Nog steeds hoef ik bepaalde sexistische opmerkingen niet te lezen. Heel makkelijk.
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Ouwe viezerikken 
U stemt pvv? Vervelende regelmatigheid wordt dat verwijderen van reacties van me. Moet er tegenwoordig een khader aproved logo op mijn reactie staan ofzo?Khadber wrote:Nog steeds hoef ik bepaalde sexistische opmerkingen niet te lezen. Heel makkelijk.
De beste man lijkt aandelen in haar te hebben of heeft echt een grote bril voor zijn hoofd. Het label kiest er zelf voor om zich zo te vertekenen bij het publiek dan kan je ook zulke reacties verwachten.Daveytl wrote:Lijkt me moeilijk om dat te ontkennen toch?
Laten we het zo zeggen: als ze een man was geweest dan had ze minder succes gehad.
Agreed?
Last edited by mrazura on 25 Oct 2011 22:12, edited 1 time in total.
Die tekst heb ik al van een veel lekkerder lounge nummer in mn hoofd.
D66, voor het geval je het wilt weten.mrazura wrote:U stemt pvv? Vervelende regelmatigheid wordt dat verwijderen van reacties van me. Moet er tegenwoordig een khader aproved logo op mijn reactie staan ofzo?Khadber wrote:Nog steeds hoef ik bepaalde sexistische opmerkingen niet te lezen. Heel makkelijk.
Het gaat me niet om specifiek jou. Klaarblijkelijk post je dus wel vaker iets in deze trant. Je mag van mij prima je mening geven, maar dit viel niet echt onder een mening, eerder onder plat beledigen, daar hebben we niet zo veel aan.
eens!mrazura wrote:U stemt pvv? Vervelende regelmatigheid wordt dat verwijderen van reacties van me. Moet er tegenwoordig een khader aproved logo op mijn reactie staan ofzo?Khadber wrote:Nog steeds hoef ik bepaalde sexistische opmerkingen niet te lezen. Heel makkelijk.
De beste man lijkt aandelen in haar te hebben of heeft echt een grote bril voor zijn hoofd. Het label kiest er zelf voor om zich zo te vertekenen bij het publiek dan kan je ook zulke reacties verwachten.Daveytl wrote:Lijkt me moeilijk om dat te ontkennen toch?
Laten we het zo zeggen: als ze een man was geweest dan had ze minder succes gehad.
Agreed?
-
D
laten we het even on-topic houwe 
Het enige leuke aan het filmpje vind ik nog de manier waarop ze een preview laten zien. Weer eens wat anders.
Daarbij heeft die meid best een leuke lach, jammer dat er zo weinig goede muziek uitkomt.
Daarbij heeft die meid best een leuke lach, jammer dat er zo weinig goede muziek uitkomt.
AgreedNando wrote:Standaard zooi.
AgreedDaveytl wrote:Agreed?
Zo zie je maar dat iedereen zijn eigen mening heeft en die ook wil laten gelden.
niks mis mee;) ik vind deze track vernieuwend maar niet knallend.
niks mis mee;) ik vind deze track vernieuwend maar niet knallend.
precies dit dus!DarkestSymphony wrote:melodie is lekker maar die kick pitch imo te hoog
-
MHardtraxxer
- 605 posts member since 2009
- last seen Oct 2015
It's all about the TiTS
Technoboy, Tuneboy en Stephanie dus 
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 3 days ago
HeldM-bition wrote:It's all about the TiTSTechnoboy, Tuneboy en Stephanie dus
Tuneboy in Technoboy's Stephanie?M-bition wrote:It's all about the TiTSTechnoboy, Tuneboy en Stephanie dus
Die Stephanie is inderdaad niet bepaald een nekkendraaier 
Ze weet iig wel hoe je de track start met je toetsenbord. Moet wel altijd lachen om die TBY z'n gelaatsuitdrukkingen, geniale vent haha.
En jahoor. Er wordt weer gezanikt over zogenaamde pitchkicks.. is dat een hype? Pitchkicks zijn niets nieuws.. en als je een kick niet pitcht klinken ze helemaal niet._theon_ wrote:wat een ontzettend lelijke pitchkick, de kick op zichzelf is al niet al te best maar die pitch slaat echt alles
-
VHardtraxxer
- 391 posts member since 2010
- last seen 1 hour ago
Wat een ontiegelijk dikke mid zit er in deze plaat zeg! Heerlijk met die oude Stardust - Downtown vocals!
100% mee eens er wordt wel lekker gehaat hier altijd over pitchkicks XDOxygene wrote:En jahoor. Er wordt weer gezanikt over zogenaamde pitchkicks.. is dat een hype? Pitchkicks zijn niets nieuws.. en als je een kick niet pitcht klinken ze helemaal niet._theon_ wrote:wat een ontzettend lelijke pitchkick, de kick op zichzelf is al niet al te best maar die pitch slaat echt alles
Vind de mid intro wel heeeeel erg dik! De climax doet me niet zoveel, vind 't ook een Climax die nog niet helemaal af is naar mijn gevoel.
Ik zat al te denken waar ik hem van kende... History of Hardstyle volume 5...Geck-o wrote:Ik hoor de vocals van DJ Stadust - Downtown!
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Haha keer tweeDakpan wrote:Moet wel altijd lachen om die TBY z'n gelaatsuitdrukkingen, geniale vent haha.
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Vind 'm lekker