil met het origineel als ik vragen mag? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2014 00:40 
 
Hardtraxxer

Klinkt voor nu prima :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2014 11:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Yellow Claw :thumbdown: :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2014 17:07 
 
Hardtraxx Addict

Deze ging lekker :evil: Je hoort zeker verschil met het origineel vooral de kicks xd

Verder prima track!! Altijd lekker YC :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2014 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:
:sick: :sick: :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 17:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tsunami?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 18:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oh slecht he :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 18:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuke remix weer van Isaac, live altijd wel lachen dit soort plaatjes. Net zoals z'n Animals remix.. lijkt er wel een beetje op!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 10:27 
 
Hardtraxxer

typisch gevalletje mainstream pauper plaat remixen en dan ook nog het styletje van TNT gebruiken.

gewoon :sick: :sick: dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 01:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pauper. Draait ook geen enkele fatsoenlijke set meer sinds ie bij DWX zit
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 04:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Pauper. Draait ook geen enkele fatsoenlijke set meer sinds ie bij DWX zit


Heb daarvoor ook al weinig goeds van hem gehoord. Heeft een handjevol leuke tracks naar mijn mening, maar heeft al sinds de beginjaren van de Hardstyle de meest "commercieel" ingestelde tracks die je je kan bedenken. (Denk aan Loving You, Thriller, Waiting For.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2014 03:37 
 
Hardtraxx Newbie

als hij nou in plaats van die dimitri vegas & like mike achtige drop gewoon een vette qlimax had gebouwd met de melodie van de break dan had het nog best wat kunnen zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2014 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Isaac mag van mij onderhand ook wel eens optyfen uit de scene, die voegt echt totaal niks toe, behalve de ontiegelijke slechte remixes van overplayde househitjes natuurlijk.

*KOTS*
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2014 15:16 
 
Hardtraxx Addict

Isaac is een van de weinige artiesten van wie ik al zijn laatste platen links laat liggen. Zo ook deze trieste bedoeling, wie remixt er nou Yellow Claw...
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks