Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 11:45 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

D-Teq schreef:
Lyst schreef:
Check mijn nieuwe track:
Lyst - Qliiiimax
Lekker he? Ik denk wel dat ie in de top10 aller tijden komt :cool: :innocent:

Overdrijven is ook een vak. Hij bedoelt dat als bepaalde elementen overeenkomen dat niet meteen als jatten of uitmelken hoeft te worden gezien.

Dat zegt hij niet, hij zegt dat het niet uit maakt of het gejat is, het gaat erom dat het lekker is.
En met dit aangedikte voorbeeld geef ik aan dat er ook nog zoiets bestaat als originaliteit en creativiteit en dat dat wel degelijk een rol speelt in de beoordeling van een track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 18:33 
 
Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
D-Teq schreef:
Lyst schreef:
Check mijn nieuwe track:
Lyst - Qliiiimax
Lekker he? Ik denk wel dat ie in de top10 aller tijden komt :cool: :innocent:

Overdrijven is ook een vak. Hij bedoelt dat als bepaalde elementen overeenkomen dat niet meteen als jatten of uitmelken hoeft te worden gezien.

Dat zegt hij niet, hij zegt dat het niet uit maakt of het gejat is, het gaat erom dat het lekker is.
En met dit aangedikte voorbeeld geef ik aan dat er ook nog zoiets bestaat als originaliteit en creativiteit en dat dat wel degelijk een rol speelt in de beoordeling van een track.


Hij mixt toch verschillende dingen? Elk nummer heeft wel wat van een ander nummer dan kan je eeuwig doorgaan.

En het resultaat is best vet! Jij doet alsof die hele dele kopieert in z'n geheel maar hij maakt gewoon van kleinde leuke dinge een geheel -.- Begrijp dat je het niet leuk vind maar ik hoor tegenwoordig ook in elk nummer eenzelfde grond achter "blije toontjes" bij bijv. psyko punks-no fear(in de laatste qlimax)
afgezaagd? ja maar nog steeds prima^

gewoon goed gejat en iets nieuws van gemaakt! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 16:41 
 
Hardtraxx Newbie

Ik vind het een vette plaat! :D

Gaat best lekker los! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 16:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dark Pact schreef:
Hardtraxx heeft een nieuw persoon om de grond in te stampen zie ik. Vind de track wel leuke drive hebben, maar verder ook niets voor mij. Screech vind ik te basic. Kicks zijn hol, maar das geen verrassing, maar qua drive zit ie wel tof in elkaar.


Hij vraagt er in mijn ogen ook om. Kijk wat voor setjes die afgelopen feesten heeft neergezet en wat voor nummers hij naar buiten komt. Gewoon pure stront uit je speakers als je het mij vraagt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kettingzaag schreef:
Dark Pact schreef:
Hardtraxx heeft een nieuw persoon om de grond in te stampen zie ik. Vind de track wel leuke drive hebben, maar verder ook niets voor mij. Screech vind ik te basic. Kicks zijn hol, maar das geen verrassing, maar qua drive zit ie wel tof in elkaar.


Hij vraagt er in mijn ogen ook om. Kijk wat voor setjes die afgelopen feesten heeft neergezet en wat voor nummers hij naar buiten komt. Gewoon pure stront uit je speakers als je het mij vraagt.

Dit dus.. Het lijkt af en toe net alsof hij het er gewoon om doet :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
I am here to wake you up!


Nou, als je me hiervoor wakker maakt, slaap ik nog even door..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 12:53 
 
Hardtraxx Addict

Altijd Chill Proppy! :thumbsup: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 13:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

CiRiXxX schreef:
Altijd Chill Proppy! :thumbsup: :bomb:


Jwz
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 14:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Snap het probleem zoiezo niet...

Als je hem niet goed vind, OK. Maar ga niet zeike over een nootje van dat nummer of iets anders van een ander.

Als McDonalds een lekkere burger heeft, maar toch standaard broodje, burger, saus combinatie is, die ook nog is gejat zijn van Burger King, ga je toch ook niet zeike?

Lekker is lekker! :worship:


hahaha, mcdonalds is troep, deze muziek van hem is troep, dus je hebt gelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
I am here to Fuck you up!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alleen dat outrotje vind ik nog wel grappig, de rest is super slecht! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 18:52 
 
Hardtraxxer

Dit kan best een vette plaat zijn als hij er andere kicks onder zou gooien, ze zijn zo onnodig hoog gepitcht.. hou wel van die screeches in de climax!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 13:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Die melodie is ook echt zo'n deuntje die ik vroeger nadeed als ik naar school fietste wanneer ik net deed alsof ik een hardstyle nummer aan het produceren was. Dat komt gewoon automatisch uit je brein rollen zonder er enige gedachtes bij te hebben.


Haha, helemaal mee eens.

Wake Up vond ik nog wel vet maar dit is wel zo standaard allemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 18:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wanneer komt deze :innocent: . Heb hem nodig voor mijn Skippybalmix 2.0 . De mix met schandalige pitchkicks
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 23:12 
 
Hardtraxx Elite

Pete schreef:
Wanneer komt deze :innocent: . Heb hem nodig voor mijn Skippybalmix 2.0 . De mix met schandalige pitchkicks


ga is je auto wassen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 19:28 
 
Hardtraxxer

emmerick schreef:
Pete schreef:
Wanneer komt deze :innocent: . Heb hem nodig voor mijn Skippybalmix 2.0 . De mix met schandalige pitchkicks


ga is je auto wassen



nee, ga fietsen -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 14:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dov met echt kappen zichzelf nog te profileren als muzikant moet zich gewoon fulltime bezig gaan houden met de business, waar hij zo te zien wel heel goed in is.

In alle producties van de afgelopen 5 jaar valt gewoon te zien dat hij niet meer op het niveau van zijn eigen label zit. Hardstyle is productietechnisch gezien veel volwassener en complexer geworden, en die tracks van hem teren duidelijk nog op zijn oude skills. Kicks die amateuristischer klinken dan die van de rest de Scantraxx artiesten, lege en bovendien weinig geluiden, geen sfeervolle details...

Heel soms krijg ik zelfs het vermoeden dat hij voor zich laat produceren, of in ieder geval veel hulp krijgt. Zoals die Morphed of Don't Touch Me die ineens heel erg die Frontliner-sound van toen hadden. Maargoed, dat is dus slechts een vermoeden en kan ik niet bevestigen.

Hoe dan ook geloof ik nooit dat deze track net zoveel aandacht zou krijgen als hij 'm onder een anoniem pseudoniem had gereleased. Dan was het gewoon afgedaan als geinig trackje van b-kwaliteit, van één of andere opkomende producer.

Ook als DJ teert hij puur nog op de opgebouwde naam. Het slaat echt nergens meer op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 14:15 
 
Hardtraxx Elite

Sunboom schreef:
Dov met echt kappen zichzelf nog te profileren als muzikant moet zich gewoon fulltime bezig gaan houden met de business, waar hij zo te zien wel heel goed in is.

In alle producties van de afgelopen 5 jaar valt gewoon te zien dat hij niet meer op het niveau van zijn eigen label zit. Hardstyle is productietechnisch gezien veel volwassener en complexer geworden, en die tracks van hem teren duidelijk nog op zijn oude skills. Kicks die amateuristischer klinken dan die van de rest de Scantraxx artiesten, lege en bovendien weinig geluiden, geen sfeervolle details...

Heel soms krijg ik zelfs het vermoeden dat hij voor zich laat produceren, of in ieder geval veel hulp krijgt. Zoals die Morphed of Don't Touch Me die ineens heel erg die Frontliner-sound van toen hadden. Maargoed, dat is dus slechts een vermoeden en kan ik niet bevestigen.

Hoe dan ook geloof ik nooit dat deze track net zoveel aandacht zou krijgen als hij 'm onder een anoniem pseudoniem had gereleased. Dan was het gewoon afgedaan als geinig trackje van b-kwaliteit, van één of andere opkomende producer.

Ook als DJ teert hij puur nog op de opgebouwde naam. Het slaat echt nergens meer op.


window of time vond ik wel leuk en black anthem 2011 ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 14:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het is ook geen complete bagger, maar je kan het gewoon niet zien als A-materiaal. Zo'n Window Of Time hoor ik een random MusicStylerz ook nog wel maken.

Pitch Black klonk qua productie dan wel weer goed, maar is verder echt het meest ongeïnspireerde anthem dat ik in jaren gehoord heb (oké, dat is overdreven... Maar hij is wel ongeïnspireerd =P).
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 14:54 
 
Hardtraxx Addict

Goed werk weer van Proppy :thumbsup:
Weet niet wat mensen zeuren over die vid. is gewoon voor de preview
staat nergens dat het een speciale vid. is voor het nummer :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 16:25 
 
Hardtraxx Addict

CiRiXxX schreef:
Goed werk weer van Proppy :thumbsup:
Weet niet wat mensen zeuren over die vid. is gewoon voor de preview
staat nergens dat het een speciale vid. is voor het nummer :lol:

jij hebt dus duidelijk de video in het begin niet gezien -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 22:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Screech in de outro is wel oké maar daar is alles ook wel mee gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 15:04 
 
Hardtraxx Elite

Dicht! CATid bekend! Scantraxx 071 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 17:50 
 
Hardtraxx Elite

WZY schreef:
CiRiXxX schreef:
Goed werk weer van Proppy :thumbsup:
Weet niet wat mensen zeuren over die vid. is gewoon voor de preview
staat nergens dat het een speciale vid. is voor het nummer :lol:

jij hebt dus duidelijk de video in het begin niet gezien -.-


idd

over de track: Als je er van te voren niks van verwacht is het wel prima, maar niet heel speciaal of origineel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sunboom schreef:
Dov met echt kappen zichzelf nog te profileren als muzikant moet zich gewoon fulltime bezig gaan houden met de business, waar hij zo te zien wel heel goed in is.

In alle producties van de afgelopen 5 jaar valt gewoon te zien dat hij niet meer op het niveau van zijn eigen label zit. Hardstyle is productietechnisch gezien veel volwassener en complexer geworden, en die tracks van hem teren duidelijk nog op zijn oude skills. Kicks die amateuristischer klinken dan die van de rest de Scantraxx artiesten, lege en bovendien weinig geluiden, geen sfeervolle details...

Heel soms krijg ik zelfs het vermoeden dat hij voor zich laat produceren, of in ieder geval veel hulp krijgt. Zoals die Morphed of Don't Touch Me die ineens heel erg die Frontliner-sound van toen hadden. Maargoed, dat is dus slechts een vermoeden en kan ik niet bevestigen.

Hoe dan ook geloof ik nooit dat deze track net zoveel aandacht zou krijgen als hij 'm onder een anoniem pseudoniem had gereleased. Dan was het gewoon afgedaan als geinig trackje van b-kwaliteit, van één of andere opkomende producer.

Ook als DJ teert hij puur nog op de opgebouwde naam. Het slaat echt nergens meer op.


precies!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks