Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 17:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Grozny schreef:
Leuk plaatje, niets meer en niets minder :)


Eens... wel een leuke plaat inderdaad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 18:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heerlijke plaat, zoals eigenlijk elke track van The R3belz me wel aanspreekt. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 18:06 
 
Hardtraxx Elite

Super vet dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 09:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele vage sounds gebruikt in dit nummer. Kicks weer dik in orde. Zoals je dat verwacht The R3belz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 10:14 
 
Hardtraxxer

Grozny schreef:
Leuk plaatje, niets meer en niets minder :)

Dit
Mis echt het niveau van toen ze nog met 2 waren :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 13:31 
 
Hardtraxx Veteran

Gisteren vond ik hem niet erg indrukwekkend. Normaal gesproken wel fan van The R3bels. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 13:34 
 
Hardtraxxer

het is nu the r3belz met een Z :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Super vet plaatje. Heerlijke mid met flinke portie drive, leuke melo die mooi in contrast staat met de gruwelijk vette *SPOILER ALERT*anti die er na komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 09:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

killerf1st schreef:
Heeerlijke track! zijn wel duidelijk R3belz kicks


Ik betrap mezelf er steeds op dat ik een half uur lang naar je avatar blijf kijken :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
Ik betrap mezelf er steeds op dat ik een half uur lang naar je avatar blijf kijken :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ROCKET LAUNCHER :yay:
Ziekelijk vette plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke plaat van The Rebelz
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 18:19 
 
Hardtraxx Addict

Dat sound design :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 19:20 
 
Hardtraxx Addict

Ja, dit is vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 20:57 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Ziekelijk vette plaat.


Staat ook hoog in mijn vaandeltje momenteel :worship:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks