Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Opeens vind ik het een kut plaat haha.
Wel zwak hoor, stoer doen op internet dat hij een clip heeft met tieten erin. En dan is het zover en dan voelt het niet goed. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Arboza schreef:
Origineel hoor, die melodielijn van City Of Chaos ;)

Met alle respect, die melodielijn is helemaal niet zo extreem ingewikkeld en denk niet dat d'n Dov jouw plaat kent.


Jij kennelijk ook niet want hij is niet van Arboza. :cool:

My bad.. maar alle tracks van Solutio/The I's/Arboza worden toch allemaal door Alain geproduceerd of heb ik dat mis? Klinkt in ieder geval wel alsof het allemaal door dezelfde man gemaakt is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 23:38 
 
Hardtraxx Newbie

JEFSKIII schreef:
Deze videoclip laat zien dat The Prophet een echte fapkoning is in zijn rukbunker!

Wat een clip :lol: :lol: :lol:


iedereen zegt tegen mij, ooh die clip moet je echt een keer zien
aaah heeft ie die facking clip weggehaald :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 23:42 
 

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 05:56 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
My bad.. maar alle tracks van Solutio/The I's/Arboza worden toch allemaal door Alain geproduceerd of heb ik dat mis? Klinkt in ieder geval wel alsof het allemaal door dezelfde man gemaakt is.


Denk dat je beter voortaan research kan doen voor je iets zegt, want bij dit argument sla je wederom de plank mis... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 07:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Arboza schreef:
Gangsterdwerg schreef:
My bad.. maar alle tracks van Solutio/The I's/Arboza worden toch allemaal door Alain geproduceerd of heb ik dat mis? Klinkt in ieder geval wel alsof het allemaal door dezelfde man gemaakt is.


Denk dat je beter voortaan research kan doen voor je iets zegt, want bij dit argument sla je wederom de plank mis... :/


Zo jammer altijd deze voor oordelen over jou Mike! over de track 10x niks !
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Arboza schreef:
Gangsterdwerg schreef:
My bad.. maar alle tracks van Solutio/The I's/Arboza worden toch allemaal door Alain geproduceerd of heb ik dat mis? Klinkt in ieder geval wel alsof het allemaal door dezelfde man gemaakt is.


Denk dat je beter voortaan research kan doen voor je iets zegt, want bij dit argument sla je wederom de plank mis... :/

Lolwut argument? Ik stel een vraag, lees mijn post nog maar even door.

Delcone: Vooroordelen? Lees jij ook mijn post nog maar eens door. Vel nergens een oordeel hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 12:17 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ga het maar weer over The Prophet hebben :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 17:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Moet echt bijna huilen van deze plaat. Vooral dat stuk op 2:10 doet gewoon pijn aan m'n oren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 18:10 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Zink maar, steeds lager :lol:


:lol:
fapperts niet getreurd video is wel geript door iemand ofso dus xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
My bad.. maar alle tracks van Solutio/The I's/Arboza worden toch allemaal door Alain geproduceerd of heb ik dat mis? Klinkt in ieder geval wel alsof het allemaal door dezelfde man gemaakt is.

Dat heb je dus mis :P
En platen van Solutio (& The Is) klinken toch wel degelijk anders dan die van Arboza.

Optopic: Beetje inspiratieloos weer. Vreselijk dat pitchen van de kick. Intro klinkt verder wel leuk en beginnetje van de 'melodie' in de climax ook wel, maar zodra de kick wordt gepitched is 't bagger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 21:08 
 
Hardtraxx Newbie

okee 4e keer dat ik hm nu gaa kijken..

en nu proberen op het LIEDJE te letten en niet op andere uuhm.. ronde dingen :huh: :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 22:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het ook zo'n trieste actie van hem :P Eerst stoer dan met tetten en vervolgens terugkrabbelen. Gaat nog wat worden met deze stoere boy op Qlimax...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 22:21 
 
Hardtraxx Elite

b-ram schreef:
Ik vind het ook zo'n trieste actie van hem :P Eerst stoer dan met tetten en vervolgens terugkrabbelen. Gaat nog wat worden met deze stoere boy op Qlimax...


Niet zo zeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 22:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

jambekkie schreef:
Niet zo zeuren.

Het is toch zo man, dat populaire gedoe altijd maar om hardstyle te promoten. Maak gewoon een goede track, up een preview op youtube en als hij goed genoeg is wordt het echt wel een hitje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dov, ga aub weer platen maken als Recession of alles wat ervoor zat.. Mijn mening over hem blijft dus ongewijzigd helaas..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 22:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jambekkie schreef:
b-ram schreef:
Ik vind het ook zo'n trieste actie van hem :P Eerst stoer dan met tetten en vervolgens terugkrabbelen. Gaat nog wat worden met deze stoere boy op Qlimax...


Niet zo zeuren.

Hou op :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 23:01 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Die melodie is ook echt zo'n deuntje die ik vroeger nadeed als ik naar school fietste wanneer ik net deed alsof ik een hardstyle nummer aan het produceren was. Dat komt gewoon automatisch uit je brein rollen zonder er enige gedachtes bij te hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 17:16 
 
Donateur

Vocals vind ik vrij irritant :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 22:46 
 
Hardtraxx Veteran

op een of andere manier vind ik dit echt een dikke plaat :drool: wil wel live horen keertje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 23:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kende City Of Chaos nog niet goed, maar die orgels (Of wat het ook moet voorstellen :lol:) zijn bij deze track er gewoon van gejat. Ik hoorde City of Chaos en dacht er meteen aan, alleen bij CoC is het zoo veel beter uitgewerkt :D

Dovje, ouwe snoepdief!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 10:13 
 
Hardtraxx Veteran

Snap het probleem zoiezo niet...

Als je hem niet goed vind, OK. Maar ga niet zeike over een nootje van dat nummer of iets anders van een ander.

Als McDonalds een lekkere burger heeft, maar toch standaard broodje, burger, saus combinatie is, die ook nog is gejat zijn van Burger King, ga je toch ook niet zeike?

Lekker is lekker! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 10:33 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Check mijn nieuwe track:
Lyst - Qliiiimax


Lekker he? Ik denk wel dat ie in de top10 aller tijden komt :cool: :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 10:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Check mijn nieuwe track:
Lyst - Qliiiimax


Lekker he? Ik denk wel dat ie in de top10 aller tijden komt :cool: :innocent:

Overdrijven is ook een vak. Hij bedoelt dat als bepaalde elementen overeenkomen dat niet meteen als jatten of uitmelken hoeft te worden gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 11:16 
 
Artiest

Hardtraxx heeft een nieuw persoon om de grond in te stampen zie ik. Vind de track wel leuke drive hebben, maar verder ook niets voor mij. Screech vind ik te basic. Kicks zijn hol, maar das geen verrassing, maar qua drive zit ie wel tof in elkaar.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks