Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 18:01 
 
Hardtraxx Addict

En weer een saaie plaat van de Wasted Penguinz.. -.-
Vind al hun tracks echt totaal niet interessant, die kicks van hun altijd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker strooien met random geluidjes & kicks xd

Helemaal niks vergeleken met First Match 2011, die ik zelf nog steeds erg tof vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 18:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 19:58 
 
Hardtraxx Veteran

Hoe verneuk je een geweldige plaat?
Stuur de samples naar Zweden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 21:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Lekker strooien met random geluidjes & kicks xd

Helemaal niks vergeleken met First Match 2011, die ik zelf nog steeds erg tof vind.

First Match 2011 was idd een mooi plaatje (niet verwacht dat ze zoiets tofs zouden maken van een regelrechte early-knaller) :) Dit lijkt nergens op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 12:06 
 
Hardtraxxer

Dit is helemaal niks nee, heel erg saai
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeej weer een vette plaat verkracht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doet me niks. Begint ook wel allemaal heel erg op elkaar te lijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 19:52 
 

urbandesigner schreef:
Jeej weer een vette plaat verkracht.


De vette plaat bestaat ook nog gewoon unraped hoor. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 17:53 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verkrachting van een ontzettend gave plaat (en die 2011 versie).
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 10:52 
 

Prima remix, maar het origineel blijft baas en is moeilijk te overtreffen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 00:15 
 
Hardtraxx Elite

hardstyle-releases/tnt-first-match-wasted-penguinz-remix-t35531.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 07:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jro_ schreef:
urbandesigner schreef:
Jeej weer een vette plaat verkracht.


De vette plaat bestaat ook nog gewoon unraped hoor. :thumbup:

Nu wordt toch alleen maar die remix gedraaid..

Jeej
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Verkrachting van een ontzettend gave plaat (en die 2011 versie).


Precies. Eerst kon ik WP op zijn tijd nog wel waarderen maar dat is echt helemaal over nu :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

CyrilHS schreef:
http://www.hardtraxx.nl/forum/hardstyle-releases/tnt-first-match-wasted-penguinz-remix-t35531.html
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks