Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 4 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Beetje standaard, maar wel heerlijk zomers! :D
L
Hardtraxxer
365 posts member since 2009
last seen Apr 2017
Is it true that it's gonna be the anthem too? :/
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Lajsen wrote:Is it true that it's gonna be the anthem too? :/
No, it's not the anthem.
Hardtraxxer
180 posts member since 2010
last seen Dec 2012
Track lijkt als 2 druppels water op een bestaande al oudere track.... kan er alleen niet op komen
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
:loving: :loving:
Klinkt ge-wel-dig dit :love:
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Technoboy + Tuneboy + Muziek: Gouden combi. Hopelijk zijn ze gauw genoeg weer te bewonderen op een feestje waar ik bij ben!
Hardtraxxer
last seen Dec 2012
Of ligt het aan mij :o
Deze melodie is toch (bijna) exact hetzelfde als ik een al bestaande plaat (waarbij ik natuurlijk niet op de naam kom, wat redelijk frustreerd :D)
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
:bomb: :love:
Hardtraxxer
485 posts member since 2010
last seen Feb 2017
Kom maar op met dat album :yay:
Hardtraxx Newbie
29 posts member since 2011
last seen Jun 2013
Bezemsteel wrote:Kom maar op met dat album :yay:
Idd! :love:
Hardtraxxer
660 posts member since 2010
last seen Jun 2016
Damn lekker trackje :drool:
B
Hardtraxxer
421 posts member since 2010
last seen Jul 2019
Zomerhitalarm!! :bomb:
Hardtraxx Veteran
4448 posts member since 2011
last seen Oct 2014
bob marok wrote:Zomerhitalarm!! :bomb:
:love: :love:
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Der Rudii wrote:Of ligt het aan mij :o
Deze melodie is toch (bijna) exact hetzelfde als ik een al bestaande plaat (waarbij ik natuurlijk niet op de naam kom, wat redelijk frustreerd :D)
Straight To Da Beat.
Nee ik vind het maar een saai nummer, zit wel een lekker zomers gevoel in maar ik ben er gewoon niet weg van. Wel leuk voor Technoboy en Tuneboy die eindelijk weer een hit zullen krijgen want geloof mij nou maar dat dit net als Gold helemaal kapotgedraaid gaat worden...
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
dawasiknie wrote: Straight To Da Beat.
Vind ik wel erg vergezocht hoor :P

Heerlijk zomers plaatje. Hopelijk blijft ie net zo lang leuk als gold :)
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Nee man die melodieën hebben echt teveel van elkaar weg. Alleen de laatste 8 tellen zijn echt anders omdat de melodie in Straight To Da Beat dan omhoog gaat, en hier niet. Voor de rest is het vrijwel hetzelfde.
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
knotsjebilly wrote:Damn lekker trackje :drool:
Hardtraxx Elite
2318 posts member since 2010
last seen Dec 2020
Wat een heerlijk deuntje, en vindt de vergelijking met STDB wel erg ver gezocht eigenlijk :oh:
Artiest
478 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Volgens mij komt het van een trance liedje af.

Klinkt wel dik hoor :oh:
Hardtraxxer
485 posts member since 2010
last seen Feb 2017
Randleman wrote:
dawasiknie wrote:Nee man die melodieën hebben echt teveel van elkaar weg. Alleen de laatste 8 tellen zijn echt anders omdat de melodie in Straight To Da Beat dan omhoog gaat, en hier niet. Voor de rest is het vrijwel hetzelfde.
Ik haal STDB er ook niet echt uit, maar opzich kan je het wel ene beetje vergelijken. Ook best jammer dat FM 2011 de melodie veel sneller is en het vergelijken ook wat moeilijk maakt
er zit zeker een kern van waarheid in. De noten zijn veel hetzelfde maar de maat is wel compleet anderes em de sfeer van het numme ook. Alleen als je echt goed gaat luisteren kan je het horen. Zondermeer is FM 2011 echt een uber dikke zomertrack en de trailer heb ik vandaag en gister al 100x bekeken voor dat nummer :love:
Hardtraxxer
67 posts member since 2011
last seen Dec 2012
Bezemsteel wrote:
Randleman wrote:
dawasiknie wrote:Nee man die melodieën hebben echt teveel van elkaar weg. Alleen de laatste 8 tellen zijn echt anders omdat de melodie in Straight To Da Beat dan omhoog gaat, en hier niet. Voor de rest is het vrijwel hetzelfde.
Ik haal STDB er ook niet echt uit, maar opzich kan je het wel ene beetje vergelijken. Ook best jammer dat FM 2011 de melodie veel sneller is en het vergelijken ook wat moeilijk maakt
er zit zeker een kern van waarheid in. De noten zijn veel hetzelfde maar de maat is wel compleet anderes em de sfeer van het numme ook. Alleen als je echt goed gaat luisteren kan je het horen. Zondermeer is FM 2011 echt een uber dikke zomertrack en de trailer heb ik vandaag en gister al 100x bekeken voor dat nummer :love:
Ben het helemaal met je eens :thumbup:, lekker nummer, of het nu ergens vanaf is geleid of niet :love:
Hardtraxxer
last seen Dec 2012
Randleman wrote:
Klopt wat betreft Straight to the Beat.
De melodie is van een trance track die ik vroeger vaak geluisterd heb, daarom is de melodie zo herkenbaar voor me. Straight to the beat zit het ook in verwerkt.
Nog even zoeken.... want zo scoren is gewoon goedkoop... bestaande briljante melodie even overspelen en een kick er onder: klaar!
M
opzicht wel lekker plaatje, ben alleen niet zo weg van de kicks.
Hardtraxx Veteran
3027 posts member since 2011
last seen Jan 2025
Nando wrote:Beetje standaard, maar wel heerlijk zomers! :D
ja mee eens :thumbup:
Hardtraxxer
701 posts member since 2010
last seen Nov 2024
vind de intro leuker, maar die krijg je in deze trailer niet te horen >.<