Hardtraxx Crew
30632 posts member since 2010
last seen 3 hours ago
Ik had het erger verwacht als ik zo de reacties lees. Ik vind het wel een lekker nummer. Heb hem nu paar keer gehoord en melo blijft wel in mn kop zitten. Daarnaast stoor ik me in dit nummer ook helemaal niet aan de pitchkicks. :)
D
Hardtraxxer
52 posts member since 2010
last seen May 2012
Vindt er niks aan The Prophet gaat de laatste tijd achteruit :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 9 days ago
wootum wrote:Ik had het erger verwacht als ik zo de reacties lees. Ik vind het wel een lekker nummer. Heb hem nu paar keer gehoord en melo blijft wel in mn kop zitten. Daarnaast stoor ik me in dit nummer ook helemaal niet aan de pitchkicks. :)
Vind ik ook. Frontliner draaide in Takens deze track. Ik kende hem nog niet, en toen ik net die vocals hoorde dacht ik hey die had hij gedraaid. Ik dacht toen ik hem hoorde aan een nieuwe Frontliner track.
Hardtraxx Elite
2393 posts member since 2009
last seen Aug 2013
Lyst wrote:
Intervention wrote:nee dit is ook weer niks...kvind The Prophet sws laatste tijd niks meer eigenlijk Chubby/Recession al niet meer :/
+1
Sluit ik me bij aan. Gaat de laatste tijd behoorlijk bergafwaarts, maarja heb van hem nooit echt een hoge pet heb op gehad.
Hardtraxx Addict
1373 posts member since 2010
last seen Apr 2018
Bij Outland gehoord, zwaar onverwacht maar het is echt heel vet nummer live! :oh:
Vind Forget about it ook zeker geen slecht nummer, en Recession is gewoon baas!
maar sommige nummers zijn inderdaad om te janken.
Last edited by Roellos on 16 Mar 2011 18:01, edited 2 times in total.
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Stiekem toch wel erg lekker, vooral op hoger bpm :)
Hardtraxx Addict
1814 posts member since 2009
last seen Nov 2016
Vind hem ook zeker niet zo slecht als de reacties hier doen vermoeden. Stel je voor dat je op een festival staat, zonnetje, biertje. Dan is deze best lekker denk ik hoor.
Hardtraxx Veteran
4448 posts member since 2011
last seen Oct 2014
p-stylez wrote:Stiekem toch wel erg lekker :)
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Taxi wrote:Vind hem ook zeker niet zo slecht als de reacties hier doen vermoeden. Stel je voor dat je op een festival staat, zonnetje, biertje. Dan is deze best lekker denk ik hoor.
Ja lekker met een handoekje, schultenbrautje, nummertje, alles. Heerlijk.
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Ik wil dit nr best wel horen op Defqon hoor, volgens mij is het echt dikke shit in de zon
Hardtraxxer
991 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Is gewoon een vet nummer! Zeker live! :thumbup: