Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2014 19:07 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2014 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kicks zijn niet echt fijn.. V1 plz
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2014 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoeveel versies zijn er nu wel niet? Vind deze versie niet zo wat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2014 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind hem leuker dan de andere versies maar het klinkt wel als een 'nieuwe' plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2014 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaat niet over V1 heen voor mij. Vind daar ook veel meer drive in zitten. Zoals Mr Lellebel al zegt, het is nu eigenlijk een nieuwe plaat geworden in plaats van een upgrade van de oude.
De 2014 versie is best een vette plaat, maar die sfeer van het origineel is helaas niet geevenaard. Free releaseje als voorbereiding op het album dan maar? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2014 20:56 
 
Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:
Hoeveel versies zijn er nu wel niet? Vind deze versie niet zo wat.

4. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2014 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Kepro schreef:
Hoeveel versies zijn er nu wel niet? Vind deze versie niet zo wat.

4. :P

Zeker wel meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2014 21:10 
 
Hardtraxx Veteran

In het andere topic staan er 3, en dan deze nog. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2014 08:07 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nee, de sfeer maar vooral de drive die de eerste versie zo ontzettend gaaf maakte, is in al die nieuwere versies niet meer terug te vinden. Ik hou het bij versie 1, al ben ik bang dat die zelfs free niet wordt weggegeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2014 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doe mij die eerste versie maar, dit is een saai sfeerloos plaatje.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks