Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 15:04 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: TNT

Track(s): First Match (Wasted Penguinz Remix)

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yeah!! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 15:11 
 
Hardtraxx Elite

Wat een kermismuziek.. en wat een slechte kicks..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 15:16 
 
Hardtraxx Veteran

hotymoty schreef:
Wat een kermismuziek.. en wat een slechte kicks..

Voor kermismuziek moet je bij de jump/tek zijn.

OT: leuke remix, typisch WP tintje weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 15:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekkere remix hoor :) Weer een beetje dat oude wp stijltje :clap: en prima kick als je het mij zegt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een Remix van First Match 2011, niet van First Match. Zit een groot verschil in.

Melodie is saai, en werkt ook behoorlijk op m'n zenuwen omdat ik de originele melodie (2011) verwacht bij die eerste 3 noten.

Die glide synth erbovenop maakt het natuurlijk helemaal af, constant weer hetzelfde trucje, track probeert daardoor helemaal dromerig en melancholisch over te komen maar dat is het gewoon niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 15:47 
 
Hardtraxx Veteran

Nee dit vind ik niks.. Beetje verkrachting van de 2011 versie tbh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Durf niet te luisteren :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Durf niet te luisteren :(

Bespaar het jezelf en doe het niet, wat een troep >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 16:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hmm.. leuk maar meer niet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 16:31 
 
Hardtraxxer

mmm hoopte echt op veeel meer :/

geweldig nummer en hele vette producers.
Maar indd die zelfde synth maakt het nu alleen maar langzaam en niet perse fijner zoals bij activated.

Misschien moetie nog btj groeien maar voor nu helaash
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heb snel weer de 2011 versie op gezet, ze hebben veel te hard hun best gedaan om hetzelfde heerlijke sfeertje neer te zetten maar slaan met elke toon de plank mis... vind het helemaal niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 16:38 
 
Hardtraxx Addict

Fijn luisterplaatje, meer niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kwisniks schreef:
Fijn luisterplaatje, meer niet.

zoals elke WP track, Leuke platen voor thuis meer niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 18:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wat een kut remix! zonde van men tijd :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 18:08 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

AvixDJ schreef:
Lekkere remix hoor :) Weer een beetje dat oude wp stijltje :clap: wel een kut kick als je het mij vraagt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 19:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heerlijke remix! Lekkere drive en ik vind de kick echt lekker! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 19:14 
 
Hardtraxx Veteran

Destination schreef:
Nee dit vind ik niks.. Beetje verkrachting van de 2011 versie tbh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 20:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
AvixDJ schreef:
Lekkere remix hoor :) Weer een beetje dat oude wp stijltje :clap: wel een kut kick als je het mij vraagt :thumbup:


Haha :p heb hem net thuis geluisterd en de kicks vind ik nu wat minder idd, beetje dof
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 22:46 
 
Hardtraxx Newbie

Heerlijke track :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Nee dit vind ik niks.. Beetje verkrachting van de 2011 versie tbh.

Laat staan de Technoboy en Tuneboy mixes...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 23:14 
 
Hardtraxx Veteran

WP is normaal wel aardig, maar dit vindt ik echt een boutplaat...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 23:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heerlijk nummertje, mooie melodie die lekker blijft hangen. Kicks zijn op lage tonen wel nice, maar als ze hoger zijn hoor ik niet echt verbetering t.o.v. oudere kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 10:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Saaaiiii
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 11:26 
 
Hardtraxx Elite

dit is echt heel saai inderdaad.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks