Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
D-Teq wrote:
Lyst wrote:Check mijn nieuwe track:
Lyst - Qliiiimax
Lekker he? Ik denk wel dat ie in de top10 aller tijden komt :cool: :innocent:
Overdrijven is ook een vak. Hij bedoelt dat als bepaalde elementen overeenkomen dat niet meteen als jatten of uitmelken hoeft te worden gezien.
Dat zegt hij niet, hij zegt dat het niet uit maakt of het gejat is, het gaat erom dat het lekker is.
En met dit aangedikte voorbeeld geef ik aan dat er ook nog zoiets bestaat als originaliteit en creativiteit en dat dat wel degelijk een rol speelt in de beoordeling van een track.
A
Lyst wrote:
D-Teq wrote:
Lyst wrote:Check mijn nieuwe track:
Lyst - Qliiiimax
Lekker he? Ik denk wel dat ie in de top10 aller tijden komt :cool: :innocent:
Overdrijven is ook een vak. Hij bedoelt dat als bepaalde elementen overeenkomen dat niet meteen als jatten of uitmelken hoeft te worden gezien.
Dat zegt hij niet, hij zegt dat het niet uit maakt of het gejat is, het gaat erom dat het lekker is.
En met dit aangedikte voorbeeld geef ik aan dat er ook nog zoiets bestaat als originaliteit en creativiteit en dat dat wel degelijk een rol speelt in de beoordeling van een track.
Hij mixt toch verschillende dingen? Elk nummer heeft wel wat van een ander nummer dan kan je eeuwig doorgaan.

En het resultaat is best vet! Jij doet alsof die hele dele kopieert in z'n geheel maar hij maakt gewoon van kleinde leuke dinge een geheel -.- Begrijp dat je het niet leuk vind maar ik hoor tegenwoordig ook in elk nummer eenzelfde grond achter "blije toontjes" bij bijv. psyko punks-no fear(in de laatste qlimax)
afgezaagd? ja maar nog steeds prima^

gewoon goed gejat en iets nieuws van gemaakt! :woot:
K
Hardtraxx Newbie
27 posts member since 2011
last seen Jan 2013
Ik vind het een vette plaat! :D

Gaat best lekker los! :thumbsup:
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
Dark Pact wrote:Hardtraxx heeft een nieuw persoon om de grond in te stampen zie ik. Vind de track wel leuke drive hebben, maar verder ook niets voor mij. Screech vind ik te basic. Kicks zijn hol, maar das geen verrassing, maar qua drive zit ie wel tof in elkaar.
Hij vraagt er in mijn ogen ook om. Kijk wat voor setjes die afgelopen feesten heeft neergezet en wat voor nummers hij naar buiten komt. Gewoon pure stront uit je speakers als je het mij vraagt.
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 15 days ago
Kettingzaag wrote:
Dark Pact wrote:Hardtraxx heeft een nieuw persoon om de grond in te stampen zie ik. Vind de track wel leuke drive hebben, maar verder ook niets voor mij. Screech vind ik te basic. Kicks zijn hol, maar das geen verrassing, maar qua drive zit ie wel tof in elkaar.
Hij vraagt er in mijn ogen ook om. Kijk wat voor setjes die afgelopen feesten heeft neergezet en wat voor nummers hij naar buiten komt. Gewoon pure stront uit je speakers als je het mij vraagt.
Dit dus.. Het lijkt af en toe net alsof hij het er gewoon om doet :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Cruelty wrote:I am here to wake you up!
Nou, als je me hiervoor wakker maakt, slaap ik nog even door..
C
Hardtraxx Addict
1375 posts member since 2011
last seen Aug 2016
Altijd Chill Proppy! :thumbsup: :bomb:
Hardtraxxer
645 posts member since 2010
last seen Feb 2015
CiRiXxX wrote:Altijd Chill Proppy! :thumbsup: :bomb:
Jwz
Hardtraxx Addict
1986 posts member since 2010
last seen Jul 2016
Anonymous wrote:Snap het probleem zoiezo niet...

Als je hem niet goed vind, OK. Maar ga niet zeike over een nootje van dat nummer of iets anders van een ander.

Als McDonalds een lekkere burger heeft, maar toch standaard broodje, burger, saus combinatie is, die ook nog is gejat zijn van Burger King, ga je toch ook niet zeike?

Lekker is lekker! :worship:
hahaha, mcdonalds is troep, deze muziek van hem is troep, dus je hebt gelijk
Hardtraxx Veteran
14323 posts member since 2011
last seen 7 hours ago
Cruelty wrote:I am here to Fuck you up!
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Alleen dat outrotje vind ik nog wel grappig, de rest is super slecht! :P
M
Hardtraxxer
500 posts member since 2012
last seen Feb 2013
Dit kan best een vette plaat zijn als hij er andere kicks onder zou gooien, ze zijn zo onnodig hoog gepitcht.. hou wel van die screeches in de climax!
Hardtraxx Addict
1008 posts member since 2010
last seen Apr 2015
Pommer wrote:Die melodie is ook echt zo'n deuntje die ik vroeger nadeed als ik naar school fietste wanneer ik net deed alsof ik een hardstyle nummer aan het produceren was. Dat komt gewoon automatisch uit je brein rollen zonder er enige gedachtes bij te hebben.
Haha, helemaal mee eens.

Wake Up vond ik nog wel vet maar dit is wel zo standaard allemaal.
Donateur
1629 posts member since 2009
last seen 2 days ago
Wanneer komt deze :innocent: . Heb hem nodig voor mijn Skippybalmix 2.0 . De mix met schandalige pitchkicks
E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
Pete wrote:Wanneer komt deze :innocent: . Heb hem nodig voor mijn Skippybalmix 2.0 . De mix met schandalige pitchkicks
ga is je auto wassen
R
Hardtraxxer
184 posts member since 2012
last seen Apr 2012
emmerick wrote:
Pete wrote:Wanneer komt deze :innocent: . Heb hem nodig voor mijn Skippybalmix 2.0 . De mix met schandalige pitchkicks
ga is je auto wassen

nee, ga fietsen -.-
Hardtraxx Elite
2581 posts member since 2008
last seen May 2014
Dov met echt kappen zichzelf nog te profileren als muzikant moet zich gewoon fulltime bezig gaan houden met de business, waar hij zo te zien wel heel goed in is.

In alle producties van de afgelopen 5 jaar valt gewoon te zien dat hij niet meer op het niveau van zijn eigen label zit. Hardstyle is productietechnisch gezien veel volwassener en complexer geworden, en die tracks van hem teren duidelijk nog op zijn oude skills. Kicks die amateuristischer klinken dan die van de rest de Scantraxx artiesten, lege en bovendien weinig geluiden, geen sfeervolle details...

Heel soms krijg ik zelfs het vermoeden dat hij voor zich laat produceren, of in ieder geval veel hulp krijgt. Zoals die Morphed of Don't Touch Me die ineens heel erg die Frontliner-sound van toen hadden. Maargoed, dat is dus slechts een vermoeden en kan ik niet bevestigen.

Hoe dan ook geloof ik nooit dat deze track net zoveel aandacht zou krijgen als hij 'm onder een anoniem pseudoniem had gereleased. Dan was het gewoon afgedaan als geinig trackje van b-kwaliteit, van één of andere opkomende producer.

Ook als DJ teert hij puur nog op de opgebouwde naam. Het slaat echt nergens meer op.
E
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2015
Sunboom wrote:Dov met echt kappen zichzelf nog te profileren als muzikant moet zich gewoon fulltime bezig gaan houden met de business, waar hij zo te zien wel heel goed in is.

In alle producties van de afgelopen 5 jaar valt gewoon te zien dat hij niet meer op het niveau van zijn eigen label zit. Hardstyle is productietechnisch gezien veel volwassener en complexer geworden, en die tracks van hem teren duidelijk nog op zijn oude skills. Kicks die amateuristischer klinken dan die van de rest de Scantraxx artiesten, lege en bovendien weinig geluiden, geen sfeervolle details...

Heel soms krijg ik zelfs het vermoeden dat hij voor zich laat produceren, of in ieder geval veel hulp krijgt. Zoals die Morphed of Don't Touch Me die ineens heel erg die Frontliner-sound van toen hadden. Maargoed, dat is dus slechts een vermoeden en kan ik niet bevestigen.

Hoe dan ook geloof ik nooit dat deze track net zoveel aandacht zou krijgen als hij 'm onder een anoniem pseudoniem had gereleased. Dan was het gewoon afgedaan als geinig trackje van b-kwaliteit, van één of andere opkomende producer.

Ook als DJ teert hij puur nog op de opgebouwde naam. Het slaat echt nergens meer op.
window of time vond ik wel leuk en black anthem 2011 ook
Hardtraxx Elite
2581 posts member since 2008
last seen May 2014
Het is ook geen complete bagger, maar je kan het gewoon niet zien als A-materiaal. Zo'n Window Of Time hoor ik een random MusicStylerz ook nog wel maken.

Pitch Black klonk qua productie dan wel weer goed, maar is verder echt het meest ongeïnspireerde anthem dat ik in jaren gehoord heb (oké, dat is overdreven... Maar hij is wel ongeïnspireerd =P).
C
Hardtraxx Addict
1375 posts member since 2011
last seen Aug 2016
Goed werk weer van Proppy :thumbsup:
Weet niet wat mensen zeuren over die vid. is gewoon voor de preview
staat nergens dat het een speciale vid. is voor het nummer :lol:
W
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2010
last seen Nov 2012
CiRiXxX wrote:Goed werk weer van Proppy :thumbsup:
jij hebt dus duidelijk de video in het begin niet gezien -.-
Hardtraxxer
935 posts member since 2010
last seen Mar 2023
Screech in de outro is wel oké maar daar is alles ook wel mee gezegd.
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Dicht! CATid bekend! Scantraxx 071 :)
E
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2015
WZY wrote:
CiRiXxX wrote:Goed werk weer van Proppy :thumbsup:
jij hebt dus duidelijk de video in het begin niet gezien -.-
idd

over de track: Als je er van te voren niks van verwacht is het wel prima, maar niet heel speciaal of origineel.
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Sunboom wrote:Dov met echt kappen zichzelf nog te profileren als muzikant moet zich gewoon fulltime bezig gaan houden met de business, waar hij zo te zien wel heel goed in is.

precies!