Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 00:11 
 
Hardtraxxer

Artiest: Toneshifterz
Track(s): All On Me

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 00:14 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt wel lekker :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 00:16 
 
Hardtraxx Elite

Wat een fantastische track! :love: :thumbsup: Is dit een track van een van deze artiesten...? Ik kan niks terughoren van beide artiesten en Fusion heeft deze track ook op Defqon gedraaid.

Wie weet het wel? Wil het weten! :D

Een betere preview is hier te luisteren:
http://www5.zippyshare.com/v/30097304/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 00:25 
 
Hardtraxxer

jambekkie schreef:
Wat een fantastische track! :love: :thumbsup: Is dit een track van een van deze artiesten...? Ik kan niks terughoren van beide artiesten en Fusion heeft deze track ook op Defqon gedraaid.

Wie weet het wel? Wil het weten! :D

Een betere preview is hier te luisteren:
http://www5.zippyshare.com/v/30097304/file.html
Zou ik ook wel graag willen weten, hoor er niet gelijk Brennan Heart in maar zal vast wel snel bekend zijn ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 02:15 
 
Hardtraxx Addict

De MC zegt Brennan Heart & Code Black. Hij zal wel ingelicht zijn door Code Black zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 10:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

klinkt idd heerlijk.

benieuwd wanneer we er meer over horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 10:43 
 
Hardtraxx Veteran

Als dit inderdaad ook van BH is, is dit d eerste track van Brennan Heart in een lange tijd die ik op eerste gehoor vet vind! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 10:56 
 
Hardtraxxer

Klinkt erg lekker :) Ben benieuwd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 12:03 
 
Donateur

Ik kan wel beetje horen dat dit een collab tussen BH en CB is hoor, melodie opbouw zou makkelijk iets voor BH kunnen zijn, kicks zullen denk meer CB zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 12:14 
 
Hardtraxx Elite

Soundscrollerz schreef:
Ik kan wel beetje horen dat dit een collab tussen BH en CB is hoor, melodie opbouw zou makkelijk iets voor BH kunnen zijn, kicks zullen denk meer CB zijn.


Hmm ja, na een paar keer luisteren is het wel duidelijk en je hoort ook effecten die Code Black en de Toneshifterz ook gebruiken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind er bar weinig aan. Ook jammer dat er steeds weer zo'n willekeurige kick zestig sterrenstelsels de lucht in knalt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 13:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Als dit inderdaad ook van BH is, is dit d eerste track van Brennan Heart in een lange tijd die ik op eerste gehoor vet vind! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 19:08 
 
Hardtraxxer

chicken schreef:
Als dit inderdaad ook van BH is, is dit d eerste track van Brennan Heart in een lange tijd die ik op eerste gehoor vet vind! :drool:


idd, prima track, stoor me niet echt aan de pitchkicks behalve die ene uitschieter die er soms tussen zit...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet speciaal dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 22:01 
 
Hardtraxx Veteran

BanjoMovies schreef:
Deze klinkt echt heel vet!


Yo waddap
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 00:46 
 
Hardtraxx Addict

Deze klinkt inderdaad heel vet, ga zo door Brennan :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 01:33 
 
Hardtraxx Elite

Jup, klinkt goed! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 01:48 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Heerlijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 16:50 
 
Hardtraxx Elite

typische toneshifterz melodie, heerlijk dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind de mid wel tof, ze hebben hun sounds een beetje aangepast (positief). Rest is wel ok, redelijk plaatje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veelsteveel bass.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 13:21 
 
Hardtraxx Elite

mrazura schreef:
Veelsteveel bass.


Het is een Rip, Als die gereleased zal worden is dat niet meer zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 14:55 
 
Hardtraxxer

lekker :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 15:02 
 
Hardtraxx Veteran

Is geen BH ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 15:04 
 
Hardtraxxer

Qlown schreef:
Is geen BH ..

Al aangepast :)
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks