Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 16:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kut nummer. Waar zijn die tijden van Bionicle, Motherland, Pattern 1 en Keep The Rhythm. Zou die andere gast dan toch een positieve invloed hebben gehad of gaat The R3belz mee in de Italiaanse downfall.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 16:41 
 
Hardtraxxer

Wel lekker nummer :).
Fijn melodietje en lekkere kicks, vocals ben ik niet zoon fan van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De eerste solo-release met Armageddon en Reactivate the Bionicle vond ik nog vet, maar nu begin ik toch bang te worden dat er niet meer in zit. Weer hetzelfde recept met ondertussen wel bekende geluidjes, daarnaast zijn de vocals nogal kut en vind de synth ook niet mooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat een verschrikkelijke melodie zeg, ook hoe die pitcht.. Mid is (zoals bijna altijd bij The R3belz) gewoon goed te doen. Geen wonder dat Pattern 1 en 2 gewoon helemaal bovenaan staan bij beste producties, die melodieën van hem zijn vaak niet goed :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou, een aantal melodieën van hem zijn wel degelijk heel goed naar mijn mening hoor.
Bijvoorbeeld Cosmik/ You're not Alone/ More & More/ Shine hebben naar mijn mening prachtige melodieën (L)

Dit is wederom weinig aan helaas. R3belz begint wel heel erg saai te worden zo :yawn:

XtD schreef:
De eerste solo-release met Armageddon en Reactivate the Bionicle vond ik nog vet

Idd, fucking gruwelijke platen evenals de Disturbia Remix. Daarna ging het bergafwaarts.
Misschien iets minder produceren en dan maar met 5 parels in het jaar komen....
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 18:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

goed nummer :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 18:30 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zoals wel vaker de laatste tijd is alleen de midintro boeiend. Begin The R3belz steeds minder interessant te vinden :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 18:34 
 
Hardtraxxer

Wel oke opzich, niks bijzonders iig
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 18:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind er maar niets aan. Na Nowhere Land nog een track van The R3belz die ik niet interessant vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Boring.

Waar zijn de tijden van Pattern 1,2, Straight to da beat, Tanz Elektrik, The Shade, Bionicle etc. gebleven :/ ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The R3belz is voor mij bij deze definitief afgeschreven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 19:42 
 
Hardtraxx Addict

Bout melodie en geen interessante track, maar vind de kicks wel errug lekker. Voordat ie gaat pitchen, that is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 20:39 
 
Hardtraxx Veteran

kaboem schreef:
R3belz is volledig afgeschreven nu :) Wat een meuk

ben het hier wel mee eens :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 20:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind het echt onbegrijpelijk dat hier zo negatief op gereageerd wordt. Wat een geweldig nummer man, The R3belz weet juist het melodische en het wat hardere zo goed te combineren. Elk nummer van de The R3bels/z weet me altijd wel te boeien, ik vind 'm echt een meester met melodieën. Heerlijke synth ook trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 21:15 
 
Hardtraxx Veteran

JVDM schreef:
Ik wil gewoon het eigenlijk niet zeggen maar ook mij interesseert The R3belz steeds minder :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 21:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hmm, dan weet me wel aardig te boeien. Het is geen topper, maar ook zeker niet slecht. Die pitch is voor mij niet zo storend, vind hem nog redelijk in lijn met de melodie. Vind het in ieder geval beter dan de afgelopen paar releases. Wel vond ik ze samen betere tracks maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Saai.

Bij deze schrijf ik the r3belz ook af, wordt met de release minder voor mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 21:27 
 
Hardtraxxer

Nee, helemaal niks dit. Irritante vocals, irritante en overbodige pitchkicks. Alleen de melo is nog wel leuk, maar die wordt weggedrongen door die kicks >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 22:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Rebelz kan ik ook van mijn lijstje af halen. Wat een vieze tegenvaller is dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind er ook niks aan, ik mis de oude R3bels :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 01:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Meh, de HQ-versie maakt minder indruk dan de LQ-versie deed vermoeden. De kicks zijn slap en de track is wat leeg. Synth en melodie zijn OK, maar er had meer in gezeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 09:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hmm nummer doet me niks, vocals zijn walgelijk, melodie doet me niks en de kicks missen nogal wat kracht.
Maak idd maar weer eens nummers als Temptation, Bionicle etc..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 09:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
wat een verschrikkelijke melodie zeg, ook hoe die pitcht.. Mid is (zoals bijna altijd bij The R3belz) gewoon goed te doen. Geen wonder dat Pattern 1 en 2 gewoon helemaal bovenaan staan bij beste producties, die melodieën van hem zijn vaak niet goed :P

De kick pitcht totaal niet verkeerd, weet niet of jij met een banaan in je oren zit..
Voor de rest is de intro wel te doen, helaas wel standaard screeches. Daarin tegen is de main :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 12:03 
 

Valt bij mij onder het kopje wegluister hardstyle. Het klinkt niet verkeerd, maar denk niet dat dit nummer live hard gaat en dat vind ik toch wel belangrijk :innocent:
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks