Ik had het erger verwacht als ik zo de reacties lees. Ik vind het wel een lekker nummer. Heb hem nu paar keer gehoord en melo blijft wel in mn kop zitten. Daarnaast stoor ik me in dit nummer ook helemaal niet aan de pitchkicks. 
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
Moderators
-
DHardtraxxer
- 52 posts member since 2010
- last seen May 2012
Vindt er niks aan The Prophet gaat de laatste tijd achteruit 
Vind ik ook. Frontliner draaide in Takens deze track. Ik kende hem nog niet, en toen ik net die vocals hoorde dacht ik hey die had hij gedraaid. Ik dacht toen ik hem hoorde aan een nieuwe Frontliner track.wootum wrote:Ik had het erger verwacht als ik zo de reacties lees. Ik vind het wel een lekker nummer. Heb hem nu paar keer gehoord en melo blijft wel in mn kop zitten. Daarnaast stoor ik me in dit nummer ook helemaal niet aan de pitchkicks.
Sluit ik me bij aan. Gaat de laatste tijd behoorlijk bergafwaarts, maarja heb van hem nooit echt een hoge pet heb op gehad.Lyst wrote:+1Intervention wrote:nee dit is ook weer niks...kvind The Prophet sws laatste tijd niks meer eigenlijk Chubby/Recession al niet meer
Bij Outland gehoord, zwaar onverwacht maar het is echt heel vet nummer live! 
Vind Forget about it ook zeker geen slecht nummer, en Recession is gewoon baas!
maar sommige nummers zijn inderdaad om te janken.
Vind Forget about it ook zeker geen slecht nummer, en Recession is gewoon baas!
maar sommige nummers zijn inderdaad om te janken.
Last edited by Roellos on 16 Mar 2011 18:01, edited 2 times in total.
Stiekem toch wel erg lekker, vooral op hoger bpm 
Vind hem ook zeker niet zo slecht als de reacties hier doen vermoeden. Stel je voor dat je op een festival staat, zonnetje, biertje. Dan is deze best lekker denk ik hoor.
p-stylez wrote:Stiekem toch wel erg lekker
Ja lekker met een handoekje, schultenbrautje, nummertje, alles. Heerlijk.Taxi wrote:Vind hem ook zeker niet zo slecht als de reacties hier doen vermoeden. Stel je voor dat je op een festival staat, zonnetje, biertje. Dan is deze best lekker denk ik hoor.
Ik wil dit nr best wel horen op Defqon hoor, volgens mij is het echt dikke shit in de zon