Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2016 22:02 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Theo Gobensen & Anklebreaker

Track(s): Spring Break

Sample/video:

Bron: Soundcloud
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2016 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Theo Gobensen, wie kent m niet? :lol:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2016 23:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kende die gast niet, maar had me echt een Scandinavisch blond gastje voorgesteld :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2016 10:18 
 

yowan schreef:
Theo Gobensen, wie kent m niet? :lol:


:lol: Wel een lekkere opwarmer voor de rest van de avond! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2016 11:13 
 

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2016 11:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nog altijd beter dan mentale theo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2016 12:19 
 
Hardtraxx Veteran

5 reacties en geen één over de track zelf. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2016 13:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2016 13:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Saxofoontje is wel lekker, maar de rest totaal niet. Leuk geprobeerd, dat wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2016 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

OutsideSpacer schreef:
5 reacties en geen één over de track zelf. :thumbup:

Ja sorry, zo dra ik al "Anklebreaker" zie staan weet ik dat ik het niet serieus hoef t nemem aangezien de desbetreffende artiest dan toch niet in staat is om een degelijke melodie te maken.

Verder was ik ook vrij onder de indruk van de verschijning van Theo aangezien ik dit absoluut niet verwacht had en vond ik het wel hilarisch om m als headliner naast angerfist, radical en miss k8 te zien staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2016 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind voor de verandering de melodie van Enkelbreker wel prima. Maar een saxofoon gebruiken in je track moet je gewoon niet doen. Beter dan Solar wordt het toch niet, dus dit is alleen maar dom ideeën jatten. Kick klinkt ook totaal niet lekker. De intro en climax passen ook totaal niet bij elkaar, het lijkt bijna een mash-up.


Nu jij OutsideSpacer :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2016 16:37 
 
Hardtraxx Veteran

ThaBomba. schreef:
Vind voor de verandering de melodie van Enkelbreker wel prima. Maar een saxofoon gebruiken in je track moet je gewoon niet doen. Beter dan Solar wordt het toch niet, dus dit is alleen maar dom ideeën jatten. Kick klinkt ook totaal niet lekker. De intro en climax passen ook totaal niet bij elkaar, het lijkt bijna een mash-up.


Nu jij OutsideSpacer :thumbup:


Bedoel gewoon dat er weer met lachpoppetjes wordt gegooid en in het eerste veel vd topic niet inhoudelijk over de track wordt gepraat. Verder probeer ik Theo gobensen niet te verdedigen, maar het gaat volgens mij nog altijd om de muziek en niet om iemands uiterlijk oid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2016 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik geef je ook geen ongelijk hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2016 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het eigenlijk best wel een leuk plaatje! Vind het ook onzin om nu saxofoons te verbieden omdat het toch niet beter wordt. NC en BM zijn zo vooruitstrevend om met die sounds te komen, logisch dat er dan mensen nieuwe inspiratie krijgen en het op hun manier toepassen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2016 18:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

OutsideSpacer schreef:
ThaBomba. schreef:
Vind voor de verandering de melodie van Enkelbreker wel prima. Maar een saxofoon gebruiken in je track moet je gewoon niet doen. Beter dan Solar wordt het toch niet, dus dit is alleen maar dom ideeën jatten. Kick klinkt ook totaal niet lekker. De intro en climax passen ook totaal niet bij elkaar, het lijkt bijna een mash-up.


Nu jij OutsideSpacer :thumbup:


Bedoel gewoon dat er weer met lachpoppetjes wordt gegooid en in het eerste veel vd topic niet inhoudelijk over de track wordt gepraat. Verder probeer ik Theo gobensen niet te verdedigen, maar het gaat volgens mij nog altijd om de muziek en niet om iemands uiterlijk oid.

In alle eerlijkheid; je vraagt er ook wel om met zo'n naam hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2016 19:24 
 
Hardtraxx Newbie

yowan schreef:
OutsideSpacer schreef:
5 reacties en geen één over de track zelf. :thumbup:

Ja sorry, zo dra ik al "Anklebreaker" zie staan weet ik dat ik het niet serieus hoef t nemem aangezien de desbetreffende artiest dan toch niet in staat is om een degelijke melodie te maken.

Verder was ik ook vrij onder de indruk van de verschijning van Theo aangezien ik dit absoluut niet verwacht had en vond ik het wel hilarisch om m als headliner naast angerfist, radical en miss k8 te zien staan.


:cry: right in the feels ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2016 20:04 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Wie in de goede vrede heeft ooit bedacht dat een screech en een saxofoon samen kunnen spelen :lol: Wat een drama dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2016 20:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind het een lekker nummer.

Haha en kijk ons Theo lekker shinen daar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Ja sorry, zo dra ik al "Anklebreaker" zie staan weet ik dat ik het niet serieus hoef t nemem aangezien de desbetreffende artiest dan toch niet in staat is om een degelijke melodie te maken.

¿¿¿¿¿¿
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

weh?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 16:59 
 
Hardtraxxer

Vind hem wel lekker! Natuurlijk geen topplaat maar zal hem af en toe wel opzetten :)

En om even in te haken op de saxofoon, wat een ontzettend slecht argument om te stellen dat dit niet meer gebruikt mag worden vanwege Solar. Als alles binnen de hardstyle scène één keer gebruikt mag worden zitten we binnen no time zonder nieuwe releases. En dat willen we niet, toch? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 17:00 
 
Hardtraxx Veteran

Prima plaat, vind de kick hier alleen niet echt bij passen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2016 23:00 
 
Artiest
Avatar gebruiker

yowan schreef:
OutsideSpacer schreef:
5 reacties en geen één over de track zelf. :thumbup:

Ja sorry, zo dra ik al "Anklebreaker" zie staan weet ik dat ik het niet serieus hoef t nemem aangezien de desbetreffende artiest dan toch niet in staat is om een degelijke melodie te maken.

Verder was ik ook vrij onder de indruk van de verschijning van Theo aangezien ik dit absoluut niet verwacht had en vond ik het wel hilarisch om m als headliner naast angerfist, radical en miss k8 te zien staan.


Als artiest heb je toch altijd een eigen kijk op melodieën, vind het juist tof met iemand zoals Tom dat je een nieuwe frisse melodie hebt die je gelijk enthousiast maakt en dat je dan daar een track mee kan gaan bouwen. Laten we eerlijk wezen, de meeste van zijn melodieën zijn gewoon erg inspirerend :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2016 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shockwave schreef:
Als artiest heb je toch altijd een eigen kijk op melodieën, vind het juist tof met iemand zoals Tom dat je een nieuwe frisse melodie hebt die je gelijk enthousiast maakt en dat je dan daar een track mee kan gaan bouwen. Laten we eerlijk wezen, de meeste van zijn melodieën zijn gewoon erg inspirerend :thumbup:

1. Ik vind niet dat je als artiest een plaat moet gaan bouwen op basis van andermans melodie. Vind ik erg oncreatief en dan ben je als artiest niet met je eigen ding bezig. Ik zie samenwerkingen met Anklebreaker ook niet als collab, bij collabs vind ik dat je samen alles uit moet werken. Een plaat gemaakt op basis van een hapklare melo is ook niet representatief voor de artiest zelf.

2. Als Anklebreaker zulke inspirerende melodieën maakt, waarom doet hij er zelf niets mee dan? Een melodie lijkt mij naast de kick nog wel het moeilijkste om te produceren, als je dat in de hand hebt waarom kan je de rest niet of waarom heb je daar een andere artiest voor nodig.

Mijn mening is overigens volledig gebaseerd op het beeld wat ik van Anklebreaker heb. Dit allemaal op basis van een hoop reacties van insiders/actieve leden op dit forum. Grofweg dat Anklebreaker vaak alleen maar melodieën voor artiesten maakt die dit uitwerken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2016 21:04 
 
Hardtraxxer

yowan schreef:
Shockwave schreef:
Als artiest heb je toch altijd een eigen kijk op melodieën, vind het juist tof met iemand zoals Tom dat je een nieuwe frisse melodie hebt die je gelijk enthousiast maakt en dat je dan daar een track mee kan gaan bouwen. Laten we eerlijk wezen, de meeste van zijn melodieën zijn gewoon erg inspirerend :thumbup:

1. Ik vind niet dat je als artiest een plaat moet gaan bouwen op basis van andermans melodie. Vind ik erg oncreatief en dan ben je als artiest niet met je eigen ding bezig. Ik zie samenwerkingen met Anklebreaker ook niet als collab, bij collabs vind ik dat je samen alles uit moet werken. Een plaat gemaakt op basis van een hapklare melo is ook niet representatief voor de artiest zelf.

2. Als Anklebreaker zulke inspirerende melodieën maakt, waarom doet hij er zelf niets mee dan? Een melodie lijkt mij naast de kick nog wel het moeilijkste om te produceren, als je dat in de hand hebt waarom kan je de rest niet of waarom heb je daar een andere artiest voor nodig.

Mijn mening is overigens volledig gebaseerd op het beeld wat ik van Anklebreaker heb. Dit allemaal op basis van een hoop reacties van insiders/actieve leden op dit forum. Grofweg dat Anklebreaker vaak alleen maar melodieën voor artiesten maakt die dit uitwerken.

Ergens snap ik je punt en kan ik me er zelfs in vinden, maar aan de andere kant, waarom zou je niet 'het beste' van twee 'producers' kunnen combineren als dat leidt tot een goede of zelfs betere collab dan een solo plaat. Uiteindelijk draait het er voor ons als luisteraars toch om dat we het goede muziek vinden?
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks