Related topics
- View the latest post: TNT aka Technoboy 'N' Tuneboy - First Match 2011 (TTC067)
- View the latest post: Technoboy & Tuneboy aka TNT @ X-Qlusive Technoboy 2009
- View the latest post: TNT aka Technoboy 'N' Tuneboy - Utta Wanka / Dial T For TNT (TTC072)
- View the latest post: TNT - First Match (ID TNT Contest Remix)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: 4444 Of A Kind - 4 The Rave
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Wat een kermismuziek.. en wat een slechte kicks..
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Voor kermismuziek moet je bij de jump/tek zijn.hotymoty wrote:Wat een kermismuziek.. en wat een slechte kicks..
OT: leuke remix, typisch WP tintje weer.
Lekkere remix hoor
Weer een beetje dat oude wp stijltje
en prima kick als je het mij zegt 
Een Remix van First Match 2011, niet van First Match. Zit een groot verschil in.
Melodie is saai, en werkt ook behoorlijk op m'n zenuwen omdat ik de originele melodie (2011) verwacht bij die eerste 3 noten.
Die glide synth erbovenop maakt het natuurlijk helemaal af, constant weer hetzelfde trucje, track probeert daardoor helemaal dromerig en melancholisch over te komen maar dat is het gewoon niet.
Melodie is saai, en werkt ook behoorlijk op m'n zenuwen omdat ik de originele melodie (2011) verwacht bij die eerste 3 noten.
Die glide synth erbovenop maakt het natuurlijk helemaal af, constant weer hetzelfde trucje, track probeert daardoor helemaal dromerig en melancholisch over te komen maar dat is het gewoon niet.
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Nee dit vind ik niks.. Beetje verkrachting van de 2011 versie tbh.
Bespaar het jezelf en doe het niet, wat een troepMr Lellebel wrote:Durf niet te luisteren
-
RHardtraxxer
- 332 posts member since 2011
- last seen Jan 2022
mmm hoopte echt op veeel meer
geweldig nummer en hele vette producers.
Maar indd die zelfde synth maakt het nu alleen maar langzaam en niet perse fijner zoals bij activated.
Misschien moetie nog btj groeien maar voor nu helaash
geweldig nummer en hele vette producers.
Maar indd die zelfde synth maakt het nu alleen maar langzaam en niet perse fijner zoals bij activated.
Misschien moetie nog btj groeien maar voor nu helaash
heb snel weer de 2011 versie op gezet, ze hebben veel te hard hun best gedaan om hetzelfde heerlijke sfeertje neer te zetten maar slaan met elke toon de plank mis... vind het helemaal niks
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Fijn luisterplaatje, meer niet.
zoals elke WP track, Leuke platen voor thuis meer niet.Kwisniks wrote:Fijn luisterplaatje, meer niet.
wat een kut remix! zonde van men tijd 
AvixDJ wrote:Lekkere remix hoorWeer een beetje dat oude wp stijltje
wel een kut kick als je het mij vraagt
Heerlijke remix! Lekkere drive en ik vind de kick echt lekker! 
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Destination wrote:Nee dit vind ik niks.. Beetje verkrachting van de 2011 versie tbh.
Haha :p heb hem net thuis geluisterd en de kicks vind ik nu wat minder idd, beetje dofThe Venator wrote:AvixDJ wrote:Lekkere remix hoorWeer een beetje dat oude wp stijltje
wel een kut kick als je het mij vraagt
-
WHardtraxx Newbie
- 20 posts member since 2012
- last seen Jul 2020
Heerlijke track 
Laat staan de Technoboy en Tuneboy mixes...bRt_ wrote:Nee dit vind ik niks.. Beetje verkrachting van de 2011 versie tbh.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
WP is normaal wel aardig, maar dit vindt ik echt een boutplaat...
Heerlijk nummertje, mooie melodie die lekker blijft hangen. Kicks zijn op lage tonen wel nice, maar als ze hoger zijn hoor ik niet echt verbetering t.o.v. oudere kicks.
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
dit is echt heel saai inderdaad.