S
Donateur
258 posts member since 2011
last seen Nov 2017
Vind het wel en lekkere vibe hebben, hoeft niet altijd maar lekker door te rammen, beetje gevoel en euforie erin vind ik ook wel lekker.

Kick, vind hem wel chill hoor, beetje BH tintje zit in die kick.
Hardtraxx Addict
1625 posts member since 2009
last seen Jun 2015
Heerlijke plaat. Lekker Euforisch, kicks vind ik gewoon lekker, beuken lekker door. Goede productie van The Prophet. Laat 't maar is lekker op dit niveau blijven!
A
:love: :love:

Je merkt dat als zelf de haters het een "prima plaat" vinden het eigenlijk ziek goeie is :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Anonymous wrote:haters
Houdt het dan nooit op?
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Anonymous wrote::love: :love:

Je merkt dat als zelf de haters het een "prima plaat" vinden het eigenlijk ziek goeie is :thumbsup:
Haters?

Platen worden hier (zover ik weet, geld in ieder geval voor mezelf) gewoon objectief beluisterd & beoordeeld. Dat dit dan net iets beter is dan zijn andere platen, zegt niet gelijk dat het geweldig is ;) En ik denk dat velen het daar wel mee eens zijn :P
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 13 hours ago

:lol:
Hardtraxxer
913 posts member since 2010
last seen 7 days ago
Ik word een beetje moe van The Prophet de laatste tijd.
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Lekkere track hoor, jammer van de kicks, deze tracks met een betere kick zou echt een super gevoel geven. Vind het mooi hoe die opbouwt naar de 2e climax, track zit goed in elkaar. Die kicks nemen we dan maar voor lief. Iemand die zich geroepen voelt voor een Kick Edit?
A
Daveytl wrote:

Haters?

Platen worden hier (zover ik weet, geld in ieder geval voor mezelf) gewoon objectief beluisterd & beoordeeld. Dat dit dan net iets beter is dan zijn andere platen, zegt niet gelijk dat het geweldig is ;) En ik denk dat velen het daar wel mee eens zijn :P
Zeg niet iedereen, maar lijkt voor mij toch dat mense 'moeite' hebben met zeggen dat het goed is.... ;)
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Waarom?
Als hij weer een plaat als Recession/ Elites maakt, dan hoor je niemand klagen hoor :P
A
Daveytl wrote:Waarom?
Als hij weer een plaat als Recession/ Elites maakt, dan hoor je niemand klagen hoor :P
oke is goed :thumbup: Toch blijf ik erbij xd
A
Kan ermee door..
Hardtraxx Elite
2298 posts member since 2011
last seen Feb 2025
Khoop wel dat we de track nu niet de komende 4 jaar op elk feest horen voorbij komen, en dat er mashups, remixen etc gemaakt worden.
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 9 days ago
Vincent_ wrote:Khoop wel dat we de track nu niet de komende 4 jaar op elk feest horen voorbij komen, en dat er mashups, remixen etc gemaakt worden.
hoop ik ook niet.

De vocals komen dan al uit een track dus moet niet vaker voorkomen.
Hardtraxx Elite
2298 posts member since 2011
last seen Feb 2025
Eigelijk zijn 't echt wel lelijke kicks :p maar ik stoor me er niet aan :)

En ik hoor dezelfde synth als in z'n vorige tracks
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 25 days ago
Doet me niks deze.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Een heel stuk beter dan een aantal andere recente platen. Hopelijk kan hij het niveau vasthouden.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Met een kameraad van mij hadden we het er over dat hier wel wat invloeden van andere artiesten bij zitten.
Wij hoorden beiden stukjes waarvan we denken dat Brennan Heart & Wildstylez wel eens geholpen kunnen hebben.
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Tweede climax is nog wel leuk, maar de track mist wel wat drive ofzo.
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Goede track alleen die kicks..
't zijn geen stuiterballen dit keer maar lekke stuiterballen, wat ik persoonlijk nog minder fijn vind!
Hardtraxxer
514 posts member since 2010
last seen 16 days ago
Khadber wrote:Een heel stuk beter dan een aantal andere recente platen. Hopelijk kan hij het niveau verbeteren.
Dit klinkt inderdaad een stuk beter dan zijn andere recente platen en is op zich nog wel prima, maar het niveau van Chubby/Recession etc. heeft het helaas nog niet.
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 15 days ago
Stukken beter dan die Remuxxen en My Style :). Kan dit nummer zeker waarderen, klinkt alleen een beetje hol. Lang breakje, maar opzich wel mooi in dit nummer.