Een van de tofste platen die ik in tijden heb gehoord. J.o.s. zorgt altijd voor een bepaalde sfeer in zijn tracks.
gelukkig wel smilies
Nou dan moet ie wel heel goed zijn.Lyst wrote:Kippenvel @ climax
Hopen dat de kicks nog een beetje goed te doen zijn.
MovingMadness wrote:Echt ziekelijk vet dit
MovingMadness wrote:Echt ziekelijk vet dit
idd,, ik kan me hier wel bij neerleggenSkedoedelefloeps wrote:Ja wat ik nu hoor ben ik zeker benieuwd, maar HQ previews kan ik iig goed oordelen over sounds ook. Live filmpjes geeft altijd vertekend beeld, geeft een lichte impressie van het totaal, dus je weet vaak wel of je het wat gaat vinden of niet, maar verder is het koffiedik kijken. Ben iig benieuwd!Jolle wrote:Ik ook, maar wat ik er nu van kan horen klinkt erg dik. Typisch Jack of Sound werk zo te horen.Skedoedelefloeps wrote:Ik wacht wel op HQ preview.
Ik vind die kermis deuntjes juist geniaal! 't voegt iets 'zieks' toe aan de plaat, heerlijke sfeerdawasiknie wrote:Ik lees al die kwijl-reacties, dus start met hoge verwachtingen dat filmpje en ik hoor een minuut lang alleen kermisdeuntjes. Dacht dus WTFheeft wel wat lomps maar dat moet nog wel ff wennen.
Alles wat daarna kwam... is denk ik al genoeg over gezegd door de rest en ik ga ff mn beeldscherm schoonvegen.