Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 18:21 
 
Hardtraxx Addict

Nuracore schreef:
Reverse klinkt wel lekker eigenlijk :$ hij weet ook wel de retro stijl erin te houden dus dit is wel een positief plaatje ;)


Dit, positief verrast :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 14:47 
 
Hardtraxxer

nehh, iets te simpel voor mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 16:21 
 
Hardtraxxer



Sorry for posting a new topic :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 16:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Had 'm nog niet gehoord, maar klinkt zowaar erg vet, zeker na het zien van de titel valt dat me alles mee. Leuk plaatje.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks