Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 21:25 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: The R3belz

Track(s): Run & Gun

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 21:36 
 
Hardtraxx Elite

Ooit weleens geluisterd naar Noisia - Machine Gun? Ik snap echt niet wat je van dat nummer in die hardstyle track hoort xd

De track is wel echt dik!! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 23:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is de bron dat dit Zatox is? Ik vind dit ook nog wel wat van Coone weg hebben namelijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 01:27 
 
Hardtraxxer

Neem toch aan dat de titel niet klopt. Anders heeft ie wel héél goed zijn best gedaan om er z'n eigen draai aan te geven. xd Ik herken toch echt niks van machine gun hierin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 13:04 
 
Hardtraxx Veteran

The R3belz - Run & Gun
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 13:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit is dus echt geen Machine Gun van Noisia he (wat overigens een gruwelijke plaat is). Dan is het ook echt een slechte remix als dat wel zo is, gezien je de hele plaat er totaal niet meer in hoort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 14:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heeerlijke track! zijn wel duidelijk R3belz kicks
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 15:12 
 

kzal hem maar even posten

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 16:35 
 

Dikke track weer xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 17:22 
 
Hardtraxxer

Best een lekkere track, vooral de 2e climax. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:love: :worship: Heeerlijk! Ook een dikke portie drive zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 11:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Toch (nog) niet zo overtuigd als de rest hier :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 16:45 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Vind de sounds maar kut. doet me niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WAAAH :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 11:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 11:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

BuzzLightyear schreef:
:yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2013 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo ik had dit niet van The R3belz verwacht, maar wat een dikke track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2013 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heerlijke plaat, lang geleden maar deze bevat weer de drive en klasse van toen ze nog samen waren imo, vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2013 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaaf!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 14:33 
 
Hardtraxxer

lijkt net of de vocals op 0:03 'gay' zeggen haha >.<
maar wel een dikke track, zijn intro's zijn altijd zo dik! climaxen zijn daarintegen nog wel eens wisselvallend, maar over het algemeen zijn de producties super dik _O_
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 14:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

klinkt goed :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 17:55 
 
Hardtraxx Veteran

niks voor campers dit
rushen met die handel :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 18:00 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Heerlijk weer die mechanische sound, alleen die pitchkicks had ie achterwege mogen laten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk plaatje, niets meer en niets minder :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 22:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vincent_ schreef:
Toch (nog) niet zo overtuigd als de rest hier :P


Dit
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks