Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 13:45 
 
Artiest

Artiest: Thyron

Track(s): Dark Emotions

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 20:16 
 
Hardtraxxer

Klinkt veel belovend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 22:47 
 

Ik moet zeggen dat ik niet zo onder de indruk was van je vorige platen. Toch lijkt hier wel aardig wat in te zitten. Ben benieuwd naar de kicks in HQ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 10:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Klinkt goed hoor :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 17:10 
 
Artiest



@27:47
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 17:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekker bezig! Wanneer komt je blackout anthem?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 17:47 
 
Artiest

Oranje schreef:
Lekker bezig! Wanneer komt je blackout anthem?

Thnx! 24 februari komt ie in goeie kwaliteit online in mijn guestmix voor H4H, release weet ik nog niks over :)
Heb eerst deze maand nog 'Shattered Dreams (Dedicated to Ruud Verweij)' als free release staan op mijn verjaardag (ook 24 februari) en volgende maand komt 'Child of Darkness' met Sub Zero Project op Fusion!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 18:24 
 
Hardtraxx Elite

Leuke track :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij draaide E-Force hem afgelopen zaterdag @ Bass Protocol. Dacht eerst dat het een remix was van zijn eigen Dark Emotions, maar vond het al geen vergelijking hebben. Klonk wel tof :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2014 00:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helemaal verliefd op Thyron zn stijl haha :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 11:30 
 
Artiest

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 19:29 
 
Hardtraxx Veteran

Sorry maar dit vind ik dan weer juist helemaal niks, zit totaal geen drive in, ook geven die kicks geen energie mee door die pitch..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2014 14:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Thyron maakt echt dikke tracks.
Heerlijke duistere stijl zonder saaie anti-climax (dat horen we nu non-stop).

Ga aub zo door!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2014 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien ligt het wel aan youtube, maar ik vind die kicks dus helemaal niet goed. Hoor vrijwel geen bass.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 18:00 
 
Artiest

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2014 21:24 
 
Artiest

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2014 22:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Superdik man! ga zo door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2014 00:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat gaat er dan gebeuren met Child Of Darkness? Komt die uit op Anarchy?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2014 09:43 
 
Artiest

JEFSKI schreef:
Wat gaat er dan gebeuren met Child Of Darkness? Komt die uit op Anarchy?

Die komt als het goed is wel op Fusion! Ben komende maandag bij de Fusion HQ dus ga het er dan ook even over hebben :)
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks