mrazura schreef:
Khadber schreef:
Nog steeds hoef ik bepaalde sexistische opmerkingen niet te lezen. Heel makkelijk.
U stemt pvv? Vervelende regelmatigheid wordt dat verwijderen van reacties van me. Moet er tegenwoordig een khader aproved logo op mijn reactie staan ofzo?
D66, voor het geval je het wilt weten.
Het gaat me niet om specifiek jou. Klaarblijkelijk post je dus wel vaker iets in deze trant. Je mag van mij prima je mening geven, maar dit viel niet echt onder een mening, eerder onder plat beledigen, daar hebben we niet zo veel aan.