Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 16:07 
 
Donateur

Vind het wel en lekkere vibe hebben, hoeft niet altijd maar lekker door te rammen, beetje gevoel en euforie erin vind ik ook wel lekker.

Kick, vind hem wel chill hoor, beetje BH tintje zit in die kick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 18:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heerlijke plaat. Lekker Euforisch, kicks vind ik gewoon lekker, beuken lekker door. Goede productie van The Prophet. Laat 't maar is lekker op dit niveau blijven!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 19:25 
 
Hardtraxx Veteran

:love: :love:

Je merkt dat als zelf de haters het een "prima plaat" vinden het eigenlijk ziek goeie is :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
haters


Houdt het dan nooit op?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
:love: :love:

Je merkt dat als zelf de haters het een "prima plaat" vinden het eigenlijk ziek goeie is :thumbsup:

Haters?

Platen worden hier (zover ik weet, geld in ieder geval voor mezelf) gewoon objectief beluisterd & beoordeeld. Dat dit dan net iets beter is dan zijn andere platen, zegt niet gelijk dat het geweldig is ;) En ik denk dat velen het daar wel mee eens zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 19:52 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
:love: :love:

Je merkt dat als zelf de haters het een "prima plaat" vinden het eigenlijk ziek goeie is :thumbsup:


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 20:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik word een beetje moe van The Prophet de laatste tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkere track hoor, jammer van de kicks, deze tracks met een betere kick zou echt een super gevoel geven. Vind het mooi hoe die opbouwt naar de 2e climax, track zit goed in elkaar. Die kicks nemen we dan maar voor lief. Iemand die zich geroepen voelt voor een Kick Edit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 21:02 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Spobbertiet schreef:
:love: :love:

Je merkt dat als zelf de haters het een "prima plaat" vinden het eigenlijk ziek goeie is :thumbsup:

Haters?

Platen worden hier (zover ik weet, geld in ieder geval voor mezelf) gewoon objectief beluisterd & beoordeeld. Dat dit dan net iets beter is dan zijn andere platen, zegt niet gelijk dat het geweldig is ;) En ik denk dat velen het daar wel mee eens zijn :P


Zeg niet iedereen, maar lijkt voor mij toch dat mense 'moeite' hebben met zeggen dat het goed is.... ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom?
Als hij weer een plaat als Recession/ Elites maakt, dan hoor je niemand klagen hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 21:48 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Waarom?
Als hij weer een plaat als Recession/ Elites maakt, dan hoor je niemand klagen hoor :P


oke is goed :thumbup: Toch blijf ik erbij xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 21:56 
 

Kan ermee door..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 22:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khoop wel dat we de track nu niet de komende 4 jaar op elk feest horen voorbij komen, en dat er mashups, remixen etc gemaakt worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 22:25 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Vincent_ schreef:
Khoop wel dat we de track nu niet de komende 4 jaar op elk feest horen voorbij komen, en dat er mashups, remixen etc gemaakt worden.


hoop ik ook niet.

De vocals komen dan al uit een track dus moet niet vaker voorkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 15:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Eigelijk zijn 't echt wel lelijke kicks :p maar ik stoor me er niet aan :)

En ik hoor dezelfde synth als in z'n vorige tracks
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 15:39 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Doet me niks deze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een heel stuk beter dan een aantal andere recente platen. Hopelijk kan hij het niveau vasthouden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met een kameraad van mij hadden we het er over dat hier wel wat invloeden van andere artiesten bij zitten.
Wij hoorden beiden stukjes waarvan we denken dat Brennan Heart & Wildstylez wel eens geholpen kunnen hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 18:26 
 
Hardtraxx Veteran

Tweede climax is nog wel leuk, maar de track mist wel wat drive ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 18:57 
 
Donateur

Goede track alleen die kicks..
't zijn geen stuiterballen dit keer maar lekke stuiterballen, wat ik persoonlijk nog minder fijn vind!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 20:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Een heel stuk beter dan een aantal andere recente platen. Hopelijk kan hij het niveau verbeteren.


Dit klinkt inderdaad een stuk beter dan zijn andere recente platen en is op zich nog wel prima, maar het niveau van Chubby/Recession etc. heeft het helaas nog niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stukken beter dan die Remuxxen en My Style :). Kan dit nummer zeker waarderen, klinkt alleen een beetje hol. Lang breakje, maar opzich wel mooi in dit nummer.
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks