Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 17:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zo dit is dus dat zieke nummer tijdens Solutio & The I's afgelopen zaterdag in Cherry Moon :D! Kicks kwamen niet zo heel goed over, maar ik wist het toch even niet meer toen die anti's er in klapten, wat vet! Goed dat er aan gewerkt wordt, hopelijk blijft de sound die de kick nu heeft toch wat behouden. Hij mag alleen wat meer op de voorgrond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 17:29 
 
Artiest

Cool om te horen! De sound zal zeker blijven.. Ik ga alleen op de punch werken! Dat het inderdaad flink harder doorkomt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 17:42 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijke ram plaat. Deetox opende er mee op Bass Academy, ging behoorlijk hard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 18:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zaterdag 2 keer gehoord, hele gave plaat, kicks klonken al redelijk, hoewel ze inderdaad nog wat kracht misten. Weet zeker dat het goed komt! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 19:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 19:52 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

hardstyle-releases/the-vision-visions-of-hardstyle-e-p-2-any-017-t41305.html
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks