J
5 posts member since 2010
last seen May 2011
Ongeïnspireerde CRAP .. Mensen noemen het REDELIJK, maar dat is toch erg als je dat moet zeggen over tracks van The Prophet :-( met dit soort tracks zakt mijn respect voor hem steeds meer!! In the early days he was a prophecy :-)
Hardtraxx Addict
1373 posts member since 2010
last seen Apr 2018
J-control wrote:Ongeïnspireerde CRAP .. Mensen noemen het REDELIJK, maar dat is toch erg als je dat moet zeggen over tracks van The Prophet :-( met dit soort tracks zakt mijn respect voor hem steeds meer!! In the early days he was a prophecy :-)
Wat een onzin zeg.
Hardtraxx Crew
30632 posts member since 2010
last seen 4 hours ago
Ik vind ze eerlijk gezegd toch wel lekker klinken. Melodieën zitten goed in elkaar, verder typisch The Prophet nummers. Window Of Time beste van de 2.
Hardtraxx Veteran
3341 posts member since 2010
last seen Sep 2016
Roells wrote:
J-control wrote:Ongeïnspireerde CRAP .. Mensen noemen het REDELIJK, maar dat is toch erg als je dat moet zeggen over tracks van The Prophet :-( met dit soort tracks zakt mijn respect voor hem steeds meer!! In the early days he was a prophecy :-)
Wat een onzin zeg.
Onzin ?
Ik zou je oren eens openen als ik jou was, ben het echt roerend met em eens :thumbup:
M
Piaaa wrote:
Roells wrote:
Wat een onzin zeg.
Onzin ?
Ik zou je oren eens openen als ik jou was, ben het echt roerend met em eens :thumbup:
Ik vind het wel onzin wat hij zegt, 2 goede platen :thumbup:
Hardtraxxer
575 posts member since 2011
last seen Apr 2014
Na een 'dipje' van Prophet vind ik dit wel weer 2 pakkende plaatjes hoor! :) Luister ze beide graag!
Hardtraxx Elite
2107 posts member since 2010
last seen Feb 2018
lekkere melo die van really don't care.
K
2 posts member since 2012
last seen Jul 2012
mainstream (L)
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
kavia33 wrote:mainstream (L)
Wat ben jij nou voor troll..
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Was het echt nodig om deze weer naar boven te schoppen?
Hardtraxxer
259 posts member since 2011
last seen Mar 2014
Je doet je naam wel eer aan zo.

Troep.