Last edited by Lajsen on 13 May 2011 12:08, edited 2 times in total.
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: 4444 Of A Kind - 4 The Rave
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
LHardtraxxer
- 365 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
The R3bels, binnekort kunnen we een preview verwachten. Je kunt aan de kick ook al duidelijk horen dat t the r3bels zijn. De track is voor hun doen vrij rustig. Ben benieuwd want t klinkt wel lekkerFestuca wrote:Wildstylez.
Bron?Festuca wrote:toch wel raar dat Yoram anders zegt.
Zeg ik daar net niet mijn bron ?Guido wrote:Bron?Festuca wrote:toch wel raar dat Yoram anders zegt.
Nee, met een bron bedoel ik een Twitterbericht, Facebookbericht of met postduif gestuurde brief etc.Festuca wrote:Zeg ik daar net niet mijn bron ?Guido wrote:Bron?Festuca wrote:toch wel raar dat Yoram anders zegt.
-
SHardtraxx Addict
- last seen Feb 2015
T is toch gewoon Joram en niet Yoram.. Nja wat maakt t uit. The r3bels geven aan dat de 2e track in de aftermovie van hun is dus beetje vreemd dat jij beweerd dat ie van WIldstylez is zonder enige bron
Dat.sanderovic wrote:T is toch gewoon Joram en niet Yoram.. Nja wat maakt t uit. The r3bels geven aan dat de 2e track in de aftermovie van hun is dus beetje vreemd dat jij beweerd dat ie van WIldstylez is zonder enige bron
The R3bels - TBA dus.
-
SHardtraxx Addict
- last seen Feb 2015
Gister stond ie er al en toen werd er ook al geroepen dat het een track van wildstylez is en die is dicht gegooid omdat ie dus van the r3bels is...
The R3bels hebben 't zelf gezegdFestuca wrote:We zien het wel
Net zoals jij stellig beweerde dat de Barbara Streisand-remix van Headhunterz was. Zogenaamd "met Willem gesproken"...Festuca wrote:Wildstylez.
Maar goed, toch maar weer bedankt voor het lachen.
Probeer niet steeds valse geruchten de wereld in te helpen, net als dat je beweert dat de volgende free van Wildstylez Just Attack As Easy Again is.Festuca wrote:We zien het wel
Heb je een bron, prima, post maar raak.
Zo niet, zeg dan gewoon niks en bespaar de onzin.
dawasiknie wrote:Net zoals jij stellig beweerde dat de Barbara Streisand-remix van Headhunterz was. Zogenaamd "met Willem gesproken"...Festuca wrote:Wildstylez.
Maar goed, toch maar weer bedankt voor het lachen.
Hij is toch echt van the R3bels ze
en ik vind hem DIK 
gebeurd dat dan? je moet gewoon je bronnen hebben voordat je iets typt.Festuca wrote:je kan ook overdrijven he?
volgens mij heb ik nooit gezegt dat ik met hem heb gesproken, alhowel, het is wel zo, en dat is geconfirmed ...
EDIT:
laten we pls ontopic gaan weer
we zien gewoon wel wat het wordt
EDIT:
Last edited by Festuca on 11 May 2011 22:26, edited 1 time in total.
Maxter - You're Not Alone is ook aardig zo'n stijltje . Ik vind hem wel lekker ;p
Gast, heb jij een fucking afwijking dat je niet kan lezen wat andere personen lees moderators hier melden op dit forum?Festuca wrote:volgens mij heb ik nooit gezegt dat ik met hem heb gesproken, alhowel, het is wel zo, en dat is geconfirmed ...
EDIT:
Dit nummer is van The R3bels. Bron: The R3bels
http://twitter.com/#!/TheR3bels
Ik heb het gezien ja. Nu jij nog...
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
copy + paste?Festuca wrote:Persoonlijk bericht
jij probeert volgens mij stoer te doen omdat iedereen eerst WZ riep, we zullen zien.
als WZ het indd is lach ik me kapot en als het The R3bels zijn helemaal.
-
SHardtraxx Addict
- last seen Feb 2015
zucht. Die kerel is echt vreemd. Die track is van the r3bels punt. Discussie daarmee uit, the r3bels hebben het zelf gemeld dus een betere bron kun je niet hebben. En je zegt dat iedereen dacht dat t wildstylez was? Ja dat komt omdat 1 iemand dat de wereld in helpt + daarnaast was er iemand die wel riep dat t niet van wildstylez was maar the r3bels vanwege de kick..