Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 13:14 
 
Hardtraxx Veteran

emmerick schreef:
wootum schreef:
TheSoundOfHardstylez schreef:
Waarom altijd al dat gehaat op The Prophet?

Misschien is het geen gehaat, maar gewoon een mening? Daar al eens aan gedacht? :)


Je kunt niet ontkennen dat er een hoop meelopers zijn die the prophet haten omdat dat ''stoer'' is om te doen :corn: . One moment vond ik wel leuk, en black anthem ging wel. Even afwachten hoe de aankomende tracks gaan zijn. En die kicks zijn waarschijnlijk idd kut vanwege de kwaliteit.


Hahahahaha. Nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 13:25 
 
Hardtraxx Elite

Citaat:
Hahahahaha. Nee.


Synth deed pijn aan je oren idd maar was verder wel aardig vond ik :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 13:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zijn vorige tracks vond ik nog wel prima, maar dit gaat te ver..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat een vocals zeg :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 13:56 
 
Hardtraxxer

verschikkelijk dit :thumbdown: klinkt erg saai en idd zoals iedereen zegt die vocals zijn egt afschuwlijk :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat deze man ooit recession maakte, waar is die tijd? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 15:10 
 
Hardtraxx Addict

echt gewoon keihard wegwezen helemaal klaar met the prophet :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 15:31 
 
Hardtraxxer

Ik had iets veel ergers verwacht na al deze reacties.. ik vind m best oke, break wel te lang idd en de tekst gaat weer nergens over
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 15:44 
 

Vincent_ schreef:
JEFSKIII schreef:
Ik hoop dat dit een grap is...

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


The father of hardstyle :$

:lol:

The Prophet kwam klaar een Hardstyle werd geboren :') Dana is de moeder ofwat? Zielige Mc Villain.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 15:47 
 

Als The Prophet de vader van Hardstyle is, dan raad ik hem aan meteen te stoppen en verder te leven van zijn kinderbijslag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat heeft die gast nog te zoeken binnen de hardstyle behalve cashen ? Setjes zijn bagger, mixwerk is belabberd, je wordt doodgegooid met stuiterballen en het woord 'Remuxx' is z'n enige toevoeging aan de scene geweest het afgelopen jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 16:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lekker nummertje vind ik wel hoor! Denk dat de HQ nog wel gaat verrassen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 16:22 
 
Hardtraxx Addict

Waarom? Ik vind het echt jammer dat een van de grootste pioniers in de hardstyle scene zulke troep maakt de laatste tijd. Ik bedoel, die break duurt eeuwig lang en het doet me denken aan 'Lose My Mind' in negatieve zin.
De vocals eromheen klinken wel leuk gedaan imo, maar de rest is gewoon pure bagger.
Ik denk dat het tijd is om te stoppen, zijn tijd is geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 16:58 
 
Hardtraxx Addict

Q-Dominic schreef:
Ik had iets veel ergers verwacht na al deze reacties.. ik vind m best oke, break wel te lang idd en de tekst gaat weer nergens over


Ik ook, ik vind dat er een beetje teveel wordt overdreven hier. Het lijkt wel dat ''The Prophet'' al genoeg is voor een hele waslijst aan haatreacties en loze kreten als troep en waardeloos. En dan ook nog van die kinderachtige reacties af en toe er tussendoor, beetje triest als je het mij vraagt :'). Ik wil niet zeggen dat dit nou hoogstaand materiaal is of zo, maar kom met fatsoenlijke argumenten en begin niet over kinderbijslag, remuxxgezwets, hij doet het alleen voor het geld etc. Dat soort opmerkingen halen voor mij het niveau van dit forum nogal naar beneden terwijl dat helemaal niet nodig is.
Ik zeg ook heus niet dat jullie deze track leuk moeten vinden, want dat vind ik zelf namelijk ook niet. Wilde gewoon even een opmerking maken over de reacties die hier af en toe tussen staan.
inb4waslijstaanhaatreactiesopmij
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 17:03 
 
Hardtraxxer

Kwisniks schreef:
Ik ook, ik vind dat er een beetje teveel wordt overdreven hier. Het lijkt wel dat ''The Prophet'' al genoeg is voor een hele waslijst aan haatreacties en loze kreten als troep en waardeloos. En dan ook nog van die kinderachtige reacties af en toe er tussendoor, beetje triest als je het mij vraagt :'). Ik wil niet zeggen dat dit nou hoogstaand materiaal is of zo, maar kom met fatsoenlijke argumenten en begin niet over kinderbijslag, remuxxgezwets, hij doet het alleen voor het geld etc. Dat soort opmerkingen halen voor mij het niveau van dit forum nogal naar beneden terwijl dat helemaal niet nodig is.
Ik zeg ook heus niet dat jullie deze track leuk moeten vinden, want dat vind ik zelf namelijk ook niet. Wilde gewoon even een opmerking maken over de reacties die hier af en toe tussen staan.
inb4waslijstaanhaatreactiesopmij

Eens, blijft het nogsteeds een afgrijselijke plaat (voor zover dat nu op te maken is).
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 17:08 
 
Hardtraxx Veteran

Kwisniks schreef:
Ik wil niet zeggen dat dit nou hoogstaand materiaal is of zo, maar kom met fatsoenlijke argumenten en begin niet over kinderbijslag, remuxxgezwets, hij doet het alleen voor het geld etc.

Astu. :)

chicken schreef:
Intro - lelijke kicks, verder niets mis mee.
Break - veel te lang, kutvocals, lekker cliche weer met verslaafd zijn aan muziek en uit ons bol gaan.
Melodie - Standaard, niet erg boeiend.
Climax - weer die lelijke kicks en standaard melodie.

En dan denk je dat je van de break af bent en dan komt ie weer terug voor 30 seconden. Meh.

Ben het overigens wel met je eens dat wat beter beargumenteerde comments wel welkom zijn. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 17:29 
 
Hardtraxxer

Wat een lelijke kicks zeg :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat time after time doet me aan een ander nummer denken, pop nummer geen hardstyle.
En over de hele track, tja, Amerika waardig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 19:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Blijkbaar kan The Prophet met een kant en klare samplebank van Audiofreq nog geen pakkende plaat maken. Jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 19:31 
 
Hardtraxxer

klint idd wel veel audiofreq, verder zoals iedereen al zegt: te lange break, en hopelijk liggen de kicks aan de LQ maar zo kan je mij niet pakken
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 19:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TheSoundOfHardstylez schreef:
Waarom altijd al dat gehaat op The Prophet?
Ik vindt de laatste tijd zn plaatjes wel aardig goed.
Wie is het met mij eens?


Misschien komt het omdat hij werkelijk al 3 jaar lang geen fatsoenlijke plaat geproduceerd heeft? En dan doel ik nog niet eens op smaak. Kwalitatief zijn het gewoon stuk voor stuk kansloze nummers.
Ik vind dat mensen nog mild zijn. Dan lees je dat one moment of het black anthem leuke nummertjes waren.. Als dat al leuke nummertjes zijn zegt het genoeg over de kwaliteit van zijn andere platen. Pure troep
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 19:45 
 
Hardtraxxer

Parvuz schreef:
Dat time after time doet me aan een ander nummer denken, pop nummer geen hardstyle.

http://youtu.be/2PqhOrgk11A?t=1m8s
Dit? Daar doet het mij namelijk iedere keer weer aan denken
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 19:46 
 
Hardtraxx Veteran

Mechanical schreef:
Parvuz schreef:
Dat time after time doet me aan een ander nummer denken, pop nummer geen hardstyle.

[youtube]http://youtu.be/2PqhOrgk11A?t=1m8s[/youtube]
Dit? Daar doet het mij namelijk iedere keer weer aan denken

Ik help je even. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 19:48 
 
Hardtraxxer

chicken schreef:
Ik help je even. :)

Danku, je kan dat dus niet doen als je hem op een bepaald tijdstip wil laten beginnen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 19:49 
 
Hardtraxx Veteran

Nee, dan moet je hem gewoon als link posten.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks