Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 15:05 
 
Hardtraxx Veteran

DFH schreef:
Qlown schreef:
Is geen BH ..

Al aangepast :)

Weet ik, doelde op de comment boven me. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 20:46 
 
Hardtraxx Veteran

Toffe plaat :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 22:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijk dit :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 22:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind dit ook wel een lekkere plaat!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 19:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Rmm_ZGw5Ef0[/youtube]

betere kwaliteit maar helaas zonder die heerlijke outro

voor de rest erg fijna plaat van Toneshifterz
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 18:45 
 
Hardtraxxer

Nike schreef:


betere kwaliteit maar helaas zonder die heerlijke outro

voor de rest erg fijna plaat van Toneshifterz
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 20:03 
 
Hardtraxxer

Fijn fijn fijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 08:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is er al meer bekend over de release van deze plaat? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 19:28 
 
Hardtraxx Addict

Diageo schreef:
Is er al meer bekend over de release van deze plaat? :)


Zal op hun album komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 19:30 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Calmdowner schreef:
Diageo schreef:
Is er al meer bekend over de release van deze plaat? :)


Zal op hun album komen.

Komen ze weer met een album?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 19:31 
 
Hardtraxx Addict

wootum schreef:
Calmdowner schreef:
Diageo schreef:
Is er al meer bekend over de release van deze plaat? :)


Zal op hun album komen.

Komen ze weer met een album?


Dacht dat ze dat zeiden in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 20:06 
 
Hardtraxx Elite

Niks gezegt :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 22:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
Zal op hun album komen.

Komen ze weer met een album?[/quote]

Dacht dat ze dat zeiden in ieder geval.[/quote]

Waarom releasen ze dan time to be free en last night? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 23:04 
 
Hardtraxx Veteran

Dennis Lambregts schreef:
Waarom releasen ze dan time to be free en last night? :P


Audiofreq is ook bezig met een album en released tussendoor ook gewoon hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 10:26 
 
Hardtraxxer

Dennis Lambregts schreef:
Citaat:
Zal op hun album komen.

Komen ze weer met een album?


Dacht dat ze dat zeiden in ieder geval.[/quote]

Waarom releasen ze dan time to be free en last night? :P[/quote]

Time to be free is niet gereleased... Is gewoon uitgelekt of hoe je het ook wilt noemen (Stond op iQon album geloof ik)
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks