Tijd voor OT?
Klinkt als een lekkere melodieuze track
Klinkt als een lekkere melodieuze track
WZ gebruikt 1 altijd zelde kicks.. en deze kicks zijn te hard voor zijn aliasFestuca wrote:toch wel raar dat Yoram anders zegt.
Der Rudii wrote:Wat mij betreft heeft vader abraham hem gemaakt
patrickjeb wrote:Der Rudii wrote:Wat mij betreft heeft vader abraham hem gemaakt![]()
Als de smurfen hebben meegewerkt, vind ik het goed![]()
Vader Abraham vs De Smurfen - TBA
OkDuruz wrote:bij de yt comments staat dat het een Wildstylez remix is van Unbroken..
ja.Jolle wrote:OkDuruz wrote:bij de yt comments staat dat het een Wildstylez remix is van Unbroken..
:')Duruz wrote:ja.Jolle wrote:OkDuruz wrote:bij de yt comments staat dat het een Wildstylez remix is van Unbroken..
mja dat is waar. ik zag t staan, dus dacht zeg het hier ook maar even. niet huilen hoor.Duruz wrote:bij de yt comments staat dat het een Wildstylez remix is van Unbroken..
1. Eerst interessant doen dat je met Wildstylez hebt gesproken. Er is echt niemand die daarvan onder de indruk is dus waarom deel je het?Festuca wrote:je kan ook overdrijven he?

Dit stond gister in een bericht dat werd geretweet door NC dus ik denk dat dit hem isTHArdstyler wrote:Noisecontrollers - Unbroken (The R3bels Remix)
Is geen goeie bron heb ik al paar keer ondervondenDuruz wrote:bij de yt comments staat dat het een Wildstylez remix is van Unbroken..