Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 20:42 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: The Vision & X-Pander

Track(s): Maximum Power

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 20:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lekkere track, vind alleen de kick niet echt goed doorkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 21:31 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Net zoals Beyond Dreams weer een dikke track :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 22:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vette track! Aparte stijl, krijg er kippenvlees van :D. Kicks doen het ook goed bij mij :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kicks mogen nog wat meer naar voren komen in de afmix, dan kan het een hele dikke track worden :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 12:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wow, hele vette track hoor !
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 13:37 
 
Hardtraxx Veteran

Inderdaad, kippenvel-anti's. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 14:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Moddervet! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wauw wat vet zeg :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 16:18 
 
Hardtraxx Addict

Mwa.. vind het niet heel veel aan eerlijk gezegd. Kicks vind ik ook niet al te best. Jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als de kicks nog iets beter worden is dit een pareltje.

Elke anti-drop staan m'n nekharen overeind :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sodeju wat vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 16:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Inno schreef:
Als de kicks nog iets beter worden is dit een pareltje.

Elke anti-drop staan m'n nekharen overeind :love:


Dit, die kick is net niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 00:19 
 
Artiest

Aan de kick wordt gewerkt! Thnx verder voor de reacties! Maximum Power!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 15:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heeeeeel erg vette plaat, origineel en fijne anti's. Maar denk inderdaad dat de kicks nog beter passen als ze wat lager/harder klonken. Maar daar wordt aan gewerkt zo te zien. Hulde voor dit soort reacties :worship:

The Vision schreef:
Aan de kick wordt gewerkt! Thnx verder voor de reacties! Maximum Power!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Idd super dat The Vision hier mee leest en de reacties serieus lijkt te nemen :)
Deze plaat vind ik ook wel tof. Kicks mogen idd nog wat dieper en harder, maar de klank van de kick vind ik wel vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2013 10:51 
 
Hardtraxxer

Zeer fijn deze en lekker anders dan anders!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2013 10:56 
 
Hardtraxxer

Daveytl schreef:
Idd super dat The Vision hier mee leest en de reacties serieus lijkt te nemen :)
Deze plaat vind ik ook wel tof. Kicks mogen idd nog wat dieper en harder, maar de klank van de kick vind ik wel vet!

Aan de andere kant, ik vind niet dat artiesten zich moeten leiden door reacties van enkelen, maar dat bedoel ik meer in het algemeen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2013 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

the vision is de laatste tijd goed bezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2013 12:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Vision schreef:
Aan de kick wordt gewerkt! Thnx verder voor de reacties! Maximum Power!


Het idee van de kick is wel gruwelijk :drool: :love: Anti is daarom ook zo lekker :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2013 13:36 
 
Artiest

Ik vind dat de artiest zelf bepaald wat hij met 'kritiek' doet. Ik vind het leuk om er iets mee te doen.. Maar het klopt dat je niet iedereen tevreden kan stellen.
Belangrijkste is dat je achter je eigen muziek staat..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2013 15:27 
 
Hardtraxx Veteran

Lekker heur! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 01:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

The Vision schreef:
Ik vind dat de artiest zelf bepaald wat hij met 'kritiek' doet. Ik vind het leuk om er iets mee te doen.. Maar het klopt dat je niet iedereen tevreden kan stellen.
Belangrijkste is dat je achter je eigen muziek staat..


Tja je hebt kritiek gebaseerd op smaak en gebaseerd op feiten. Artiesten en ook de luisteraars/commentatoren hebben hier allemaal alleen een eigen interpetatie van, daardoor krijg je dat de ene kant het bestempelt als haat en de andere kant het bestempelt als commercie bijvoorbeeld, hoewel dit in enkele gevallen ook gewoon klopt.

Maar over de track, heel vet. Alleen zou de kick inderdaad graag iets dieper en iets meer punch willen horen. Dat maakt de track imo echt een pareltje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 22:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 14:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

live gehoord, kicks stellen me teleur sorry... voor de rest een lekker nummertje
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks