Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
Nummer zit dus ook in de komende Hard With Style.
-
D
melodie is lekker maar die kick pitch imo te hoog 
Wa een lelijke graftak is die Stephanie zeg. En ze kan ook al niet draaien. Wat doet zij nog binnen de hardstyle scene?
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Wat lekker !!!
Totaal iets anders dan wat we gewend zijn! Echt een supertrack.
Lekker veel drive, energie, een mooi geheel...
Totaal iets anders dan wat we gewend zijn! Echt een supertrack.
Lekker veel drive, energie, een mooi geheel...
-
THardtraxxer
- 538 posts member since 2010
- last seen 14 days ago
Heerlijk plaatje! Kan niet wachten om dit zaterdag op Thrillogy te horen! 
Nee dit vind ik helemaal niks.
Klinkt erg rommelig allemaal, kicks zijn niet geweldig en de vocals zijn ook niet fijn.
Klinkt erg rommelig allemaal, kicks zijn niet geweldig en de vocals zijn ook niet fijn.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Ze kan wel heel sexy kijken vin ik hoorGangsterdwerg wrote:Wa een lelijke graftak is die Stephanie zeg. En ze kan ook al niet draaien. Wat doet zij nog binnen de hardstyle scene?
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Zijn er 5 versies?

Last edited by jambekkie on 25 Oct 2011 19:26, edited 2 times in total.
Bij de grote heren op de spatiebalk douwenGangsterdwerg wrote:Wa een lelijke graftak is die Stephanie zeg. En ze kan ook al niet draaien. Wat doet zij nog binnen de hardstyle scene?
OT: ik vind het wel leuk klinken
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
is that what they're calling it these days?Case Dj wrote: Bij de grote heren op de spatiebalk douwen![]()
it sure is my friendSkedoedelefloeps wrote:is that what they're calling it these days?Case Dj wrote: Bij de grote heren op de spatiebalk douwen![]()
-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
Prima nummer hoor =).
Gangsterdwerg wrote:Wa een lelijke graftak is die Stephanie zeg. En ze kan ook al niet draaien. Wat doet zij nog binnen de hardstyle scene?
wat een ontzettend lelijke pitchkick, de kick op zichzelf is al niet al te best maar die pitch slaat echt alles 
XD is dit een raadselmrazura wrote:Gangsterdwerg wrote:Wa een lelijke graftak is die Stephanie zeg. En ze kan ook al niet draaien. Wat doet zij nog binnen de hardstyle scene?
Geloof me het zijn toch echt de heren die aan het douwe zijn bij haar en dat is echt geen spatiebalk.
i understand
Heb de reactie nog wat aangepast dit omschrijft het beter. Kijk ze hebben haar echt niet aangenomen om haar talenten althans ik heb er eens zien draaien en dat leek nergens op. Ze moet het hebben van haar uiterlijk en dat laat zich nu achterwege.Case Dj wrote:XD is dit een raadsel?
i understand
Jammer van bepaalde reacties..
OT: Track is wel aardig, maar niet super. Jammer, want de laatste TNT en Stephanie tracks waren wel prima.
OT: Track is wel aardig, maar niet super. Jammer, want de laatste TNT en Stephanie tracks waren wel prima.
Daarom mogen wij het toch wel standaard zooi vinden?Khadber wrote:Jammer van bepaalde reacties..
Het ging me meer omtrent reacties waarin gesuggereerd werd dat ze alleen maar DJ was omdat ze een vrouw was met bijbehorende "opmerkingen".
Lijkt me moeilijk om dat te ontkennen toch?Khadber wrote:Het ging me meer omtrent reacties waarin gesuggereerd werd dat ze alleen maar DJ was omdat ze een vrouw was met bijbehorende "opmerkingen".
Laten we het zo zeggen: als ze een man was geweest dan had ze minder succes gehad.
Agreed?