als je zijn kicks al eens live gehoord hebt denk je daar wel anders overDarkestSymphony wrote:lekker nummertje! alleen zijn kicks vind ik niet zo bijzonder!
Related topics
- View the latest post: Thyron - Dark Emotions / Child of Darkness (ft. Sub Zero Project) (FUSION219)
- View the latest post: Thyron - Dark Emotions
- View the latest post: Sub Zero Project & The Awakener - Dark Emotions
- View the latest post: Da Dreamer vs Trypsin @ Dark Emotions
- View the latest post: E-force & Luna -Masterclass(E-Force hardcore edit)
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Live klinken ze precies hetzelfde. EN DAN OOK 100% EXACT HETZELFDE GEEN ENKEL VERSCHIL BEHALVE DAT HET VOLUME WAT HARDER STAAT DENK IK!!!!!!!!!!!!!!
GAATIE?Jolle wrote:Live klinken ze precies hetzelfde. EN DAN OOK 100% EXACT HETZELFDE GEEN ENKEL VERSCHIL BEHALVE DAT HET VOLUME WAT HARDER STAAT DENK IK!!!!!!!!!!!!!!
Jawel maar ik vind het zo dom dat mensen zeggen dat die kicks live echt hard gaan!!!11!einz Alsof ze op een feestje ineens 10 keer harder zijn dan een neukende Pattern 2 of Crypsis kick.
Jonge, op feesten blazen die subwoofers toch meer lege flessen om, snap dat danJolle wrote:Jawel maar ik vind het zo dom dat mensen zeggen dat die kicks live echt hard gaan!!!11!einz Alsof ze op een feestje ineens 10 keer harder zijn dan een neukende Pattern 2 of Crypsis kick.
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
dat zeg ik niet. ik zeg alleen dat ze live een stuk harder gaan dan bij iemand achter zijn computertje.Jolle wrote:Alsof ze op een feestje ineens 10 keer harder zijn dan een neukende Pattern 2 of Crypsis kick.
Lyst wrote: Jonge, op feesten blazen die subwoofers toch meer lege flessen om, snap dat dan
Haha BURNNNN richting mijLyst wrote:Jonge, op feesten blazen die subwoofers toch meer lege flessen om, snap dat danJolle wrote:Jawel maar ik vind het zo dom dat mensen zeggen dat die kicks live echt hard gaan!!!11!einz Alsof ze op een feestje ineens 10 keer harder zijn dan een neukende Pattern 2 of Crypsis kick.
Maar die bass is echt wel insane bij E-Force tracks.
Die voel/ hoor je beter dan bij de meeste andere platen.
Ja de bass is bizar bij E-Force, vooral als die kicks de hoogte in gaan.
De kick zelf blijft echter een behoorlijk zielige tik. Hoewel deze volgens mij nog best te doen was, kan me iig een nieuwe E-Force track herinneren die echt bizar hard ging en ook een goeie kick had!
De kick zelf blijft echter een behoorlijk zielige tik. Hoewel deze volgens mij nog best te doen was, kan me iig een nieuwe E-Force track herinneren die echt bizar hard ging en ook een goeie kick had!
Kvind hem vet! Paar noten die me heel erg een JoS track doen denken, leid wel n btje af by my, maar hy beukt lekker 
Vndaag weer tijdens de magic show blasten in mn oren... heerlijk!
Is dat niet zo bij alle kicks?Duruz wrote:dat zeg ik niet. ik zeg alleen dat ze live een stuk harder gaan dan bij iemand achter zijn computertje.Jolle wrote:Alsof ze op een feestje ineens 10 keer harder zijn dan een neukende Pattern 2 of Crypsis kick.
Lyst wrote: Jonge, op feesten blazen die subwoofers toch meer lege flessen om, snap dat dan
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
heerlijk