Hardtraxx Addict
1537 posts member since 2010
last seen Nov 2025
Vind het een geweldige plaat! :) vond hem op Qlimax ook al super.
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
Vind de kicks die niet pitchen ook niet echt mooi, hele lelijke bass ligt eronder..
Melodietje vind ik ook maar saai :yawn:
Om niet alleen maar te zeuren:vind het filmpje zelf wel mooi! :D
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
jambekkie wrote:En met 1 goede track van The Prophet is alles weer goed hea... :lol:
Dat hoor je mij niet zeggen. Als hij een bagger track heeft gemaakt of geremuxxxxxxxxxxxxxxxxt, dan zeg ik dat. Maar mag ik dan niet zeggen als hij weer eens wat goeds heeft afgeleverd?
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
De kicks verneuken het een beetje... Verder wel aardig :) Zoals ook al eerder gezegd is: mooie beelden!
K
Hardtraxx Addict
1848 posts member since 2011
last seen Aug 2023
Aangenaam verrast. Kicks zijn het net niet helemaal, maar dat wil ik hem wel vergeven voor deze keer :P
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Chukkels wrote:
jambekkie wrote:En met 1 goede track van The Prophet is alles weer goed hea... :lol:
Dat hoor je mij niet zeggen. Als hij een bagger track heeft gemaakt of geremuxxxxxxxxxxxxxxxxt, dan zeg ik dat. Maar mag ik dan niet zeggen als hij weer eens wat goeds heeft afgeleverd?
Jawel, maar voordat mensen een track van The Prophet hebben gehoord, is het al slecht.
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 10 hours ago
Daveytl wrote:
Oxbow wrote:
Daveytl wrote:kom maar met die haatreacties n00bjes
:')
Was toch voor de gein jong! :thumbup:
:P
Hardtraxx Elite
2298 posts member since 2011
last seen Feb 2025
Had ik niet verwacht, echt een sfeerplaatje :)

Die hoogste kick vindk er ook echt over :s
L
Hardtraxxer
103 posts member since 2012
last seen Nov 2018
Wel een leuk nummer, geen fan van de kicks alleen. De video erbij is echt heel erg mooi, vind ik.
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
Sorry maar het is weer gewoon pure stront. Die kicks man.. En zit totaal geen energie achter.
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 13 hours ago
Echt hele gave beelden in de clip. Ik vind deze ook al een stuk lekkerder klinken dan My Style, lekkere sfeer zit er in. De melodie begint na een tijdje wat te vervelen en al weer vind ik die kicks echt niet lekker klinken, vooral als ze weer zo belachelijk hoog pitchen en alle energie verliezen (vanaf 2:09) :sick:
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Ik weet het niet, het klinkt wel een stuk beter als My Style. Maar het klinkt ook weer een beetje amateuristisch. Vind de vocalen wel mooi, zeker voor een sfeerplaat als deze. De break is dan wel weer lang, ik vind het wel een fijne melodie. Alleen, zodra de climax begint valt de melodie erg naar de achtergrond, zijn de kicks redelijk zwak een eentonig, komen er pitchkicks waar je bang van wordt.. Het is het gewoon weer net niet.
Hardtraxx Addict
1373 posts member since 2010
last seen Apr 2018
Wow, ben echt verrast Dov. Wat een gevoel in deze track!
Vind die kick wel lekker eigenlijk, op de laatste gepitchte na! :thumbsup:
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Best aardig trackje :)
D
Ik vind hem leuk.
Hardtraxx Veteran
3027 posts member since 2011
last seen Jan 2025
na de climax wordt er naar mijn mening goed opgebouwd naar een vette 2e climax, maar die komt helaas niet... :(
De slappe kicks zijn hier de reden van. Zonde
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Op mijn laptop doet het me niet zo veel. Wel leuke melo... Morgen maar een keertje met goed geluid luisteren
D
Hardtraxxer
552 posts member since 2011
last seen Oct 2012
Leuke melodie, slechte kicks en ik mis echt wel de benodigde energie in deze track.
Erg jammer, en die kick op 02:09 pitch echt VEEEL te hoog.
Vind de kicks ook veel te hol. Met een hardere kick was het al een stuk beter.
Hardtraxxer
556 posts member since 2009
last seen Dec 2023
Heerlijke plaat dit! Vind de melodie erg fijn en de vocalen ook! :thumbup: Jammer dat de kicks wat kracht missen. Maar voor The Prophet z'n doen is dit gewoon heel dik werk. Mooie clip ook! :clap:
Hardtraxxer
217 posts member since 2010
last seen Oct 2015
Blij verrast door deze!
Ja, de kicks zijn niet wat ze moeten zijn, maar het lijkt erop dat Dov terug het juiste pad aan het vinden (althans, dat hoop ik). Catchy plaatje, weinig mis mee, op de skyscraper hoge pitch na dan :P
J
Hardtraxxer
107 posts member since 2011
last seen Mar 2013
zozozozozoOOO! klinkt goed! lekker kickje! knalt er mooi uit hiero! :thumbup:
Hardtraxxer
958 posts member since 2010
last seen Oct 2021
eindelijk weer een goed nummertje van Dov :thumbup: mooie vocals en een lekkere melo, stoor me ook niet heel erg aan de af en toe vrij hoog pitchende kicks ;)
Hardtraxx Veteran
4448 posts member since 2011
last seen Oct 2014
klinkt niet verkeerd :)
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Wat slapjes weer, echt geen power, energie of tempo helemaal niks.. Break is wel mooi, maar daar ben ik vanaf gestapt. De kick.. Tja 't kan wel slechter, maar dit is 'm nog steeds niet (helemaal niet als die weer 's richting timboektoe vliegt..) . Ik wil weer platen als Recession (L)
D
Hardtraxxer
775 posts member since 2009
last seen Jul 2024
Not bad! -.-