Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
The Prophet - Ordinary Life (Official videoclip)

Written by Dov J. Elkabas, S. vd Berg
Produced by Dov J. Elkabas
Published by DJ Publishing / Chrysalis Songs Benelux
(p) & (c) 2012 Scantraxx
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 18:51 
 
Hardtraxx Addict

Emmerick, ga alsjeblieft een keer weg met je stomme speculaties over wie voor wie produceert :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 18:53 
 
Hardtraxx Elite

Al een hele verbetering, maar ik heb het niet zo op die Lose My Mind platen. Het is een top40 plaat met een kick.
En nee Prophet, als het Headhunterz was geweest die deze track had geproduceerd had ik hetzelfde gezegd, maar had ik waarschijnlijk in een hoekje zitten huilen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

CosmicDestination schreef:
Emmerick, ga alsjeblieft een keer weg met je stomme speculaties over wie voor wie produceert :lol:

Ga me nou niet vertellen dat je hier geen Wildstylez elementen in hoort... :P Sterker nog, dit klinkt gewoon als een slappe Wildstylez plaat met The Profite vocals die er een extra gay tintje aan geven. Maar goed, over de plaat heb ik geen goed woord te zeggen, dus ik laat het bij 'ongeïnspireerde bagger van de bovenste plank'. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 19:36 
 
Hardtraxxer

Fuuuuu, vond boom en punk mf dan stuk leuker :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 20:52 
 
Hardtraxxer

Tyfusplaat, geen onderbouwing nodig. SlamFM pauper muziek.

Even iets anders: WAAROM ZEGT DAT WIJF IN GODSNAAM @ 7:55 dat de Psyko Punkz de grondleggers van de hardstyle zijn?! Waar haalt zij het lef vandaan om zoiets te zeggen :( Een goeie interviewer zorgt dat ze met kennis paraat staat...



Zenith & Avex, Dana, JDS, Ard & Jorn, Technoboy's oude aliassen (Stardust, Hunter, Pacific Link, Builder, K-Traxx etc), Zany (Donkey Rollers), Isaac, Blutonium Boy, Daniele Mondello, Tuneboy, Tatanka, Super Marco May, Max B Grant, Derb :love:



Damn, gelijk zin om ff te raggen. Even naar zolder om m'n oude platen op te zoeken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beste van het filmpje bevind zich op 0.33, verder weer een drama plaat.. wel al weer beter, maar vind hem erg leeg. Kan me niet voorstellen dat dit door Wildstylez is geproduceerd. Denk eerder dan The Prophet gewoon al die kicks, banks, etc krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 20:58 
 
Hardtraxxer

Nebuto schreef:
Tyfusplaat, geen onderbouwing nodig. SlamFM pauper muziek.

Even iets anders: WAAROM ZEGT DAT WIJF IN GODSNAAM @ 7:55 dat de Psyko Punkz de grondleggers van de hardstyle zijn?! Waar haalt zij het lef vandaan om zoiets te zeggen :( Een goeie interviewer zorgt dat ze met kennis paraat staat...



Zenith & Avex, Dana, JDS, Ard & Jorn, Technoboy's oude aliassen (Stardust, Hunter, Pacific Link, Builder, K-Traxx etc), Zany (Donkey Rollers), Isaac, Blutonium Boy, Daniele Mondello, Tuneboy, Tatanka, Super Marco May, Max B Grant, Derb :love:



Damn, gelijk zin om ff te raggen. Even naar zolder om m'n oude platen op te zoeken!


:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dov zit gewoon alle haatcomments op het youtube filmpje te verwijderen haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Dov zit gewoon alle haatcomments op het youtube filmpje te verwijderen haha

Ongekend triest figuur is het.. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeerlijke plaat zeg! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 22:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dra
ma
tisch

the prophet en psyko punkz tezamen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 22:41 
 
Hardtraxx Elite

CosmicDestination schreef:
Emmerick, ga alsjeblieft een keer weg met je stomme speculaties over wie voor wie produceert :lol:


Heb je de plaat al wel geluisterd :P lijkt me overduidelijk toch ..


_theon_ schreef:
Citaat:
Written by Dov J. Elkabas, S. vd Berg
Produced by Dov J. Elkabas


Dat is wat er staat ja maar ik hoor toch wat anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een kutplaat.. (Oke oke!) Ik vind het een kut plaat.

Vooral ook die hartjes in je videoclip laten zien, gaan steeds meer mensen het doen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 22:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hmm, break en melodie hebben wel potentie. Maar helaas, toch een kutplaat geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 23:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is gewoon een wildstylez plaat maar dan 10x slechter, bah waarom stopt die vent gewoon!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 23:07 
 
Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
Dov zit gewoon alle haatcomments op het youtube filmpje te verwijderen haha


Wat is de volgende stap, volgers kopen?

De track is beter dan zijn remuxxen, ik maak er niet meer woorden aan vuil
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 23:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien vloeken in de kerk, maar ik vind dit eigenlijk wel een aardige plaat. Hij is wel hier en daar wat aangepast qua akkoorden achter de melodie, met name aan het einde.

Tis geen topper, maar ook zeker geen flop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 00:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Misschien vloeken in de kerk, maar ik vind dit eigenlijk wel een aardige plaat. Hij is wel hier en daar wat aangepast qua akkoorden achter de melodie, met name aan het einde.

Tis geen topper, maar ook zeker geen flop.


De meeste lullen hier ook maar een beetje de rest na. >.< Niet een heel onbekende Hardtraxx kwaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 01:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Melodie doet me heel erg denken aan die superhit van Brennan Heart & Wildstylez :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 09:07 
 
Hardtraxx Addict

emmerick schreef:
CosmicDestination schreef:
Emmerick, ga alsjeblieft een keer weg met je stomme speculaties over wie voor wie produceert :lol:


Heb je de plaat al wel geluisterd :P lijkt me overduidelijk toch ..


_theon_ schreef:
Citaat:
Written by Dov J. Elkabas, S. vd Berg
Produced by Dov J. Elkabas


Dat is wat er staat ja maar ik hoor toch wat anders.

Je zei ook dat Audiofreq voor The Prophet produceerde laatste tijd, en dat In-Phase werd geholpen bij The Scientist en Time Stands Still door Tim van de Stadt.
Beide onjuist. Zolang er geen bron is die aangeeft dat Wildstylez dit heeft geproduceerd kun je er beter vanuit gaan dat dit ook niet zo is.

On-Topic: Vind hier niks aan, maar snap niet wat iedereen hier nou echt zo verschikkelijk aan vindt? Valt allemaal wel mee imo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 10:18 
 
Hardtraxx Elite

Citaat:
Je zei ook dat Audiofreq voor The Prophet produceerde laatste tijd, en dat In-Phase werd geholpen bij The Scientist en Time Stands Still door Tim van de Stadt.
Beide onjuist. Zolang er geen bron is die aangeeft dat Wildstylez dit heeft geproduceerd kun je er beter vanuit gaan dat dit ook niet zo is.

On-Topic: Vind hier niks aan, maar snap niet wat iedereen hier nou echt zo verschikkelijk aan vindt? Valt allemaal wel mee imo..



Ik zei dat Audiofreq het black anthem voor the prophet heeft gemaakt , wat gewoon zo is. Dat hoor je aan alles! Verder heeft the prophet audiofreq kicks gebruikt in zijn tracks (denk aan die someone like you bootleg). Ik hoorde inderdaad in Time stands still Tim van de Stadt elementen , Vervolgens geeft hij zelf hier op het forum aan dat hij daar inderdaad aan mee heeft geholpen dus waar je vandaan haalt dat dat niet klopt is voor mij een raadsel. (je hoort het overigens ook aan alles in die track. Net als bij inner heat).

Waarom moet er voor alles een bron zijn voor jou? je hoort toch zelf ook wel dat deze kick niet door the prophet is gemaakt of wil je daar ook een bron voor? Natuurlijk zal die altijd zeggen dat hij het zelf produceert, dat zeggen alpha2 ook maar dat is ook gewoon wildstylez.

Ik geloof best dat hij nog steeds zelf produceert (waarom anders die grote studio) Maar dat zijn dan tracks als booom en punk mf.

OT: vind zelf de track niet slecht, wel wat standaard en het is duidelijk bedoelt als een nieuwe lose my mind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 10:55 
 
Hardtraxx Elite

Duidelijk een wildstylez kick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 11:32 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dit is kwalitatief gezien in ieder geval stukken beter dan z'n laatste release, een wildstylez track of niet. Maar afgezien daarvan vind ik er nog steeds niks aan. Saai nummer met verschrikkelijke gay-vocals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind de vocals verschrikkelijk. De rest doet me ook niks.
Slap aftreksel van Lose my Mind (die ik dan wel leuk vind).
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks