Last edited by Edwinn on 28 Mar 2011 18:58, edited 1 time in total.
Related topics
- View the latest post: TNT - First Match (ID TNT Contest Remix)
- View the latest post: TNT - First Match 2011 (Wasted Penguinz Remix) (TTC104)
- View the latest post: TNT aka Technoboy 'N' Tuneboy - First Match (Wasted Penguinz Remix)
- View the latest post: TNT aka Technoboy 'N' Tuneboy - First Match 2011 (TTC067)
- View the latest post: Elimination - The First Match (24/02/2012 - Aarschot, BE )
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
Moderators
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Wil hem eerst even in HQ horen voor ik een oordeel ga trekken! 
bRt_ wrote:Wil hem eerst even in HQ horen voor ik een oordeel ga trekken!
Vrijdag HQ gehoord @ Heartbeat.
Ik kan jullie in ieder geval vertellen dat hij echt heel anders is dan het origineel maar wel met dan bekende geluidje, maar de track is zeker dik (en hard). 
Is dat Thera of Geck-o? In ieder geval komt diegene me heel bekend voor, waar komt die vandaan
?
Kan hier nog niet veel uit opmaken
.
Kan hier nog niet veel uit opmaken
De remix ookal op Heartbeat gehoort. Maar wat een beest van een remix is dit geworden! 
thera is dat, gruweljik held dat het is.. Op Loudness ga ik hem voor het eerst meemaken live
Echte sfeer maken met ze gebeuk achter de tafels.
helaas niet veel uit op te maken, wel altijd vet om te zien hoe Thera los gaat 
Tel wrote:De remix ookal op Heartbeat gehoort. Maar wat een beest van een remix is dit geworden!
Daar vertrouw ik op als jullie dat zeggenEdwinn wrote:Vrijdag HQ gehoord @ Heartbeat.Ik kan jullie in ieder geval vertellen dat hij echt heel anders is dan het origineel maar wel met dan bekende geluidje, maar de track is zeker dik (en hard).
Klinkt al beukend! Ook altijd vet om Thera zo los te zien gaan. 
Ik herken me daar dik in terug hoe ik hem daar zie los gaan 
Trouwens Geck-o is ook een uitzondering op de regel: remix nooit klassiekers. 
Hij zit in de set van Tuneboy @ Magic Show. Ik dacht overigens dat hij een stuk harder was, live knalt hij namelijk ontzettend hard. Achter de pc wel een stuk minder, maar ik vindt hem daardoor niet per se minder. Het is en blijft gewoon een erg dikke remix, maar ja wat verwacht je ook van Geck-o. 
EDIT: Jezus, hij is echt onzettend vet!
Staat op repeat.
EDIT: Jezus, hij is echt onzettend vet!
Had hem vanmiddag ook gehoord, hij is echt superdik geworden