Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 14:49 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

gratis-tracks-hs/titan-ttn-t39890.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 15:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jahoor! klinkt wederom dik :)

Is hij nu toch zn eigen producties aan het doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die pop :lol:

Track klinkt saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 15:46 
 
Hardtraxxer

Produceerde hij dan niet zelf ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoihoudoe schreef:
Produceerde hij dan niet zelf ?

Noop, vaak door Raoul http://www.discogs.com/artist/Titan+%2814%29
Bij Born To Fight staat er niet bij wie hem heeft gemaakt, maar alsgoedis was dat ook Raoul
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
hoihoudoe schreef:
Produceerde hij dan niet zelf ?

Noop, vaak door Raoul http://www.discogs.com/artist/Titan+%2814%29
Bij Born To Fight staat er niet bij wie hem heeft gemaakt, maar alsgoedis was dat ook Raoul


Ik geloof Slim Shore vanaf Born to Fight. Daarvoor zany
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 16:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
patrickjeb schreef:
hoihoudoe schreef:
Produceerde hij dan niet zelf ?

Noop, vaak door Raoul http://www.discogs.com/artist/Titan+%2814%29
Bij Born To Fight staat er niet bij wie hem heeft gemaakt, maar alsgoedis was dat ook Raoul


Ik geloof Slim Shore vanaf Born to Fight. Daarvoor zany


Dacht ik ook ja.. Hij deed volgens mij wel zn eigen kicks. Maar weet iemand dan wie deze heeft gemaakt? aangezien dit eigenlijk de eerste keer is dat ik zo'n filmpje van hem zie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 17:21 
 
Hardtraxx Newbie

Jordy_E schreef:
Dacht ik ook ja.. Hij deed volgens mij wel zn eigen kicks. Maar weet iemand dan wie deze heeft gemaakt? aangezien dit eigenlijk de eerste keer is dat ik zo'n filmpje van hem zie.


Titan deed naar mijn wetens zijn producties voornamelijk zelf met hulp van Raoul en Michel. Hour Of The Night, Remember Me, Oscillators Remix, Clap You, Necropsy etc. My Angel en Born To Fight zijn co-produced door Slim Shore.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laat hij Titan vs. Hardwear - Necropsy maar eens weggeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2013 08:36 
 
Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:
Laat hij Titan vs. Hardwear - Necropsy maar eens weggeven.

word wel tijd maar ook de versie van nu is lang niet zo goed als die rip versie die op youtube staat... maargoed beter geeft die 'm idd weg ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2013 13:34 
 
Hardtraxxer

Dat snap ik niet hoe kan je iemand zo ver krijgen om voor jou te produceren. Net als bij Alpha2 en Wildstylez. Dan stop je veel tijd in het maken van een nummer en dan gaat er iemand anders met de eer vandoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2013 23:46 
 
Hardtraxxer

Dikke plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 00:38 
 
Hardtraxxer

Cruelty schreef:
hoihoudoe schreef:
Dat snap ik niet hoe kan je iemand zo ver krijgen om voor jou te produceren. Net als bij Alpha2 en Wildstylez. Dan stop je veel tijd in het maken van een nummer en dan gaat er iemand anders met de eer vandoor.

money G

Volgens mij speelt dit geen rol meer. Alpha Twins maken nu (voor zover mij bekend is) weer hun eigen muziek.
Bij Titan weet ik dat niet. The Pitcher maakt nu ook z'n eigen muziek, maar je ziet in zijn clip van ain't nobody dat die helemaal niets doet in 'zijn studio' en er eigenlijk ook geen bal van snapt :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 01:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij produceren ze allemaal nog niet zelf hoor. Laatste Pitcher platen klinken ook gewoon als 100% Pollen. Hoogstens een creatieve invloed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 20:08 
 
Hardtraxx Veteran


Krijgt overigens een free release op 4 november.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 21:00 
 
Hardtraxxer

Tienus schreef:
Bij Titan weet ik dat niet. The Pitcher maakt nu ook z'n eigen muziek


The Pitcher heeft altijd al z'n eigen muziek gemaakt . Titan produceert tegenwoordig zelf inderdaad. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 21:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mwoah. Ben grote Titan fan maar vind dit niet zo bijzonder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 21:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Twice schreef:
Tienus schreef:
Bij Titan weet ik dat niet. The Pitcher maakt nu ook z'n eigen muziek


The Pitcher heeft altijd al z'n eigen muziek gemaakt . Titan produceert tegenwoordig zelf inderdaad. :)

Oja? Wie was Michel van Pollen dan? Volgens mij produceert Luc pas zelf sinds zijn album ongeveer. Na zijn album is het ook bergafwaarts gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 21:40 
 
Hardtraxx Veteran

DutchEvolutionZ schreef:
Twice schreef:
Tienus schreef:
Bij Titan weet ik dat niet. The Pitcher maakt nu ook z'n eigen muziek


The Pitcher heeft altijd al z'n eigen muziek gemaakt . Titan produceert tegenwoordig zelf inderdaad. :)

Oja? Wie was Michel Pollen dan? Volgens mij produceert Luc pas zelf sinds zijn album ongeveer. Na zijn album is het ook bergafwaarts gegaan.


Michel doet nog steeds gewoon het meeste hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 21:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oke, dacht dat ik had gelezen paar keer dat Luc alles zelf deed. Neemt niet weg dat The Pitcher verschrikkelijk is om aan te horen tegenwoordig. Zo jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 21:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vind dit een hele dikke track!!! :drool: :drool: Heeft Titan niet laatst een facebook update gegeven wat betreft wie wel of niet zijn tracks nog produceert?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien tussendoor ook wat over de track zelf zeggen? Want daar heb ik tot nu toe vrij weinig over gelezen.
Vind het zelf een beetje eentonig, maar ik ben misschien ook niet altijd even groot fan van Titan platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 21:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb inmiddels de track beluisterd en ben wel aardig tevreden. Volgens mij is dit echt zo'n track die je een paar keer moet luisteren voordat hij echt vet wordt. Beter dan Clap you gaat ie niet worden, maar ben dan ook wel echt fan van die plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 13:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Door wie het ook gemaakt is, vind dit toch wel een heel stuk minder klinken dan z'n vorige releases, die ik erg vet vond. Dit is echt te simpel, verschrikkelijk saaie track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 13:14 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vind dit eigenlijk toch verschrikkelijk matig. Kicks hebben totaal geen kracht en de rest is ook verre van spannend..
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks