Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: The Prophet

Track(s): R3tro

Sample/video: http://www.junodownload.com/ultraplayer ... =0&s=01-37


Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 21:02 
 
Hardtraxx Veteran

Simpel, maar effectief. Verrast! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 21:05 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt weer zoals ik The Prophet wil horen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Voor wat ik er uit op kan maken klinkt het wel leuk eigenlijk ^^ .

Wat kan je er niet uit op maken dan? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 21:18 
 
Hardtraxx Veteran

bRt_ schreef:
Simpel, maar effectief. Verrast! :D

Dit dus, maar hoor ik nu "Lets get ill"?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 21:27 
 
Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Dit dus, maar hoor ik nu "Lets get ill"?

Op 01:41, ja. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
XtD schreef:
Cruelty schreef:
Voor wat ik er uit op kan maken klinkt het wel leuk eigenlijk ^^ .

Wat kan je er niet uit op maken dan? xd


Verschrikkelijke kwaliteit :P

Die junoplayer is toch gewoon prima kwaliteit :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 21:47 
 
Hardtraxxer

De kwaliteit is even slecht maar wel wat makkelijker om af te spelen



Lekker plaatje trouwens, eindelijk weer wat fatsoenlijks
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 21:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sow, die kick/reversed bass klinkt erg lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Ligt eraan, vergelijk je het met een aardappel, dan wel ja.

Ben je nou echt serieus? Het is geen 320 oké.. maar de plaat is gewoon behoorlijk duidelijk te horen toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 23:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Beetje terug naar summer of hardstyle idee dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 00:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Interessant! Lekkere reversed zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 11:38 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Cruelty schreef:
Ligt eraan, vergelijk je het met een aardappel, dan wel ja.

Ben je nou echt serieus? Het is geen 320 oké.. maar de plaat is gewoon behoorlijk duidelijk te horen toch?

Hij heeft wel een punt, het klinkt meer als een rip uit een liveset. En ik mag hopen dat ze geen rips als samples uploaden, dus dat zou betekenen dat de afmix/mastering van deze plaat echt waardeloos is. Verder leuk dat ze iets early achtigs maken, maar het klinkt nu niet echt alsof er veel moeite in is gestoken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 11:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vanaf 2 minuten doet het me wel weer erg veel denken aan summer of hardstyle, maar goed het is sowieso beter dan de meuk van de afgelopen tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 14:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wedden dat er nog een TONG TONG TAUNG TUYNG TONG TENG TAUNG achteraan komt? Reversed moet ik eerst even op HQ luisteren voordat ik een echt oordeel vorm daarover. Van wat ik nu hoor kan het nog steeds de slechte kant op gaan, maargoed, er is hoop! Of zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 14:06 
 

Klinkt best lekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Wedden dat er nog een TONG TONG TAUNG TUYNG TONG TENG TAUNG achteraan komt?

Het is de radio edit en daar zit meestal alleen geen intro en outro in, dus denk dat er geen toing komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 18:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Elexz schreef:
Wedden dat er nog een TONG TONG TAUNG TUYNG TONG TENG TAUNG achteraan komt?

Het is de radio edit en daar zit meestal alleen geen intro en outro in, dus denk dat er geen toing komt.

Zou een leuke verrassing zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 18:48 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Is dit een nieuw nummer van hem? Of gewoon een nooit gedraaid ouder project? Klinkt wel gaaf moet ik zeggen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 20:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeer positief verrast :D Heerlijke reversed bass! Verder niet veel bijzonders, maar doet het toch wel goed bij mij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Reverse klinkt wel lekker eigenlijk :$ hij weet ook wel de retro stijl erin te houden dus dit is wel een positief plaatje ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 13:58 
 
Hardtraxx Veteran

Wel leuk ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 16:30 
 
Hardtraxxer

Lekker plaatje hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2013 10:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Best leuk plaatje ja, maar wel weer een beetje een standaard screech helaas. Kom op jongens, doe er eens wat meer moeite voor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2013 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo ik dacht laat ik voor de verandering maar eens weer een nieuwe track van The Prophet gaan luisteren, positief verrast!
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks