Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap ook niet dat men zo negatief is, prima introotje en de climax melo is juist lekker zweverig! Echt lekkere track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het zijn inderdaad vooral de melodieën die minder worden. Intro klinkt gewoon zuiver ondanks dat die screeches nu wel uitgekauwd gaan worden. Maar de vette melo's zoals You're Not Alone, More and more, Motherland, Blog, Shine zijn er niet meer. Synthje vind ik dan wel weer vet. Al met al een leuk plaatje voor tussendoor maar niks bijzonders. Clip is wel echt knakenslecht trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 15:04 
 
Hardtraxx Addict

ik ben ook niet zo negatief als iedereen hier, vind het zeker minder dan zijn goude platen maar om nu te zeggen dat het kut sounds, kut synth etc. zijn, ben ik het niet mee eens. vind de intro nog best lekker maar de melodie is wel minder -.-
dit valt voor mij ook onder het kopje wegluister hardstyle :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 19:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:aww: hallo zo slecht is deze helemaal niet,
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wouzer schreef:
:aww: hallo zo slecht is deze helemaal niet,

Als je dit vergelijkt met wat ze/hij eerder maakte(n) wel -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 01:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die pitchkicks zijn ZOOOOO overbodig! De melo is op zich wel geinig, en als die gewoon een partij stevige kicks erbij had gekregen, was de track draaibaar geweest. Mss nu voor een mid-intro mixje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 10:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind 'm zooo matig. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 12:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

1 van de eerste R3belz/R3bels platen die me niet aanspreekt. Vind het maar een saai plaatje. Zonde!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kicks zijn gewoon normaal en te doen. Mid zit goed, Sfeer zit erin voor de dagjesmensen. alleen bij de melodie vind ik het een beetje standaard klinken. niet zijn beste producties maar ook zijn slechtste niet. nuff said
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 23:50 
 
Hardtraxxer

Vind dit niks...

Even eromheen, waarom zijn Vamper & hemzelf eigenlijk uit elkaar?
Begrijp ook niet hoe uit die 2 ooit tracks als Bionicle en Temptation enzo kwam als je hun huidige tracks hoort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 00:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ScavengerDJ schreef:
Vind dit niks...

Even eromheen, waarom zijn Vamper & hemzelf eigenlijk uit elkaar?
Begrijp ook niet hoe uit die 2 ooit tracks als Bionicle en Temptation enzo kwam als je hun huidige tracks hoort.

Ben je nu niet in de war met Maxter? Dat was de andere helft van The R3bels, dacht ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 00:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ScavengerDJ schreef:
Vind dit niks...

Even eromheen, waarom zijn Vamper & hemzelf eigenlijk uit elkaar?
Begrijp ook niet hoe uit die 2 ooit tracks als Bionicle en Temptation enzo kwam als je hun huidige tracks hoort.


Die andere helft van R3bels die er niet meer bij is, is niet Vamper.

Over de track zelf: vind 'm niet verkeerd. Melodie kon meer uitgehaald worden, verraste me echter nog wel bij de 2e climax ietsjes :) Hij kan beter en heeft beter gedaan. Ik blijf in ieder geval hopen dat dit een gevalletje ups en downs is en dat de kwaliteit van de tracks hierna weer verder omhoog gaan. :)

Meph0 schreef:
Ben je nu niet in de war met Maxter? Dat was de andere helft van The R3bels, dacht ik.


Nee, die kerel die nu R3belz is, is ook Maxter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 10:10 
 
Hardtraxxer

lol.. hij kan zooooooo veel beter xD
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks