Kippenvel @ climax
Hopen dat de kicks nog een beetje goed te doen zijn.
Related topics
- View the latest post: Titan - Remember Me / Haunted / Midnight Freaks (FUSION105)
- View the latest post: D-stroya - Fear Of The Underground Midnight Freaks@20/06/2011
- View the latest post: Jack Of Sound & Delete - Double Damage (Jack Of Sound Double Damage Edit)
- View the latest post: Jack of Sound & Frequencerz - S.T.F.U. Britney (Jack of Sound Mashup)
- View the latest post: Alpha2 & Jack Of Sound - Das Weite Carnaval Land (Jack's Carnaval Edit)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: 4444 Of A Kind - 4 The Rave
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
Hele vette sfeer weer, en ik heb zo'n gevoel dat deze outro echt mega-hard is.

Jezustering, dit is de shit.
Overal kippenvel.
Mijn nekharen staan recht overeindwootum wrote:WHAT THE FACK![]()
Als je denkt dat die niet meer harder kan, wordt die nog harder, OMFG!
circus/kermis muziek _O_
vette shit dit !
vette shit dit !
Zo zat ik nou ookwootum wrote:WHAT THE FACK![]()
Als die titan een keer los gaat sloopt hij volgens mij met 1 dreun alles wat er staat 
Oja J.O.S Als je dit leest, geef hem even mee aan Bobje voor op Knockout 
13 in dozijn trackje..
Jezus, wat gaat die plaat hard.
En rebirthp-stylez wrote:Oja J.O.S Als je dit leest, geef hem even mee aan Bobje voor op Knockout
Track ging live ERG hard. Stond achter JoS toen hij dit aan het filmen was. Verwachtte toen ook wel dat dit hun samenwerking was 
Negert wrote:13 in dozijn trackje..
Ik mag hopen dat je aan het trollen bent
Dakpan wrote:Jezustering, dit is de shit.Overal kippenvel.
Eindelijk!:D ik heb altijd moeten aanhoren dat ie zo dik was en kon m nergens beluisteren, maar jezus deze is echt hard
Wil m meteen live horen
Wil m meteen live horen
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Ik wacht wel op HQ preview. 
Ik ook, maar wat ik er nu van kan horen klinkt erg dik. Typisch Jack of Sound werk zo te horen.Skedoedelefloeps wrote:Ik wacht wel op HQ preview.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Ja wat ik nu hoor ben ik zeker benieuwd, maar HQ previews kan ik iig goed oordelen over sounds ook. Live filmpjes geeft altijd vertekend beeld, geeft een lichte impressie van het totaal, dus je weet vaak wel of je het wat gaat vinden of niet, maar verder is het koffiedik kijken. Ben iig benieuwd!Jolle wrote:Ik ook, maar wat ik er nu van kan horen klinkt erg dik. Typisch Jack of Sound werk zo te horen.Skedoedelefloeps wrote:Ik wacht wel op HQ preview.