Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Khadber schreef:
PNXRMX schreef:
Vocals en sfeer wel vet gedaan, maar die screeches in de climax zijn weer zo afgezaagd en hetzelfde als 100 andere tracks.

Dat.

Maarja, het is hard he, dus populair.


Alsof dit een slechte track is, hij is nog steeds stukken origineler in de hardere Hardstyle dan een Music Made Addict is in de 'nu-style'.

Productietechnisch zit het sterk in elkaar, maar dat is iedere plaat van een topproducer. Maar waarom moet dan eigenlijk meteen de vergelijking met Music Made Addict? Dat vind ik namelijk ook verre van een topplaat. Dit ook niet.

Wat is hier orgineel dan? Want ik vind hier een beetje hetzelfde van als Dead Of The Night: meer van hetzelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vergelijk deze track helemaal niet met Music Made Addict, ik pakte die track alleen maar als voorbeeld omdat je die in dat topic loopt te verdedigen omdat mensen zeuren dat het Housestukje niet origineel is.

En wat hier origineel aan is? Ik vind de kicks erg origineel, zulke kicks hoor je niet vaak in de Hardstyle. Daarnaast vind ik de outro wel aardig origineel met die schreeuwende vocals. Oke, deze track is mischien niet zo origineel als Psychedelic Trip of Fusion of Sound maar ik vind hem origineler dan heel wat standaard rauwe trackjes als bijv. A Dark Tomorrow en Darkside.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die 2 vind ik persoonlijk ook niet hele erge hoogvliegers, maar goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 18:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
niet hele erge hoogvliegers


:lol: :lol:

Die had ik werkelijk nog nooit gehoord xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaat er meer om dat de screeches weer erg veel lijken op Zero Hour, Atrocious, Origins Of Life, Rauwe Brok (een beetje), Wake Up, en vast nog een hoop zowel nieuwe als oude tracks. Screeches een ander patroon of 'melodie' en ik had het wel een topper gevonden denk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 19:15 
 
Hardtraxx Newbie

WZY schreef:
djAnntthrax schreef:
deze wil ik op goeie kwali horen:D:D

die kick :bomb: (L)
GVD

Dit is geen rip ofzo, dit is een officiele preview :)


nou ik hoor tog echt dat het slechte kwali is...
hij is nog niet afgemixt;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 19:18 
 
Hardtraxx Addict

Italian Hardstyle
We are busy with the new upcoming releases. 009, 010 and 011 are ready for release. More info soon at our YouTube channel!

Citaatje van facebook... Beter

Deze track is echt dik man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 19:45 
 

3 nieuwe Italian Hardstyle's dus :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 20:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:woot: :love: :drool: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 20:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pattern 1 was wel beter, daar zat toch wat meer sfeer in als samenhangend geheel. Deze is wel goed, maar wel een stuk minder. Ik vind het meer bij elkaar geraapt dan samenhangend en zoals James al zegt, dat soort screech-gebruik wordt een beetje voorspelbaar. Maar ik blijf erbij, een kwalitatief minder nummer uit de harde categorie blijft toch aantrekkelijker dan een minder nummer uit de zachte categorie. Harde shit beukt gewoon altijd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 20:22 
 
Hardtraxxer

Khadber schreef:
PNXRMX schreef:
Vocals en sfeer wel vet gedaan, maar die screeches in de climax zijn weer zo afgezaagd en hetzelfde als 100 andere tracks.

Dat.

Maarja, het is hard he, dus populair.


ben het wel met je eens, waarom moet het allemaal alleen maar harder? deze kick ligt bijna tegen een hardcore kick aan joh
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 20:34 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Omdat veel mensen de wat blijere hardstyle zat zijn zoeken er veel producers/djs een uitweg.
In dit geval harder....
Maar dat blijkt ook uit het feit dat producers steeds meer proberen met subgenres....
Het rauwere slaat gewoon goed aan, en daar zijn veel producers als de kippen bij. :)

Het hoeft niet je ding te zijn, maar voor vele mensen die eens wat anders willen is dit een mooie uitweg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 20:45 
 
Hardtraxx Veteran

Die kick slaat nergens op. En dat is niet positief bedoeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 20:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Overtreft deeltje 1 bij lange niet. Pattern 1 is voor mij toch wel een van de top uit 2010.

De plaat zelf vind ik niet orgineel, maar ik vind hem zeker goed te doen. Wil hem wel graag live horen, er zit overigs wel beuk gewelt in zo te horen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 20:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Die kick slaat nergens op. En dat is niet positief bedoeld.

Leg eens uit? Vind die kick juist prima bij deze track passen, gewoon keihard raggen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 20:53 
 
Hardtraxx Veteran

Hij kraakt als de malle en overstemt de hele track. Als ze dat een beetje fatsoenlijk weten te masteren is het wel een leuke track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet 'm live horen, vind er nu niet zo veel aan :) Maar dat is vaak een goed teken, als ik hardere tracks eerst kut vind word ik er later smoorverliefd op :P

En die kick is meer een hardcore kick dan hardstyle :/ Vind 'm toch wat TE.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 21:57 
 

Godnondeju.... wah beukt deze erdoor..
eerst dacht ik... hmm hardcore, maar daar ging ie toch iets te langzaam voor qua bass.
Maar DE TERING... hij...hij...hij BEUKT


:worship: :worship: :worship: :worship: :worship: meer heb ik niet te zeggen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 22:23 
 
Hardtraxxer

Mwoah, haalt bij lange na Pattern 1 niet.
In deze preview kraakt de kick ook nogal aardig, maar we gaan er maar van uit dat dat aan de kwaliteit ligt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 22:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Vocals en sfeer wel vet gedaan, maar die screeches in de climax zijn weer zo afgezaagd en hetzelfde als 100 andere tracks.


Ben ik met je eens. Denk toch dat de track het live wel goed doet :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 22:35 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Zonder meer! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 22:51 
 
Hardtraxxer

voor de mensen die het misschien nog niet wisten, de vocal is van linkin park - a place for my head
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 23:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard, maar toch wat slordig, beetje raar, klinkt niet helemaal zuiver of wat dan ook. Heb bij The R3bels altijd als pluspunt de zuiverheid van de tracks, deze valt daarin tegen, doe mij maar Pattern 1! Neemt niet weg dat ze het nog altijd prima doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 23:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beukt lekker door zeg! Wil deze wel eens live horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 01:17 
 

Echt een top nummer dit :worship:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks