Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet bepaald een track die ik me over een jaar nog herinner hoe die ging. Beetje eentonig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 13:24 
 
Hardtraxx Elite

Forbidden Phobia schreef:
Kepro schreef:
Laat hij Titan vs. Hardwear - Necropsy maar eens weggeven.

word wel tijd maar ook de versie van nu is lang niet zo goed als die rip versie die op youtube staat... maargoed beter geeft die 'm idd weg ^^

Dat gaat niet gebeuren zoals Cruelty ook al aangaf.
Heb hem een tijd geleden eens een bericht gestuurd met de vraag of 'ie ooit nog gereleased gaat worden of als 'ie free weggaat.
Maar dat gaat niet gebeuren gaf hij aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 13:29 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Afmix? Alles klinkt zo ver weg.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog eentoniger dan mijn demente oma.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind m heel erg vet, alleen de screeches vind ik wat magertjes.
Veel drive in t nummer :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 16:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Laat hij Titan vs. Hardwear - Necropsy maar eens weggeven.


Is al gelekt ;) de nieuwste edit dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 19:42 
 

Standaard plaatje, doet me weinig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Idee is vet, uitwerking niet optimaal. Stijltje is wel tof, lekker simplistisch, beetje early-gevoel roept 't op.

De kicks missen kracht en het klinkt inderdaad allemaal ook wat ver weg.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks